Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tot nu toe heb ik alles van den 1ste keer gewonnen, tzal nog wel moeilijker maar toch.
Ik vind het niet zo leuk als ik een wedstrijd tien keer moet spelen eer ik hem win. Ik voel me dan redelijk gestresseerd. In Quick Race vind ik het minder erg als ik maar op de tweede of derde plaats finish.
kben in een uurtje of 4 - 5 al over de helft van het spel, hopelijk gaat de progress van die career nu wat trager, ... kben gestart met die camaro en dan van Angie (eerste baas om te overwinnen), een charger geript (pink slip fase) en sedert dien rijdt ik al de hele tijd met deze, nu ook al die RX7 van die Kenji gekregen dusja m'n garage staat goe vol met gekregen/gestolen auto's en m'n bank staat ook stampvol ( +/- 150.000 - 200.000)
mja het is alweer zo'n need for speed game , het is leuk voor een weekje af en toe te gamen maar dan begint het 'verlangen',(om het zo te zeggen), om te spelen alweer sterk te dalen ... online denk ik niet dat dat zeer boeiend is, TDU zal online wel veeeel boeiender zijn denk ik zo ...
ik heb minder geluk . Ik heb enkel de DB9 kunnen rippen. Alles racekes van de 3 onderste gebieden zijn al voltooid en nu zit ik aan het bovenste rode. Deze zijn wel een pak moeilijker, maar wat wil je als je tegen murcie en carrera gt oa. moet racen. Ik heb dus voor de moment een volledig motorische getunede SL65 AMG in het ROOS . Ik moet zeggen dat die pimpkar goed vooruit gaat
Momenteel zit ik aan 65-70% denk ik... weet het niet meer exact.
Mij valt het spel toch ook wel wat tegen. Vooral omdat het realisme weer ver zoek is. Er zijn geen schademodellen en je kan weer met gemak tegen 200 per uur een bocht nemen. Eigenlijk was de laatste nfs die mij echt volledig aanstond hot pursuit 2, prachtige omgevingen en wagens die niet verneukt werden door auto5 tuning.
Mij valt het spel toch ook wel wat tegen. Vooral omdat het realisme weer ver zoek is. Er zijn geen schademodellen en je kan weer met gemak tegen 200 per uur een bocht nemen. Eigenlijk was de laatste nfs die mij echt volledig aanstond hot pursuit 2, prachtige omgevingen en wagens die niet verneukt werden door auto5 tuning.
Voor die tuning, kies je zelf natuurlijk.
Mogelijks haal ik hem toch in huis. NFS MW vind ik ook best leuk, vandaar.
Yep. Op PS3 komt het ook uit. Momenteel bestaat het voor zowat alle bestaande platforms op Game Boy na, geloof ik.
Free Record Shop en Dreamland zijn van de goedkoopste winkels. Game Mania is een tikkeltje duurder.
Yep. Op PS3 komt het ook uit. Momenteel bestaat het voor zowat alle bestaande platforms op Game Boy na, geloof ik.
Free Record Shop en Dreamland zijn van de goedkoopste winkels. Game Mania is een tikkeltje duurder.
thx .. kga eens kijken om het tweedehands te kopen, nieuw kostet veel te veel geld
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Sinds ze met tjoening begonnen zijn in NFS is het altijd maar slechter geworden. Ik heb mij zeer goed met de serie geamuseerd vanaf NFS I met als hoogtepunt NFS Porsche Unleashed maar sinds Hot Pursuit 2 is de serie voor mij pijlsnel bergaf gegaan.
Ik heb het spel gisteravond gekocht. Wel nog maar een paar races gespeeld, dus een definitief oordeel kan ik nog niet vellen. De besturing is zoals bij de meeste andere Arcade-racers. Geen probleem dus, hoewel directer natuurlijk altijd mag.
Het verschil met NFS MW, vind ik groot genoeg. Wel vreemd dat je geen grote botsingen met andere wagens meer kan hebben. Vroeger vloog je wagen soms overkop of bleef je wagen in de lucht tollen bij een crash, nu merk je nog amper dat je botst. Of verandert dat nog later in het spel?
Ik heb het spel gisteravond gekocht. Wel nog maar een paar races gespeeld, dus een definitief oordeel kan ik nog niet vellen. De besturing is zoals bij de meeste andere Arcade-racers. Geen probleem dus, hoewel directer natuurlijk altijd mag.
Het verschil met NFS MW, vind ik groot genoeg. Wel vreemd dat je geen grote botsingen met andere wagens meer kan hebben. Vroeger vloog je wagen soms overkop of bleef je wagen in de lucht tollen bij een crash, nu merk je nog amper dat je botst. Of verandert dat nog later in het spel?
Comment