Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
    Kan het zijn dat die wins alleen op overwinningen in een kampioenschap slaan?
    Misschien wel, want ik heb nog geen enkel kampioenschap gereden...

Comment

• DigitalRacing.nl presents:

Uniek event
      Mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Sitecom presenteert DigitalRacing.nl vol trots de ultieme racesim ervaring: de Sitecom 24u van Spa-Francorchamps! Vergeet races van 75, 90, of zelfs 120 minuten: dit is de ware beproeving: 1440 minuten, meer dan 600 ronden, 30 pitstops, echte rijderswissels, dynamische dag-nacht overgangen, een setup die je met je teamgenoten moet delen, en dat alles op het pittige maar prachtige circuit van Spa-Francorchamps (2004).

Simworld
      Simworld in Almere is helemaal ingericht om toe te komen aan de wensen van elke Simracer. Simworld heeft een twintigtal hoogwaardige simulatoren staan. De diepe zit wekt de indruk in een echte cockpit te zitten. Dit wordt nog versterkt door het stevige geluid om je heen en het mooie beeldscherm.

Op een metersgroot scherm met beamer kan de race door toeschouwers en teamleden live gevolgd worden. Op aparte schermen kan ook de actuele tussenstand middels live timing gevolgd worden. Voor de thuisblijvers: dit laatste kan ook live via onze website gevolgd worden.

Inschrijven als team
      Je schrijft je in als team! Dit is heel belangrijk, je kunt je niet als losse deelnemer inschrijven. Een team heeft MINIMAAL drie deelnemers, en MAXIMAAL vier. Pas als je een team compleet hebt, schrijf je je pas in.

Testservers
      Voordat je inschrijft is het van belang een of meerdere malen deel te nemen aan races op onze testservers. Je wordt geacht de nodige kennis van de racesim GTR2 te hebben. We rijden in simulation-mode zonder hulpmiddelen (behalve clutch). De server draait vanaf heden elke woensdagavond en donderdagavond. De server is te vinden in de in-game lobby van GTR2. Details:

Servernaam: DigitalRacing.nl 24u
      Wachtwoord: donker
      Inloggen vanaf: 19u00
      Elke woensdag en donderdag

Kosten
      De kosten zijn vastgesteld op 50 euro per persoon. Dit is inclusief een warme avondmaaltijd op de eerste dag, en een ontbijt en broodjes na de race op de tweede dag, en uiteraard de slaapgelegenheid. De kosten dienen vooraf voldaan te worden. Uiterlijk 17 februari dienen de bedragen binnen te zijn bij de organisatie.

Auto’s
      Er kan gekozen worden uit de volgende auto’s: Chrysler Viper GTS-R, Saleen S7R, Lister Storm, Ferrari 550, Ferrari 575, Chevrolet Corvette C5R, Maserati MC12, Lamborghini Murcielago R-GT, Porsche 996 BiTurbo, Porsche 993 GT2.

Verdere details met betrekking tot dit event kunnen gevonden worden op www.digital24h.nl . In dit topic kun je teams samenstellen, vragen stellen aan de organisatie en algemene discussie voeren over dit unieke event!

Links
      24 uur website (laat het filmpje ook even laden, is zeer de moeite waard!)
      Simworld
      Sitecom

Comment

• Ik zal er m'n m'n teamgenoot van m'n huidige league al zeker bij zijn
        Nog geintresseerden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
          Ik zal er m'n m'n teamgenoot van m'n huidige league al zeker bij zijn
          Nog geintresseerden?
          Ik zou wel willen maar:

1) ik denk niet dat mijn ouders daar voor te vinden zijn
          2) geen eigen vervoer

Wel een mooie wedstrijd. Welke wagen zouden jullie gebruiken?

Edith zegt: even voorgesteld bij onze league. We hebben ook al zo goed als zeker een team. Kan goed zijn dus dat ik ook ga...
          Last edited by ; 17/01/2007, 16:00.

