Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
- Crappy besturing
- Crappy parcours, geen uitdaging
- Veel te veel fantastische elementen, zoals de parcours, etc...
Flauw afkooksel van GT4.
Niet dat ik een gamefreak ben (helemaal niet), maar ik speel bv. liever NFS MW dan Colin McRae (2005 of hoe heet de laatste versie ook weer?). te realistisch vind ik minder leuk omdat je bij een computerspel sowieso geen voeling hebt met de wagen of het parcours. Daardoor ervaar je ook minder snelheid, vind ik. Voor realistische omstandigheden hoef ik trouwens maar in mijn wagen te stappen.
Need For Speed gaat al veel langer mee dan Gran Turismo, en daarbij: 't is altijd al een pure arcaderacer geweest (mss met uitzondering van NFS Porsche), dus je moet niet afkomen van "besturing zuigt".
Ik vind de game ook wel iets minder sinds NFS Hot Pursuit 2, maar 't zijn nog altijd dijken van games en het fungehalte ligt zeer hoog, da's het belangrijkste voor mij.
Ik merk dat er veel mensen niet tevreden zijn over de gameplay maarja, het is en blijft wel een arcade racer... als je realisme wil moet je GT Legends of GTR/GTR2 spelen.
Ik speel ook liever meer realistische racegames maar NFS en andere arcade racers zoals Burnout zijn altijd ook wel leuk.
Er schiet me nog een vraagje te binnen over NFS MW en ik heb geen zin om alleen daarvoor een nieuw topic te openen: hoe maak je gebruik van de stikstofflessen met een PSP als platform?
@ Japy:
Ik verwacht direct nog een eerste review van u!
Ik heb me er vandaag effe met bezig gehouden en ik heb al 40% van mijn carreer . Tis wel fun en zo die bergafdalingen in den donker zijn zalig, maar wel moeilijk.
Idd, die canyon races zijn pokke moeilijk, elke keer al gewonnen door die boss in te halen ..
Auto's die ik tot nu toe heb:
Mazda 3 Speed
Alfa Romeo Brera
Dodge Charger
Dat is me nog maar 1 keer geluk, maar ik heb nog maar 2 bazen gedaan...
Mijn autokes:
Alfa Romeo Brera -> mijn eerste autoke
Lotus Elise -> Die gebruik ik voor het beter bochtenwerk. Daar kan je echt rete snel de bocht mee ingaan!!!!!
Aston Martin DB9 -> Gewonen van mijne eerste baas -> RETESNEL en RETECOOL!!!! Das mijn driftkar
Ik heb me er vandaag effe met bezig gehouden en ik heb al 40% van mijn carreer . Tis wel fun en zo die bergafdalingen in den donker zijn zalig, maar wel moeilijk.
Al 40 % en nog maar twee "bosses" verslagen?? Zijn er dan geen 16 tegenstanders zoals in MW?
Wat zijn de systeemvereisten om het op max te kunnen spelen?
Ik ben van plan in de zomer of zo eens uit te kijken voor een nieuw systeempje, genre E6600. Dat zou moeten lukken toch?
Wat zijn de systeemvereisten om het op max te kunnen spelen?
Ik ben van plan in de zomer of zo eens uit te kijken voor een nieuw systeempje, genre E6600. Dat zou moeten lukken toch?
Op een nieuwe pc moet dat zeker lukken. Op mijn laptop van 2 jaar oud geeft hij toch wat schokken in het beeld. Maar ik heb het geïnstalleerd op de grote computer en daar bolt het probleemloos op maximum. Specs weet ik niet juist vanbuiten, morgen een zien
kben in een uurtje of 4 - 5 al over de helft van het spel, hopelijk gaat de progress van die career nu wat trager, ... kben gestart met die camaro en dan van Angie (eerste baas om te overwinnen), een charger geript (pink slip fase) en sedert dien rijdt ik al de hele tijd met deze, nu ook al die RX7 van die Kenji gekregen dusja m'n garage staat goe vol met gekregen/gestolen auto's en m'n bank staat ook stampvol ( +/- 150.000 - 200.000)
mja het is alweer zo'n need for speed game , het is leuk voor een weekje af en toe te gamen maar dan begint het 'verlangen',(om het zo te zeggen), om te spelen alweer sterk te dalen ... online denk ik niet dat dat zeer boeiend is, TDU zal online wel veeeel boeiender zijn denk ik zo ...
Comment