Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
    één van onze league filmpjes,op zolder: http://www.megaupload.com/nl/?d=LWTOFT72

Benieuwd naar de reacties
    Zalig filmke! Zag er een schone race uit! Vooral dat duel tussen de lambo's was mooi!

Met welke Saleen rijd jij? Eén van die groene of die grijze?

Ik heb wel de indruk dat de auto's precies een beetje in het circuit zakken zo. Ze dansen gelijk een beetje op en neer, ook terwijl ze stilstaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      http://www.youtube.com/watch?v=fYGQyfHafI0

Zalig filmke!

Ergens een online race zeker?

Er zijn wel bijzonder veel brokken gemaakt!
      In de formatieronde alleen al rijdt dertig man z'n kar aan gort.

Comment

• Vannacht heb ik me ook de eerste keer aan een 3-uurs race op Zolder gewaagd.

Ik reed met een M3, al de rest in de NGT-klasse. Wel competitie op 110% en agressief ingesteld. Laatste startplaats van de 30. Ik had 'm op 3 stops gezet maar wel telkens met 100% naft, medium banden (en voor de rest quasi-standaard setup).

In 8 rondjes zat ik de eerste 3 op de hielen, dan heeft 't een rondje of 12 geduurd eer ik er proper voorbij kon. En dan een halve tot één seconde slaan per ronde. Toen we al een 40-tal minuten bezig waren had ik nog precies de helft van m'n naft.

En toen *knal* foutje in de Kanaalbocht en ik had 'n platte band rechtsvoor. Gepit en als 23e weer buiten gekomen. Met zo'n 30 seconden achterstand op de 22e, en 40 seconden voorsprong op de 24e.

En dan zeer strak gereden (ik had een lange tijd 't circuit voor me alleen), me langs nummers 1 en 2 gezet en me zo weer ontdubbeld, en geleidelijk aan weer mannen ingehaald. Toen ik midden in 't verkeer zat gingen de meesten pitten (ca. 1 uur en 5 minuten gereden). En boem meteen weer 4e !

Ik schatte dat ik met nog maar één pitstop wel 't einde zou halen. Dus ik bleef doorduwen. Maar 't ging langzamer, m'n auto had toch precies een duw gekregen. Ik draaide normaal rond de 1m35 (snellere rondes) en nu geraakte ik met moeite nog aan 1m36, meestal 1m37. Enfin 't vlotte wel, we kwamen dichter, maar ik geraakte er niet voorbij (of wél, maar dan mét foutje waardoor ik meteen weer 5 seconden mocht pikken). Verdorie, die mannen op 110% + agressief zetten = moeilijk !

En toen was 't mijn beurt om te gaan pitten (1m50 gereden), en ik bleef wonderwel m'n 4e plaats houden! Er zat wel een ganse nest karren in m'n nek, 't scheelde geen 5 seconden.

En dan weer rijden, hup richting de eerste 3, 'k wou een podium. En ik zou 't halen (naft) !!

Tot ik na ongeveer 2 uur en 15 minuten rijden (ik had nog een 10-tal seconden achterstand op de 3e) keihard in de muur ging. Over en uit.

Der zou nen "Undo" in dat spel moeten zitten.

Comment

• Ctrl+z al geprobeerd?

Ik ga ook nog eens rijden, de laatste tijd suck ik er echt in

Drift0n met de 350z

Comment

• Wazda, CTRL+Z ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
              één van onze league filmpjes,op zolder: http://www.megaupload.com/nl/?d=LWTOFT72

Benieuwd naar de reacties
              Kewl, die finish van jullie. Op elkaar gewacht?

Zaaaalige livery van die Lambo's, wit met een beetje rood en blauw. Is dat niet 'n schema dat vroeger ook op Vipers te krijgen was, ofzo?

Hoe maak je car skins in GTR²? Ik wil wel 'es m'n eigen skinnetje maken. En kan je dan b.v. je velgen kiezen ook? (b.v. de BBS meerdelige racing velgen met gouden hart op de Lambo, ik zeg maar wat)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Vannacht heb ik me ook de eerste keer aan een 3-uurs race op Zolder gewaagd.

Ik reed met een M3, al de rest in de NGT-klasse. Wel competitie op 110% en agressief ingesteld. Laatste startplaats van de 30. Ik had 'm op 3 stops gezet maar wel telkens met 100% naft, medium banden (en voor de rest quasi-standaard setup).

In 8 rondjes zat ik de eerste 3 op de hielen, dan heeft 't een rondje of 12 geduurd eer ik er proper voorbij kon. En dan een halve tot één seconde slaan per ronde. Toen we al een 40-tal minuten bezig waren had ik nog precies de helft van m'n naft.

En toen *knal* foutje in de Kanaalbocht en ik had 'n platte band rechtsvoor. Gepit en als 23e weer buiten gekomen. Met zo'n 30 seconden achterstand op de 22e, en 40 seconden voorsprong op de 24e.

En dan zeer strak gereden (ik had een lange tijd 't circuit voor me alleen), me langs nummers 1 en 2 gezet en me zo weer ontdubbeld, en geleidelijk aan weer mannen ingehaald. Toen ik midden in 't verkeer zat gingen de meesten pitten (ca. 1 uur en 5 minuten gereden). En boem meteen weer 4e !

Ik schatte dat ik met nog maar één pitstop wel 't einde zou halen. Dus ik bleef doorduwen. Maar 't ging langzamer, m'n auto had toch precies een duw gekregen. Ik draaide normaal rond de 1m35 (snellere rondes) en nu geraakte ik met moeite nog aan 1m36, meestal 1m37. Enfin 't vlotte wel, we kwamen dichter, maar ik geraakte er niet voorbij (of wél, maar dan mét foutje waardoor ik meteen weer 5 seconden mocht pikken). Verdorie, die mannen op 110% + agressief zetten = moeilijk !

