Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geef gas, net opt einde van et groen
    Tel seconden, en kijk niet naar de lichten, normaal duurt het drie seconden dacht ik, en dan naar eerste schakelen...

Het is wat oefen werk maar eenmaal het goed zit win je wel plaatsen

Comment

• Voor wat dient "LOCK" eigenlijk? Staat standaard altijd op 15,0 maar ik heb geen flauw idee wat voor invloed het kan hebben.

De Viper is nogal onderstuurd vind ik, ik heb al de stabilisatorstangen vooraan van 140 nr 120 gebracht en achteraan verhoogd tot 40 maar hij blijft frequent ondersturen. Ook nadat ik de bandenspanning vooraan met 3 kbp verminderde.

Comment

• Viper is gewoon onderstuurd door dat zware blok vanvoor. Dat is zijn natuur, maar normaal moet ge hem toch richting neutraal of zelfs overstuur kunnen brengen bij het uitsturen.

Lock is de maximale hoek die de voorwielen kunnen maken. Hiermee kunt ge de directheid van het sturen beïnvloeden.

Stel uw stuur kan 170° naar 1 kant draaien. Als ge dan 15° lock in stelt betekent dat uw voorwielen naar 1 kant maximaal 15° kunnen draaien. Als ge dan 1° naar rechts wilt sturen moet ge 170/15= 11,3° met uw stuur naar rechts draaien.

Als ge de lock nu instelt op 17°, dan moet ge voor 1° naar rechts te sturen 10° met uw stuur draaien, dus is het directer.

Echter hoe directer, hoe minder precies.

Ge moet de lock afstellen in functie van de scherpste bocht. Die moet ge kunnen nemen zonder dat ge het dood punt bereikt.
        Last edited by ; 29/01/2007, 22:28.

Comment

• 'k Heb 't me ook gehaald. Gisteren al 'es wat uitgeprobeerd. Zééér realistisch.

Problemen :
          • Ik wil Zolder. Moet ik nou écht eerst nog GTR halen ook, dan? Niemand die me kan helpen op 'n andere manier?
          • Kan je écht niet zelf rijden in de pitstraat ?
          • Hoe kan je tijdens het rijden de staat van je banden, je motortemperatuur, e.d. zien?
          • Ik had meteen de update geïnstalleerd ook, vanop de website, maar 'ie weigerde toen te draaien. Startte niet eens op.
          • Mijn LCD-display (snelheidsmeter, toerenteller, e.d.) werkt niet. Ik moét dus wel met "onscreen HUD" rijden ... maar ik wil liever zonder (realisme ten top). Hoe komt dat?
          • Wat ik ook doe, ik krijg de motor van dat kreng (BMW Z3 M) maar niet stuk. Zijn die BMW's nu wérkelijk zo goed, of doe ik iets juist?
          • Iemand die me en spoedcursus "replays" kan geven?

'k Ga later nog vragen hebben, maar eerst deze opgelost krijgen.

Trouwens : de Z3 M Coupé op Frankiesjamp : onderstuuuuurd ! Ik schuif altijd die snelle dubbele links af.
          Last edited by ; 08/02/2007, 18:24.

Comment

• Ge hebt toch de Nordschleife al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Trouwens : de Z3 M Coupé op Frankiesjamp : onderstuuuuurd ! Ik schuif altijd die snelle dubbele links af.
              schokdempers vooraan iets zachter zetten
              Of stabilisatorstang achteraan wat straffer zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Ge hebt toch de Nordschleife al?
                Nee? Moet die daarbij zitten?

'k Heb enkel GTR2 gekocht. Al de Driving School doorlopen (overal "Gold", op twee of drie na ) maar geen Nordschleife.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  schokdempers vooraan iets zachter zetten
                  Of stabilisatorstang achteraan wat straffer zetten
                  Weet ik. Ik ben een afstellingsfreak. Ik kan 16 uur aan één stuk met dezelfde auto op hetzelfde circuit zitten racen gewoon om de verschillen inzake rijgedrag te voelen na ergens iets een beetje te hebben aangepast.

Maar dit spel is wel héél erg uitgebreid, qua afstellingen. Puik. Maar nog geen tijd voor gehad.

Comment

Nee? Moet die daarbij zitten?

'k Heb enkel GTR2 gekocht. Al de Driving School doorlopen (overal "Gold", op twee of drie na ) maar geen Nordschleife.
                    ge moet ze downen van een website é tweetie...

GTR4u.de of nogripracing.com

Comment

Weet ik. Ik ben een afstellingsfreak. Ik kan 16 uur aan één stuk met dezelfde auto op hetzelfde circuit zitten racen gewoon om de verschillen inzake rijgedrag te voelen na ergens iets een beetje te hebben aangepast.

Maar dit spel is wel héél erg uitgebreid, qua afstellingen. Puik. Maar nog geen tijd voor gehad.
                      Ah, ik vond het al raar de je kloeg over de onderstuurdheid

Comment

'k Heb 't me ook gehaald. Gisteren al 'es wat uitgeprobeerd. Zééér realistisch.

