Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenNormaliter gewoon extracten in de Locations Map.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenKan je me links geven voor de files van Le Mans en de Schleife?
En hoe installeer ik die? Graag 'n handleidinkje.
Ik heb geen idee van waar ik ze heb
Je moet het gewoon downen en dan plakken in de map game data -> locations
Voor Zolder zit het anders, daar moet je eerst de GTL files van Zolder zien te bemachtigen, aangezien die illegaal zijn om op het net te zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAha, 'es doen, dan saven, en dan toch die update doorvoeren want ik wil online tegen jullie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenZonder te willen stoefen vrees ik toch dat je op sim niveau nog enkele seconden zal moeten winnen op ons om mee te kunnen
Die AI spelers zijn ook maar muttens, daarmee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEffe Zolder testen.
Comment
-
Mo FAK !!!!
Zolder is zaaaaaaaalig nagemaakt !!!
't Is de max als je er al zelf op gereden hebt (ik met Babs, al twee dagen) ... je herkent 't exact !
Zelfs de bordjes staan juist, de pits is eender, de tearoom links van de rechte lijn op de heuvel staat er,...
Niet juist :- de "drempel" in de pits links (voor de voetgangers) is véél hoger in 't echt
- het tarmac is nieuwer, precies (in 't echt)
- het reliëf is niet "voldoende", in 't echt is 't een tikkie minder vlak
Ik ben wel sneller met die M Coupé rond dan met mijn Babs precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAha, 'es doen, dan saven, en dan toch die update doorvoeren want ik wil online tegen jullie.
Heb ik 't correct? Stel dat de update weer crasht ... dan kan ik gewoon die ganse opgeslagen janboel erover kopiëren en dan werkt 't weer zoals nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBon, ik ga de hele janboel terug saven.
Heb ik 't correct? Stel dat de update weer crasht ... dan kan ik gewoon die ganse opgeslagen janboel erover kopiëren en dan werkt 't weer zoals nu?
Alles backuppen en updaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenYep, normaal wel.
Alles backuppen en updaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOei, net iets voorgehad op Zolder dat ik in 't echt niét wil meemaken. En nét op de plaats waar er een Alfa in 't decor ging toen ik er live bezig was, zelfs.
De kleine chicane (na rechte stuk na kanaalbocht) is ook "korter" in 't spel, in 't echt is ze vloeiender.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichtenja, maar dat is de oude chicane.. Deze is in 2006 herlegt, de GTR versie is van 2004 ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEffe Zolder testen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenF1, F2, F3, ... e.a. ? (die ken ik, alles uit bij mij )
Of 1, 2, 3 e.a. ?
Wat doen die laatste?
Comment
Comment