Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook op Zolder genomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Beetje teleurgesteld, lijkt er niet goed op. Circuit-layout misschien wel, maar de curbs zijn alleszins al niet juist, laat staan 't terrein en de omgeving. En de GP-Strecke : lijkt er écht niet op. In GT4 is dat precies beter.

Anyway : 't is mooi meegenomen.
      Ik heb die ook gedownload (#526) en deze is wel anders dan op het filmpje hoor.

Comment

• Jep, mooie stukken om is door te vlammen, ga men nieuwe gsm links laten liggen voor de G25 en eindelijk GTR² halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
          Ik heb die ook gedownload (#526) en deze is wel anders dan op het filmpje hoor.
          Ik heb nog geen enkele Nurburgring voor een PC spel tegengekomen die nog maar tot de enkels van de GT4 versie komt.
          Naar de toekomst kijkende, komt een PS III zeker in huis, eigenlijk alleen voor de Ring op GT5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Mo vèèèèèènt !!!

't Is gelijk nogal ebeetje de max.

Azoooo http://www.youtube.com/watch?v=Cd6D5EHskfI

Het ziet ermij zwaar leuk uit!
            Last edited by ; 18/11/2006, 22:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges Bekijk Berichten

Zalig hè.

't is dus niet te doen wat 'n realisme dat stuur geeft. Okay, de FF-signalen worden éérst en vooral gegenereerd door het spel zelf dus als 't daar niet snor zit is 't zowiezo een beetje bagger, maar ...

... door z'n fenomenale kracht, is 'ie echt de max. De terugkeerneigeing b.v., of het gedrag van 't sturen tijdens 't driften : de max.

Comment

• kheb gisteren ook terug ff GTR2 gespeeld

nog rap zolder en nordschleife erop zetten

Comment

'ie gebruikt wel de koppeling niet heb ik de indruk

Comment

• De presentatiefoto van onze nieuwe bolides waarmee we aan de start van een nieuw seizoen league racing komen:

Comment

• Knappe skin, ik heb spijtig genoeg niet de tijd om me daar mee bezig te houden.

Hoewel ik het graag doe maar meestal geraakt het nooit af of ben ik nooit 100% tevreden.

Comment

de omwenteling van het stuurtje komt wel totaal niet overeen met dat van het stuurtje op het scherm.....

als die gast z'n logitec ongeveer 180° draait, is het stuurtje in cockpit op zn scherm nog maar 45°....

is dit altijd zo? of gewoon slechte instelling? kan je dat ding zo instellen dat het perfect gelijk loopt? dus 45° draaien een logitec = 45°draaien in game?

Comment

• Vergeet Macau maar voor GTR2.
                          Na de demo van Race dachten we allen dat we de circuits naar gtr2 konden converteren (is ook gelukt met Brands Hatch vd Race-demo),
                          maar, Simbim heeft alles van Race beveiligd, en ze werken met Steam

Enigzins wel te begrijpen van Simbim, ze willen hun geld en maanden research niet zomaar weggeven aan al de modders, maar ik vind het wel spijtig.

Het zou eventueel wel mogelijk zijn om aan Race circuits toe te voegen, maar er uit extracten zou niet gaan.
                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• ik wil zo een stuur
                            ik wil dit spel

ik wil geld!!!!

Comment

• Daarnet nog eens met de Corvette C5-R over Zolder gebulderd, zalig autootje, jammer van het saaie geluid

Daarna met de Viper Competition Coupé, super geluid (!!), maar de wegligging was al meer als een dweil, heel ondirect

Daarna nog eens met de Murciélago R-GT gereden (was lang geleden)
                              Fak! Na de Viper is dat ding zo precies als een kart, zo bruut als een stier en zo lawaaierig als een hollander op vakantie
                              Dat ding ligt me écht het beste van heel het spel, directe en precieze voorkant, verbluffende prestaties, speelse achterkant en een geluid dat er echt om schrééuwt om getemd te worden!! Dat ding heet niet voor niets de Scream R-GT
                              Echt zalig en venijnig autootje, de ene bocht ga je perfect erdoor, lichtjes glijdend met de achterkant, maar de volgende bocht rem je iets te hard of geef je een mm te veel gas uit euforie van de vorige bocht, en 'ie bijt je hoofd af
                              I love it

Comment

• Op't circuit van Zolder.

Comment

• Gisteren heb ik een 20tal rondjes op Zolder liggen razen met de Freisinger 911 GT3 RSR, zaligheid

Comment

• (al lang geleden dat ik nog eens het AW-forum bezocht heb, maar het kriebelde weer ).

Ik heb ook eindelijk GTR² en het is gewoon zalig, op 1 puntje na imho: de motorgeluiden zijn nog wat dof. Gelukkig bestaat er een grote community voor GTR. Thinlane_T heeft dan ook zalige soundpacks ontwikkeld. Vooral de Saleen heeft echt dat rauwe-V8 gebrul. De Corvette is nog een stukske erger, maar toch liever de Saleen voor mij .

Door de komende examens moet ik GTR² echter een tijdje langs de kant laten liggen, maar daarna misschien eens een onlinerace tussen de AW'ers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                      (al lang geleden dat ik nog eens het AW-forum bezocht heb, maar het kriebelde weer ).

Ik heb ook eindelijk GTR² en het is gewoon zalig, op 1 puntje na imho: de motorgeluiden zijn nog wat dof. Gelukkig bestaat er een grote community voor GTR. Thinlane_T heeft dan ook zalige soundpacks ontwikkeld. Vooral de Saleen heeft echt dat rauwe-V8 gebrul. De Corvette is nog een stukske erger, maar toch liever de Saleen voor mij .

Door de komende examens moet ik GTR² echter een tijdje langs de kant laten liggen, maar daarna misschien eens een onlinerace tussen de AW'ers?
                                      Dat zie ik wel zitten. Laat me eens weten waar ik die soundpacks kan vinden.

Comment

• Ik moet het spel zelfs nog gaan halen , andere graka steken en dan G25

Comment

• Ik denk dat ik de G25 niet ga kopen, ik ga men MOMO houden!

Volgend jaar ofzo komt er toch iets nieuwer uit!

Comment

Working...
                                          X