Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed: Carbon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Op PSP moet ik toch wel heel duidelijk meer wedstrijden rijden om alles te kunnen kopen. Ik heb net geen 5 territoria van de 14 vrijgespeeld en ik heb toch al redelijk veel opnieuw moeten doen. In feite herspeel ik nu duidelijk meer oude wedstrijden dan dat ik er nog nieuwe bij doe (verhouding is minstens 2/3 oude wedstrijden). Koop ik dan een nieuwe wagen en doe ik al direct alle mogelijke upgrades op al mijn wagens, dan kan ik weer een hele hoop wedstrijden herspelen om terug voldoende budget te hebben.
    Ach, erg is dat niet, immers anders zou het mss te snel vooruit gaan.
    das dan mss zoiets voor de psp, op de pc versie heb ik daar geen problemen mee. Ik heb steeds de krachtigste auto kunnen kopen en volledig upgraden zonder 1 enkele race 2 keer te spelen (of het moest zo terug heroverd moeten worden).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      das dan mss zoiets voor de psp, op de pc versie heb ik daar geen problemen mee. Ik heb steeds de krachtigste auto kunnen kopen en volledig upgraden zonder 1 enkele race 2 keer te spelen (of het moest zo terug heroverd moeten worden).
      In feite dien ik nog op te merken dat ik ook regelmatig een politie-achtervolging speel.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik ontdek net dat er kratten verzameld moeten worden en dat die ook een financiële bonus opleveren. Dringend eens die kratten zoeken, want ik wist het nog niet en heb er bijgevolg nog geen enkel gepakt.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

In feite dien ik nog op te merken dat ik ook regelmatig een politie-achtervolging speel.

ik ook " "

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
            allé komaan... ge speelt het uit op 123...
            Jij miss, ik heb zoveel tijd niet om uren achter mijn pc te vertoeven...
            Wat is er eigenlijk zo leuk aan een spel op 1 - 2 dagen uit te spelen? Dan stop ik liever is vroegtijdig en speel ik de volgende dag gewoon een stukje voort, heb je langer plezier aan een spel.

Comment

• mjah heb m begin vorige week voor de 2de keer uitgespeeld
              dit keer ben ik ervoor gegaan om de autos grotendeels standaard te laten en om team members te gebruiken die zoveel mogelijk geld opleveren, hierdoor heb ik flink wat geld bespaard en is het nu wel mogelijk om die 1,000,000 miljoen kaart te halen

Comment

• ik vind het niet zo n goed spel
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• telkens als ik het spel wil installeren krijg ik problemen door een directx ofzoiets, dat is nu op de een of misschien op de andere manier opgelost maar als het spel dan oplaad, waarbij die drie auto's afwisselend in het beeld komen, komt er aan het eind iets dat D3DX9_30.DLL er niet is, kan iemand mij helpen

Comment

• Waarschijnlijk heb je niet de vereiste versie van DirectX, een ondersteuningsprogramma van Windows voor computerspellen.
                    Je kan gratis de nieuwste versie downloaden bij Microsoft en dan zou het opgelost moeten zijn.

Comment

• Kheb het mij ook gekocht gisteren. Leuk spel. Kheb het wel al uitgespeeld.
                      Maar man man da gaat snel vooruit!
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske Bekijk Berichten
                        Kheb het mij ook gekocht gisteren. Leuk spel. Kheb het wel al uitgespeeld.
                        Maar man man da gaat snel vooruit!

Ik snap niet hoe je zoiets op een avond en een morgen uitspeelt. Zelfs als je alles direct wint, ben je nog vele uren bezig. Of duurt de PSP-versie zoveel langer dan de rest?
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik snap niet hoe je zoiets op een avond en een morgen uitspeelt. Zelfs als je alles direct wint, ben je nog vele uren bezig. Of duurt de PSP-versie zoveel langer dan de rest?
                          een dag non stop racen en het is gedaan ze! PSP versie lijkt me precies helemaal anders als ik jouw replies lees.

Comment

• Wat zijn de systeemvereisten voor op full te kunnen spelen ? (pc)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              een dag non stop racen en het is gedaan ze! PSP versie lijkt me precies helemaal anders als ik jouw replies lees.
                              Een dag non-stop, ik zou het niet kunnen, veel te freaky. Eens gamen is leuk, maar het blijft een tussendoortje.
                              Ach, ik game nog maar een jaartje. Daarvoor was het al jaren geleden (in mijn studententijd gamede ik af en toe op PC op mijn kot, tijdens mijn kinderjaren ook af en toe op PC of op Sega, maar toen vond ik niet echt mijn zin in games).
                              Ik wil ook altijd alle upgrades kopen. En telkens er een effectief betere wagen beschikbaar is, wil ik ook die.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb het me vandaag ook aangeschaft.
                                Heb nog maar 3races gedaan,en heb het rspel al 6% "uitgespeeld"
                                Enfin, kzal me er eens voort me bezig houden.
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                X