Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed: Carbon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Need For Speed: Carbon

Need For Speed Carbon

We weten ondertussen wie de nieuwe "chick" van de racegame Need for Speed: Carbon wordt, maar details rond de game bleven echter uit. Gelukkig heeft EA in het gamesblad OPM de eerste informatie rond hun nieuwste racegame vrijgegeven.
    De graphics van dit nieuwe deel zullen iets beter zijn dan Most Wanted op de Xbox 360. Men zal trachten een mix te creeëren tussen de succesvolle Need for Speed: Underground reeks en de vorige game Most Wanted.
    Je zal je wagen dus kunnen 'pimpen', meer dan in Most Wanted en je zal nog steeds moeten oppassen voor de mannen in het blauw. De politie zal ook in deze game rondrijden.

Er zullen tussen de 50 en 100 automobielen in het spel zitten, waaronder enkele nog nooit vertoonde exclusieve modellen. En Porsche liefhebbers, vrees niet, het merk is ook in deze game terug aanwezig.
    Je kunt ook teams samenstellen. Ieder karakter (en rivaal) heeft zijn eigen vaardigheden en talenten onderverdeeld in drie takken: tuning, muscle en exotic. En als laatste nieuwtje: de motion sensing sensor ("tilt") in de PS3 controller zal in deze game reeds gebruikt worden.

Bron : Games.telenet.be
    Last edited by ; 19/06/2006, 19:02.

Iedereen herinnert zich waarschijnlijk nog Need for Speed: Most Wanted. Het was een stoere, blitse racegame met een mooie vrouw in de bijrol. Josie Maran werd in de vorige Need for Speed volledig gedigitaliseerd en werd het boegbeeld van de game. Als Mia loodste ze de speler doorheen het verhaal, Josie zelf deed vooral het promowerk. Ook voor de volgende Need for Speed: Carbon heeft EA beroep gedaan op een jonge actrice. Ditmaal is Emmanuelle Vaugier de gelukkige vrouw. Zij krijgt de eer het personage 'Niki' in te vullen.

Emmanuelle komt uit Canada en heeft onder andere in Smallville, Charmed en Saw 2 meegespeeld. Hoewel ze dus actrice is, blijft ze hoofdzakelijk (lingerie) model. Men is nu volop bezig met het filmen van de beeldfragmenten onder leiding van Dave 'Foots' Footman. Deze meneer werkte mee aan X-men, Romeo Must Die, The Day after Tomorrow en Dreamcatcher. Verder zal ook Sergeant Cross terug meedoen. Meer (relevantere) informatie over de game is er helaas nog niet.

Zie foto

Comment

rond wanneer zal deze game gereleased worden ? zomer 2007? of is zelfs dat te voorbarig

Comment

't Zal weer wat worden.
        De laatste NFS-games zijn leuk, maar niet zoals bvb NFS Porsche.

Comment

Pff, weer tuning.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
            Pff, weer tuning.

Ik ben wel allesbehalve een tuner (eerder anti), maar NFS MW is toch een leuk spel. Het mag gerust een beetje onrealistisch zijn van mij. Het is tenslotte een spel, geen dagdagelijks leven.

Edit:
            Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het spel.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

3 ingame footages NFS Carbon

Hier 3 nieuwe ingame footages van Need for Speed Carbon

http://www.gamespot.com/xbox360/driv....html?mode=all

Bron : www.gamespot.com

Comment

Ziet er goed uit. Ben ook niet zo'n Underground-type, maar ik was wel serieuze fan van de Most Wanted-titel. Daar hoefde je je wagne niet te tunen om vooruit te komen, dar moest je gewoon zien dat je races won, en de politie ontweek. Zalige format.

En de nieuwe Punto zat al in het spel

Comment

@ Nemus Jaguar: jammer, maar de Carbon versie wordt helemaal anders dan de Most Wanted versie..

Ik kijk er wel naar uit

Comment

Uitgever Electronic Arts heeft enkele nieuwe screenshots vrijgegeven van Need for Speed: Carbon. Het spel, dat ontwikkeld wordt door EA Black Box in Vancouver, is het 'vervolg' op het succesvolle Need for Speed: Most Wanted dat eind vorig jaar op de markt verscheen.

Need for Speed: Carbon slaat een heel andere weg in dan Need for Speed: Most Wanted. Zo zal er in dit spel meer nadruk gelegd worden op jouw racerteam. Net als de voorgaande delen is het aantal wagens flink uitgebreid. Zo zullen er maar liefst vijftig verschillende bolides ter beschikking staan.

Het spel zal - zoals in de titel van deze newspost te lezen staat - op elf platforms verschijnen. Need for Speed Carbon zal zowel beschikbaar zijn op Xbox 360, Playstation 3, Nintendo Wii, Playstation 2, Xbox, Nintendo Gamecube, Nintendo DS, Gameboy Advance, Playstation Portable, PC als de GSM! Het spel zal in november op de markt moeten komen!

Comment

Comment

Comment

Comment

Bron: Games.telenet.be

Comment

Man man man, ik MOET dit spel hebben...
                              Je kan het veranderen tot in de kleinste details

check het filmke maar eens
                              http://www.metacafe.com/watch/222697/nfs_carbon/

Comment

het ziet er idd de moeite uit, maar dat zeg ik van ieder NFS spel, altijd al gekocht en steeds na een tijd teleurgesteld door de repatitieve gameplay.
                                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Al te koop? Naar ik gelezen heb zou hij deze maand nog in de winkel liggen.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

ziet er mij een leuk iets uit!

Comment

Blijkbaar bij Game Mania vanaf 2 november. Ik wacht wel tot het wat in prijs is gezakt, deze keer.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

ik mag als één van de eerste NFS Carbon gaan spelen in preview!

mail gehad vandaag:
                                        Geachte heer/mevrouw,

Zoals u misschien al gelezen heeft brengt EA heel binnenkort zijn opvolger op NFS: Most Wanted uit. De titel van dit game is NFS: Carbon.
                                        Wij organizeren hiervoor een sneak-preview event en willen u hiervoor uitnodigen.
                                        Dit betekent dat u de kans hebt om dit game te spelen met een heel beperkt publiek op een zeer leuke lokatie.
                                        Tevens zal er die avond een kleine competitie gehouden worden. De beste racers vallen dan ook nog eens in de prijzen.

De details :

Event : Sneak-preview NFS:Carbon
                                        Datum : 30/10/06
                                        Tijd : 17.00-21.00
                                        Plaats : H2O Towers van Microsoft (check PDF file voor Locatie)
                                        Aantal : 1 persoon

Kan u ons zo snel mogelijk laten weten of u aanwezig zal zijn of niet?

Vriendelijk groeten ,

EA-Europe Promo Team

Comment

Working...
                                        X