how the Fuck komen die bij u terercht? ben je ergens een reviewer of zo voor een of andere site?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Need For Speed: Carbon
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitIk heb de volledige, definitieve game deze namiddag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24Ik ben de demo aan het downloaden
ik had het gevoel met Most Wanted ook maar uiteindelijk vond wel degelijk niet goed ... Tot nu toe vind ik van de nfs games sedert nfsu I , eerste nfs met tjoeningfaciliteiten, NFSU II de beste ...・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarnoomdat die nog niet verkrijgbaar is in de winkel.
Begin november
Komen de versies voor alle platforms op dezelfde dag uit? Ik weet het eigenlijk alleen voor PSP.
Bon, alles op 2 november dus.
Zijn er eigenlijk plaatsen waar je het spel eens kan proberen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakKomen de versies voor alle platforms op dezelfde dag uit? Ik weet het eigenlijk alleen voor PSP.
Bon, alles op 2 november dus.
Zijn er eigenlijk plaatsen waar je het spel eens kan proberen?
Ik ben wel uitgenodigd om als een van de eerste Carbon te gaan spelen in de H2O towers van Windows in Brussel met een persoonlijke uitnodiging.
Vraag me niet hoe ik er aan kom want k'weet het zelf niet goed
Maargoed, voor de rest is het gewoon wachten op het volledige spel om te down... kopen
hier enkele links voor de demo:
Comment
-
Ik heb al een paar filmpjes over het game bekijken, en deze keer zijn de tuningmogelijkheden echt zowat onbeperkt, zo lijkt het. Alleen, tuning interesseert me niet zo. Wat me wel interesseert is het rijden op onrealistische manier, het kunnen botsen zonder daarom direct met klodden te zitten enz. Burnout is ook nog best leuk op dat vlak. Destijds hetzelfde met Carmageddon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakWat me wel interesseert is het rijden op onrealistische manier, het kunnen botsen zonder daarom direct met klodden te zitten enz. Burnout is ook nog best leuk op dat vlak. Destijds hetzelfde met Carmageddon.
Het plezante is dat je tegen volle snelheid een flik kan rammen en dan zie je de stukken letterlijk vliegen
Comment
-
ik vind den demo wel ok qua race gedeelte (nog maar 1 keer geraced though) maar het driften... pfff moet ik toch nog eens bekijken hoor, ah zo gevoelig dat die controls zijn met het keyboard.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
Comment