En toen was 't mijn beurt om te gaan pitten (1m50 gereden), en ik bleef wonderwel m'n 4e plaats houden! Er zat wel een ganse nest karren in m'n nek, 't scheelde geen 5 seconden.

En dan weer rijden, hup richting de eerste 3, 'k wou een podium. En ik zou 't halen (naft) !!

Tot ik na ongeveer 2 uur en 15 minuten rijden (ik had nog een 10-tal seconden achterstand op de 3e) keihard in de muur ging. Over en uit.

Der zou nen "Undo" in dat spel moeten zitten.
                Als ge wilt cheaten kunt ge ook tussentijds opslaan en als er iets misloopt van daar af weer hernemen...

Ik heb allesinds geleerd om tussentijds op te slaan, wanneer ik een championship of lange race rij, want ik was hier eens bezig met een race van 2 uur en toen ik op minder dan 10 minuten van het einde was, viel de stroom hier uit!

Comment

Wazda, CTRL+Z ?
                  Undo natuurlijk

Comment

• En diene "cheat" zit er standaard in, ofwa? Of hoe doet ge dat, tussentijds opslaan?

En wat met die skins !!! Tell me !!!

Wat ik heb : allerhande fotobewerkingsmateriaal en vector-tekenprogramma's. Ik werk niet met PhotoShop maar met PhotoPaint van Corel (omdat 'k dat gewoon ben), maar daar bestaan voldoende plugins voor dat ik ook PSD dinken kan openen. Heb ik nog iets anders nodig?

Someone?

Comment

En diene "cheat" zit er standaard in, ofwa? Of hoe doet ge dat, tussentijds opslaan?

Wat ik heb : allerhande fotobewerkingsmateriaal en vector-tekenprogramma's. Ik werk niet met PhotoShop maar met PhotoPaint van Corel (omdat 'k dat gewoon ben), maar daar bestaan voldoende plugins voor dat ik ook PSD dinken kan openen. Heb ik nog iets anders nodig?

Someone?
                      Escape ---> save

Als er iets gebeurt: ge crasht en ge wil toch verder doen, of stroom valt uit, of ge moet plots weg... kunde dan altijd verder doen door Load last saved te doen. Dan herpak je, van wanneer je de laatste keer gesaved heb. Sla dus regelmatig keer op!

Ik save normaal om de 10 ronden ofzo, bij belangrijke races.

Comment

• Damn, dat 'k daar nog ni aan gedacht had. Dan had ik die race van gisteren gewonnen. (misschien )

Comment

Damn, dat 'k daar nog ni aan gedacht had. Dan had ik die race van gisteren gewonnen. (misschien )
                          tzal wel zijn! Als ik een race doe, ist meestal om te finishen hoor. Kmag er niet aan denken dat ik 2 uur rijd om dan in de muur te eindigen...

Comment

tzal wel zijn! Als ik een race doe, ist meestal om te finishen hoor. Kmag er niet aan denken dat ik 2 uur rijd om dan in de muur te eindigen...
                            Dat is de spirit niet he!!

Moet maar es online racen, dan kan dat niet
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zo'n 350Z rijdt als op rails

Porsches zijn gemakkelijk bij te houden (wanneer de kracht op 90% staat tenminste )

Alleen werd halverwege de motor plots koud, van 80° naar 62°... In de pits niks abnormaals gehad, doorgereden, nog altijd koude motor...
                              Nuja, 't ding ketelde nog, dus raggen maar

Driften gaat wel niet
                              Sffs dus een beetje LFS'en om het driftbeest in me nog eens zijdelings te laten gaan

Comment

• godverdomme, al die zaken over temperaturen, drukken en al die andere fratsen maken het spel nog moeilijker.

Gisteren begon mijn Lister Storm slecht te schakelen en opeens had ik een vuurzie achter mij. Gewoonweg prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  Dat is de spirit niet he!!

Moet maar es online racen, dan kan dat niet
                                  Ik zeg niet dat ik het altijd doe... maar ik moet toegeven, dat er toch af en toe een race is waar ik een fout maak en ik daardoor crash. Ook komt het even vaak voor dat ik crash door een auto voor mij die in de fout gaat. Tjah...

Gamen, doe ik nog altijd voor mijn plezier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                    godverdomme, al die zaken over temperaturen, drukken en al die andere fratsen maken het spel nog moeilijker.
                                    Haha, 't is inderdaad belange nie gemakkelijk! Troost u, ik sukkel er ook nog altijd mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                      godverdomme, al die zaken over temperaturen, drukken en al die andere fratsen maken het spel nog moeilijker.

Gisteren begon mijn Lister Storm slecht te schakelen en opeens had ik een vuurzie achter mij. Gewoonweg prachtig
                                      Das net het coole

Comment

Ik zeg niet dat ik het altijd doe... maar ik moet toegeven, dat er toch af en toe een race is waar ik een fout maak en ik daardoor crash. Ook komt het even vaak voor dat ik crash door een auto voor mij die in de fout gaat. Tjah...

Gamen, doe ik nog altijd voor mijn plezier!
                                        en voor te winnen

Comment

Someone?
                                          Gilles, op deze site vind je de psd templates: http://www.gtr4u.de/jgs_db.php?actio...&katid=54&sid=

De wagen die je wilt downloaden, en dan beginnen painten, meer is er niet aan

Hmmm wacht, je moet ook even zoeken hoe je je psd als DDS kan opslaan, al kan dat evengoed in Photoshop.

Comment

Working...
                                          X