Comment

• Paar leuke links voor track-downloads:
            www.3dmodding.ch
            www.gtrtrax.net

je moet je op beide wel registreren, maar het is zeker de moeite waard!
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Comment

• Hoe hebde da gedaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  Hoe hebde da gedaan?
                  Voorbumper er af en volgas over flugplatz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Ik had dat zelfs met voorbumper als ik die curbs van de nordschleife te snel nam. Daarom rij ik dat circuit niet graag. Een keer de curbs aanraken en ge kunt het vergeten, en ik ben iemand die de curbs graag neemt.

Comment

Ik had dat zelfs met voorbumper als ik die curbs van de nordschleife te snel nam. Daarom rij ik dat circuit niet graag. Een keer de curbs aanraken en ge kunt het vergeten, en ik ben iemand die de curbs graag neemt.
                      Op twee wielen heb ik al enkele keren gereden op de NS

Maar een paar keer de lucht in, met een m3 gtr en de lambo

Comment

• De curbs mag je op de Ring inderdaad niet nemen of het gaat fout. Maar in het echt is dat ook zo...

Comment

De curbs mag je op de Ring inderdaad niet nemen of het gaat fout. Maar in het echt is dat ook zo...

of te hard den bocht invliegen => onderstuur => achterkant op het gras => en dan moet je remmen voor een bocht is ook foei

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            Ik had dit voor op Enna Pergusa. Bij de eerste S-bocht rechtdoor gereden op de banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                              Ik had dit voor op Enna Pergusa. Bij de eerste S-bocht rechtdoor gereden op de banden.
                              Dat vind ik een van de minpunten: die bandenmuren zijn nog harder dan beton, terwijl ze eigelijk moeten bewegen. Natuurlijk niet gelijk kegelkes, maar als ge daar tegen 200 per uur tegen rijdt mag dat wel bougeren.

Comment

• Binnen anderhalve week heb ik hier gedaan met examens, misschien eens een afspraak maken om eens met AW online te racen?

Wie host, welk circuit, welke wagens toegelaten, hoe lang...?
                                Last edited by ; 23/01/2007, 15:12. Reden: MSN taal...

Comment

• Juist een 24h race op de nordschleife gereden, alle t duurde 15 min om te laden en toen heb ik het maar af gezet. Dat kan hem niet trekken helaas

Comment

• Een start vanuit stilstand... hoe neem je die best? Ik verlies altijd enkele seconden bij het starten waardoor ik vaak een plaats of twee verlies.

Ik doe het zo: toerental zo ongeveer op het einde van't groen en 't begin van geel en gewoon in neutraal. Als 't op groen springt schakel ik in eerste.
                                    Volgens mij moet er een betere/snellere manier zijn.

Comment

Een start vanuit stilstand... hoe neem je die best? Ik verlies altijd enkele seconden bij het starten waardoor ik vaak een plaats of twee verlies.

Ik doe het zo: toerental zo ongeveer op het einde van't groen en 't begin van geel en gewoon in neutraal. Als 't op groen springt schakel ik in eerste.
                                      Volgens mij moet er een betere/snellere manier zijn.
                                      Hangt af van de auto. Ge moet kijken waar de wagen het maximum koppel bereikt qua toeren.

Comment

Hangt af van de auto. Ge moet kijken waar de wagen het maximum koppel bereikt qua toeren.
                                        Wel vorige races waren met de Vertigo, nu is't met de Lister.

't Is vreemd omdat de andere auto's uit stilstand altijd een fractie sneller weg zijn dan ik.

Comment

Wel vorige races waren met de Vertigo, nu is't met de Lister.

't Is vreemd omdat de andere auto's uit stilstand altijd een fractie sneller weg zijn dan ik.
                                          Is dat tegen de AI of online?

Tegen de AI ben ik ook nooit als snelste weg, maar ook niet de traagste. Mooi in het midden: ik haal er in bij de start, maar ik wordt ook ingehaald.

Online ben ik meestal bij de snelsten, hoewel ge u moet inhouden online omdat er daar nogal veel gecrasht wordt tijdens de start.

Comment

Working...
                                          X