Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Need For Speed: Carbon
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtendas dan mss zoiets voor de psp, op de pc versie heb ik daar geen problemen mee. Ik heb steeds de krachtigste auto kunnen kopen en volledig upgraden zonder 1 enkele race 2 keer te spelen (of het moest zo terug heroverd moeten worden).
Comment
-
Ik ontdek net dat er kratten verzameld moeten worden en dat die ook een financiële bonus opleveren. Dringend eens die kratten zoeken, want ik wist het nog niet en heb er bijgevolg nog geen enkel gepakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIn feite dien ik nog op te merken dat ik ook regelmatig een politie-achtervolging speel.
ik ook " "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichtenallé komaan... ge speelt het uit op 123...
Wat is er eigenlijk zo leuk aan een spel op 1 - 2 dagen uit te spelen? Dan stop ik liever is vroegtijdig en speel ik de volgende dag gewoon een stukje voort, heb je langer plezier aan een spel.
Comment
-
mjah heb m begin vorige week voor de 2de keer uitgespeeld
dit keer ben ik ervoor gegaan om de autos grotendeels standaard te laten en om team members te gebruiken die zoveel mogelijk geld opleveren, hierdoor heb ik flink wat geld bespaard en is het nu wel mogelijk om die 1,000,000 miljoen kaart te halen
Comment
-
telkens als ik het spel wil installeren krijg ik problemen door een directx ofzoiets, dat is nu op de een of misschien op de andere manier opgelost maar als het spel dan oplaad, waarbij die drie auto's afwisselend in het beeld komen, komt er aan het eind iets dat D3DX9_30.DLL er niet is, kan iemand mij helpen
Comment
-
Kheb het mij ook gekocht gisteren. Leuk spel. Kheb het wel al uitgespeeld.
Maar man man da gaat snel vooruit!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denniske Bekijk BerichtenKheb het mij ook gekocht gisteren. Leuk spel. Kheb het wel al uitgespeeld.
Maar man man da gaat snel vooruit!
Ik snap niet hoe je zoiets op een avond en een morgen uitspeelt. Zelfs als je alles direct wint, ben je nog vele uren bezig. Of duurt de PSP-versie zoveel langer dan de rest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk snap niet hoe je zoiets op een avond en een morgen uitspeelt. Zelfs als je alles direct wint, ben je nog vele uren bezig. Of duurt de PSP-versie zoveel langer dan de rest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichteneen dag non stop racen en het is gedaan ze! PSP versie lijkt me precies helemaal anders als ik jouw replies lees.
Ach, ik game nog maar een jaartje. Daarvoor was het al jaren geleden (in mijn studententijd gamede ik af en toe op PC op mijn kot, tijdens mijn kinderjaren ook af en toe op PC of op Sega, maar toen vond ik niet echt mijn zin in games).
Ik wil ook altijd alle upgrades kopen. En telkens er een effectief betere wagen beschikbaar is, wil ik ook die.
Comment
Comment