Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Daarjuist 6:55 ofzo gereden op de NS tourist
    auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      auto?

Lotus Exige R GT

Comment

Lotus Exige R GT
        Euh??
        Is dat dien die standaard in GTR2 zit?

Das wel bijzonder rap ze!

Comment

Euh??
          Is dat dien die standaard in GTR2 zit?

Das wel bijzonder rap ze!
          Neen das één dak gedownload eb...

En daarna gefinetuned... Topspeed 285 ofzo ipv 260

Comment

oe rap met nen M3 GTR?

Comment

Fock!! heeft iemand tips voor het rijden op een nat circuit...

circuit: Donington Park
              auto: Saleen

Ik ben uit frustratie gestopt met spelen, WTF was da jong???? Ik kon dus langs geen kanten de auto besturen... mijn beste tijd: 1.37.XXX, das meer dan 10 seconden trager dan de GT1's en zelfs slechts bij de middenmoot van het GT2 startveld.

Toen ik zag dat de race ook op't natte moest gereden worden, heb ik het championship verlaten zonder saven...
              Regenbanden monteren, soft. De harde regenband is zinloos in GTR2. Maar zover was je waarschijnlijk al.
              Wat bedoel je met "onbestuurbaar"? Onder of overstuur? Niet remmen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                Regenbanden monteren, soft. De harde regenband is zinloos in GTR2. Maar zover was je waarschijnlijk al.
                Wat bedoel je met "onbestuurbaar"? Onder of overstuur? Niet remmen?
                Jap ik stond inderdaad op softs... al waren die in no time kapot door mijn vele sorties!

Gewoon echt onbestuurbaar: Telkens ik een beetje harde remde brak de auto uit, op elke bultje was het uitkijken om niet te beginnen slippen en in snelle bochten zoals die waaiers na die eerste rechtse na de startlijn hield ik de auto amper op de baan. Nog nooit meegemaakt! Ik was precies een beginneling

Comment

• Kzal es wa oefenen met de M3

Comment

• heb dus nog steeds het probleem, maar in mindere mate, dat ik bij het weg accelereren uit een trage bocht dat ik alle tractie verlies. Is dit oplosbaar met de setup of moet ik gewoon minder gas geven?

Comment

Jap ik stond inderdaad op softs... al waren die in no time kapot door mijn vele sorties!

Gewoon echt onbestuurbaar: Telkens ik een beetje harde remde brak de auto uit, op elke bultje was het uitkijken om niet te beginnen slippen en in snelle bochten zoals die waaiers na die eerste rechtse na de startlijn hield ik de auto amper op de baan. Nog nooit meegemaakt! Ik was precies een beginneling
                      Probeer deze eens, met deze setup reed ik op de natte Nurburgring. Je zult wel de gears enzo nog moeten aanpassen.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                        heb dus nog steeds het probleem, maar in mindere mate, dat ik bij het weg accelereren uit een trage bocht dat ik alle tractie verlies. Is dit oplosbaar met de setup of moet ik gewoon minder gas geven?
                        Minder gas geven kan helpen, maar is duidelijk niet de ideale oplossing.
                        Probeer eens een hogere versnelling aan te houden? GTR is endurance, die hogere versnelling kan zelfs helpen je banden en motor te sparen.
                        Anders de versnelling waar je inzit iets korter maken zodat hij iets hoger in toeren zit.
                        Of je kan proberen het power diff wat aan te passen.
                        Of een tikje meer achtervleugel.
                        Of....
                        Of.....
                        't is niet makkelijk om altijd te weten van waar het probleem komt

Comment

Probeer deze eens, met deze setup reed ik op de natte Nurburgring. Je zult wel de gears enzo nog moeten aanpassen.
                          Thanks, ik zal het Hoogstwss niet meer dit weekend kunnen uittesten, maar na de examens zal ik het zeker eens proberen!

Bedankt!

Comment

• ben aan 24uur race begonnen, na 2.5 uur al 4 keer in de pits geweest waarvoor 1 keer voor een stop&go (cutting the track). Ik kan nog altijd het materiaal niet sparen maar vlieg toch al op 2.18 min over het circuit van spa-francorchamps. De "pace" begint er stillekes aan wat in te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                              ben aan 24uur race begonnen, na 2.5 uur al 4 keer in de pits geweest waarvoor 1 keer voor een stop&go (cutting the track). Ik kan nog altijd het materiaal niet sparen maar vlieg toch al op 2.18 min over het circuit van spa-francorchamps. De "pace" begint er stillekes aan wat in te komen.
                              Met welke auto rij je?

Allesinds goed bezig zou ik zo zeggen.

Comment

Met welke auto rij je?

Allesinds goed bezig zou ik zo zeggen.
                                Lister Storm, maar moet nog veel oefenen

Comment

• Allé zeg. Vandaag weer een vervangrace voor Driver_to_be gereden. Lig ik in godsnaam eerste met nog 5 minuten te gaan kreeg ik zonder waarschuwing een lekke band achteraan. Terug naar de pits gekropen, en daar wouden ze mij niet eens helpen. Ze stonden buiten maar "pakten" me niet.

Gewoon een DNF zeg, terwijl ik, zelfs met lekke band 2de kon geweest zijn.

Comment

Allé zeg. Vandaag weer een vervangrace voor Driver_to_be gereden. Lig ik in godsnaam eerste met nog 5 minuten te gaan kreeg ik zonder waarschuwing een lekke band achteraan. Terug naar de pits gekropen, en daar wouden ze mij niet eens helpen. Ze stonden buiten maar "pakten" me niet.

Gewoon een DNF zeg, terwijl ik, zelfs met lekke band 2de kon geweest zijn.
                                    Oei... das balen! Is er een bepaalde reden waarom ze niet reageerden op je stop? Of gewoon een bug ofzo?

Comment

• Spijtig, maar toch bedankt dat ge weer hebt meegedaan. Ik hoop iig dat ge u ook amuseert bij onze races

Comment

Ik heb al op die fora gesnuffeld en zo ... maar ik snap er geen reet van.

Leg jij me 'es duidelijk en begrijpelijk uit hoe je auto's kan downloaden (alle stappen)? En iemand die hetzelfde wil doen met 't skinnen van auto's (en als extra auto toevoegen)?

Comment

Oei... das balen! Is er een bepaalde reden waarom ze niet reageerden op je stop? Of gewoon een bug ofzo?
                                          Bug lijkt me. Het mannetje links vooraan leek ook voor een tijd steeds dezelfde beweging uit te voeren alsof die in een loop zat.

Comment

Working...
                                          X