Wie kan er eens een prive spel hosten?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaAch, ik koop ze alledrie. GTL, GTR en GTR².
Comment
-
WIP Nordsleife 24H (and also VLN and Tourist versions)
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=268784
Hier zijn ze al bezig met de Nordschleife te converteren van rFactor.
Ziet er goed uit, hij was nog bezig mets Lods en marchalls van die zooi.
Ge kunt zelfs aan het terras een koffietje gaan drinken en dan ff een toeristfart te doen lekker
Comment
-
En bij de online winkels moet je nog 'es verzendingskosten betalen ook, niet vergeten.
Ik had 'm ook liever bij een PC-boer in de buurt gekocht. Maar in het achtergesteld gebied dat Kizzehem heet, weten ze ofwel niet waarover ik 't heb, ofwel nemen ze geen voorbestellingen aan, ofwel vragen ze 300 EUR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEn bij de online winkels moet je nog 'es verzendingskosten betalen ook, niet vergeten.
Ik had 'm ook liever bij een PC-boer in de buurt gekocht. Maar in het achtergesteld gebied dat Kizzehem heet, weten ze ofwel niet waarover ik 't heb, ofwel nemen ze geen voorbestellingen aan, ofwel vragen ze 300 EUR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledgeIs wel miserie inderdaad. Aan de andere kant, ik heb em besteld in het Gentse, is ook een half uurtje rijden voor een dom stuur
zeg dat nooit meer :p tziet er alleen al overdreven zot uit wat moet het dan niet zijn int echt・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CorvetteboyMisschien een domme vraag, maar hoe maken jullie die mooie screenshots? Als je gewoon replay doet lukt dat toch niet?
ofwel verander je gewoon je camera als je zelf aan het rijden bent wat het rijden wel een tikkeltje moeilijker maakt :p・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
Comment