Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Oké, opnieuw installeren dus.
    Hoe, dat had je toch gedaan?
    Doe dan idd zoals sledge zegt, knip de GTR map ver weg en installeer een volledig nieuwe, zonder enige map of bestand

Comment

• Bon, 't ding is eraf. En nu? Want al dat knippen en patchen en wat is 't allemaal...

Moet ik nog iets opschonen in 't register, ofzo?

En als ik opnieuw installeer, mag ik dat dan doen op dezelfde locatie als ervoor (c:/programfiles/...) ?

Comment

• Ik las ook ergens dat 't zou helpen om de game te starten, niet met de automatisch aangemaakte snelkoppeling, maar via Verkenner gewoon naar de DVD gaan en daar de exe aanklikken.

Had dat beter eerst geprobeerd, nu te laat.

Comment

• Stom trouwens dat m'n externe HD niet hier staat...

Comment

Bon, 't ding is eraf. En nu? Want al dat knippen en patchen en wat is 't allemaal...

Moet ik nog iets opschonen in 't register, ofzo?

En als ik opnieuw installeer, mag ik dat dan doen op dezelfde locatie als ervoor (c:/programfiles/...) ?
            Zijn er nog bestanden in programfiles/Simbin/GTR2? (of waar 'ie ook staat )
            Zoja, knip dat weg naar jouw documenten ofzo, dan installeer je het gewoon opnieuw (mag idd op dezelfde plek)

Qua register is er normaal niets nodig (normaal...)

Comment

Ik las ook ergens dat 't zou helpen om de game te starten, niet met de automatisch aangemaakte snelkoppeling, maar via Verkenner gewoon naar de DVD gaan en daar de exe aanklikken.
              Heeft er niets mee te maken denk ik

Comment

• Naar mydocs geknipt. Is aan 't installeren.

Meteen erna de patch erover of niet?

Comment

• Ik zou het zo doen:

1) Ga naar uw gtr2 map en wis hem manueel als er nog iets staat. Als er niks meer staat, zoveel te beter.
                  2) Installeer gtr2 waar je wil, desnoods op dezelfde plek
                  3) Start GTR op, zet uw settings goed en ga eens rijden, zelfs al is dat maar gewoon even de pit uitgaan. Gewoon om te checken of alles OK is.
                  4) Maak een kopie van uw cleane gtr2 map.
                  5) Controleer of je de patch van West-Europe hebt.
                  6) Installeer patch en reset PC
                  7) Probeer op te starten

Indien je faalt:

Wis GTR2 map volledig
                  9) Plaats backup van stap 4 terug
                  10) dan zoeken we verder, dat kreng moet werken

Comment

Naar mydocs geknipt. Is aan 't installeren.

Meteen erna de patch erover of niet?
                    Zie m'n vorige post, ik zou zeker NIET direct de patch erover zetten.

Comment

• Okay !

Comment

• MovieFiles map renamen? Dat die video's niet meer laden? Of niet doen?

Comment

MovieFiles map renamen? Dat die video's niet meer laden? Of niet doen?
                          Ik zou niks veranderen voor je die back-up gemaakt hebt. Zelfs dan zou ik gewoon alles standaard laten en hopen dat et werkt
                          Zie m'n 10-stappen plan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                            5) Controleer of je de patch van West-Europe hebt.
                            Belangrijke stap lijkt me

Al zal 'ie wel een foutmelding geven mocht je de verkeerde patch hebben, neem ik aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Belangrijke stap lijkt me

Al zal 'ie wel een foutmelding geven mocht je de verkeerde patch hebben, neem ik aan?
                              Lijkt me eigenlijk wel, maar goed, better safe then sorry

Comment

• Running.

Meteen weer probs met m'n LCD-schermpje. Wou HUD toggelen, en 't bevroor...

Comment

• En hupla, terwijl 'ie een circuit aan 't laden was (ben eruit gegaan en opnieuw erin om te zien of dat LCD-probleem blijft), switch ik naar hier : *poof* GTR2 weg !

Ben nu het geheel aan 't kopiëren naar mydocs.

Comment

• Waarvoor is die update goed? Wat is er verbeterd/veranderd?

Comment

• Wow, Motec i2 Pro precies ni simpel...

Comment

• Dit wordt een harde noot...
                                        Het kan aan 1000 en 1 dingen liggen natuurlijk

Voor software problemen kun je er het best achter komen op de manier die ik op de vorige pagina zei, voor hardware probs... mja

Welk mama bord en processor heb je? Ram?

Lijstje van achtergrond programma's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Waarvoor is die update goed? Wat is er verbeterd/veranderd?
                                          NERGENS VOOR ! Verdomme. 't Spel crasht ermee, bij mij.

Comment

Working...
                                          X