Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wie kan er eens een prive spel hosten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Damn, hoe krijgen jullie die motoren toch steevast stuk? Wreckers!
      Lol ksnap da ook ni, kheb is 1 toer in eerste gereden (volgas) en opt einde zwarte rook.

Ge moet toch wa zot doen om de motor op te blazen ze.

Comment

Damn, hoe krijgen jullie die motoren toch steevast stuk? Wreckers!
        Ik zet altijd stiekem die radiatoropeningen op het kleinste zodat hij overhit

Comment

• Zijn er ergens goeie setups te downen?

edit: kheb een stuurtje nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
            Ik zet altijd stiekem die radiatoropeningen op het kleinste zodat hij overhit
            En dan plak je er nog eens ducktape over zeker?

Ik heb ook nog geen enkele keer een motor opgeblazen

Comment

Ach, ik koop ze alledrie. GTL, GTR en GTR².
              En WTCC?
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• WIP Nordsleife 24H (and also VLN and Tourist versions)

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=268784

Hier zijn ze al bezig met de Nordschleife te converteren van rFactor.

Ziet er goed uit, hij was nog bezig mets Lods en marchalls van die zooi.

Ge kunt zelfs aan het terras een koffietje gaan drinken en dan ff een toeristfart te doen lekker

Comment

• Mijn hardware boer kan em aan €240 bestellen tegen eind van de maand. Dat is wel ruim €20 meer dan in de online winkels, maar goed, is nog steeds ruim onder adviesprijs van €300.
                  Dat ding gaat zo goed verkopen, niet normaal

Comment

• En bij de online winkels moet je nog 'es verzendingskosten betalen ook, niet vergeten.

Ik had 'm ook liever bij een PC-boer in de buurt gekocht. Maar in het achtergesteld gebied dat Kizzehem heet, weten ze ofwel niet waarover ik 't heb, ofwel nemen ze geen voorbestellingen aan, ofwel vragen ze 300 EUR.

Comment

En bij de online winkels moet je nog 'es verzendingskosten betalen ook, niet vergeten.

Ik had 'm ook liever bij een PC-boer in de buurt gekocht. Maar in het achtergesteld gebied dat Kizzehem heet, weten ze ofwel niet waarover ik 't heb, ofwel nemen ze geen voorbestellingen aan, ofwel vragen ze 300 EUR.
                      Is wel miserie inderdaad. Aan de andere kant, ik heb em besteld in het Gentse, is ook een half uurtje rijden voor een dom stuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                        Is wel miserie inderdaad. Aan de andere kant, ik heb em besteld in het Gentse, is ook een half uurtje rijden voor een dom stuur
                        waaaaaaaaaat

zeg dat nooit meer :p tziet er alleen al overdreven zot uit wat moet het dan niet zijn int echt
                        2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Je moet wel binnen de lijntjes lezen hé :p

Comment

• Volgens logitech zijn er 3 dealers in de buurt die het stuur zouden hebben, is 1 van die dealers toch wel vlak op den hoek zeker.

En nu maar afwachten.

Comment

• die winkel op de hoek, Microman zekers ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                                die winkel op de hoek, Microman zekers ?
                                Jup, normaal kom ik daar nooit ma voor da stuurtje.

Comment

• Volgens de bevestigingsmail van m'n bestelling, zou "da dom stuur" medio oktober beschikbaar moeten zijn.

Comment

• Mijn Gulf M3.

Comment

• Misschien een domme vraag, maar hoe maken jullie die mooie screenshots? Als je gewoon replay doet lukt dat toch niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
                                        Misschien een domme vraag, maar hoe maken jullie die mooie screenshots? Als je gewoon replay doet lukt dat toch niet?
                                        ofwel laat je gewoon ff de cpu rijden en neem je rustig screenshots

ofwel verander je gewoon je camera als je zelf aan het rijden bent wat het rijden wel een tikkeltje moeilijker maakt :p
                                        2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                                          Zijn er ergens goeie setups te downen?

edit: kheb een stuurtje nodig
                                          Hier ook.

Oooh heilige kerstman?

Comment

Working...
                                          X