Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stichelofwel laat je gewoon ff de cpu rijden en neem je rustig screenshots
ofwel verander je gewoon je camera als je zelf aan het rijden bent wat het rijden wel een tikkeltje moeilijker maakt :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsMijn Gulf M3.
Heb je kar dus nog niet gezien want die foto laadde maar tot 't bovenste 1/10e ofzo. In ieder geval : Gulf + BMW = my territory ; English cars + green stuff = your territory.
(j/k)
Als ik 't spel heb, ga 'k er me ook ene maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
Ik zou teminste al gaan voor dezeEn het beste kwam nog als ik effe daarna in m'n wagen stapte
bijna tegen het eerste het beste paaltje gereden. Die G25 ziet er wel machtig uit maar ik heb een beetje schrik door deze ervaring. Zijn er hier nog die dit kunnen bevestigen of lit het aan mij?
Comment
-
Ok. Dringend pc formatteren teneinde 't ding te kunnen draaien...
Hopelijk werkt 't een beetje vlot met m'n ouder pc'tje.
Iemand ervaring met dit spel én een PIV 3Ghz, 9800pro128 en 1Gb ram?
Ja. En dan nog dat 'dom stuur' in huis halenM'n MS stuurtje begint wat versleten te geraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedje DervoOk. Dringend pc formatteren teneinde 't ding te kunnen draaien...
Hopelijk werkt 't een beetje vlot met m'n ouder pc'tje.
Iemand ervaring met dit spel én een PIV 3Ghz, 9800pro128 en 1Gb ram?
Ja. En dan nog dat 'dom stuur' in huis halenM'n MS stuurtje begint wat versleten te geraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedje DervoVoldoende vlotjes? Ik wil min. (en quasi constant) 50 frames per sec. Detail vind ik niet zo belangrijk. Het is een sim, geen arcade rommel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledgeIk denk dat bovenstaande een onmogelijke vereiste is. Als je bij de start met 40 wagens fps wil hebben, moet je al goede papieren hebben. 40 wagens kies ik nooit. Online zeker niet. 't kost al moeite om een server met vijf 'propere' rijders te vinden.
Als de quali en een race met een 'klein pakketje racers' vlot gaan, dan is 't voor mij goed.
Detail, #tegenstanders en spiegeldetail kan allemaal uit/laag
Comment
Comment