Problemen :
                        • Ik wil Zolder. Moet ik nou écht eerst nog GTR halen ook, dan? Niemand die me kan helpen op 'n andere manier?
                        • Kan je écht niet zelf rijden in de pitstraat ?
                        • Hoe kan je tijdens het rijden de staat van je banden, je motortemperatuur, e.d. zien?
                        'k Ga later nog vragen hebben, maar eerst deze opgelost krijgen.

Ik weet niet welke versie ge hebt, maar normaal kunt ge na de update (naar v1.1) wel zelf in de pitstraat rijden. Bij opties moet ge dat wel ergens uitzetten.

Circuit zolder, conversie van GTL, zou ergens op internet te vinden moeten zijn, wel moeilijk te vinden. Ik vind hem niet op www.nogripracing.com of www.gtr4u.de en dat zijn meestal toch mijn bronnen voor add-ons voor GTR2.

Voor bandentemperatuur, remtemperatuur, olie-en watertemperatuur: in de cockpit op de motec kijken. Je kunt de informatie op de motec veranderen door op spatie te duwen (standaard toch). Bandentemperatuur is meestal rond de 80-90° (4 cijfers), remmen rond de 300° (4 cijfers) en dan ook nog olie en water (2 cijfers) rond de 95°. Sommige wagens laten dit wel niet toe, gewoon omdat ze een andere versie van motec hebben. De 575 bvb of sommige wagens zonder motec, maar een eigen dashbord (bvb de Lambo).

Onderstuur moet ge wegkrijgen door uw setup. Alle wagens zijn standaard heel onderstuurd afgesteld. Meestal helpt het al om de rearwing wat minder te zetten, zeker in snelle bochten zoals de dubbele linkse. Veel hangt echter ook af met welke hulp je rijdt. Als je met TC rijdt zijn de wagens zowieso wat meer onderstuurd. Normaal hebt ge maar 1 hulpmiddel nodig en dat is autoclutch omdat de meeste stuurkes geen koppelingspedaal hebben.

Comment

• *edit: dubbeltje op zijn kant.

Comment

Kun je proberen, maar in GTR zit geen zolder GTL wel!
                            Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            • Mijn LCD-display (snelheidsmeter, toerenteller, e.d.) werkt niet. Ik moét dus wel met "onscreen HUD" rijden ... maar ik wil liever zonder (realisme ten top). Hoe komt dat?
                            Probleem 1 heeft verband met probleem 2
                            Drivers van videokaart geupdate? Videosettings al gepruld?

• Wat ik ook doe, ik krijg de motor van dat kreng (BMW Z3 M) maar niet stuk. Zijn die BMW's nu wérkelijk zo goed, of doe ik iets juist?
                            Rondje in 2de rijden ofzo, of de duct tape van de radiator toeplakken op een dag van 40°C en de begrenzer verhogen, kaboem gegarandeerd
                            Ik schuif altijd die snelle dubbele links af.
                            Gas lossen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Gas lossen
                              Tgaat toch over Blanchimont he, die neem je normaal toch flat-out

Comment

Neenee

De dubbele linkse. Dat is nog voor Blanchimont. Net voor de pif-paf ligt de dubbele linkse.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                  ge moet ze downen van een website é tweetie...

GTR4u.de of nogripracing.com
                                  Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                  Circuit zolder, conversie van GTL, zou ergens op internet te vinden moeten zijn, wel moeilijk te vinden. Ik vind hem niet op www.nogripracing.com of www.gtr4u.de en dat zijn meestal toch mijn bronnen voor add-ons voor GTR2.
                                  Wannahave !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Drivers van videokaart geupdate? Videosettings al gepruld?
                                    Ja. In 't begin ging het wel...

Comment

Wablief? Mag ik dan vragen wat voor tijden je rijd? Mischien in quali dat het gaat, maar ik reed gisteren een race online van 33 ronden en heb em mischien maar de helft van de tijd voluit kunnen/durven nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Neenee

De dubbele linkse. Dat is nog voor Blanchimont. Net voor de pif-paf ligt de dubbele linkse.
                                        Ah, pouhon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                          Voor bandentemperatuur, remtemperatuur, olie-en watertemperatuur: in de cockpit op de motec kijken. Je kunt de informatie op de motec veranderen door op spatie te duwen (standaard toch). Bandentemperatuur is meestal rond de 80-90° (4 cijfers), remmen rond de 300° (4 cijfers) en dan ook nog olie en water (2 cijfers) rond de 95°. Sommige wagens laten dit wel niet toe, gewoon omdat ze een andere versie van motec hebben. De 575 bvb of sommige wagens zonder motec, maar een eigen dashbord (bvb de Lambo).
                                          Bij mij zegt 'ie "install motec 12 pro software". Ik kan dus in 't spel nooit die waarden zien?

Kutding.

Comment

Working...
                                          X