Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hangt er uiteraard van af welke skin je kiest. Als je enkel wat vlakken inkleurt of strepen in lengte-richting neemt is 't in minder dan een uur gepiept. Zeker als je templates staan hebt voor sponsoren en nummerborden e.d. Dan is 't poepsimpel.

Met totaal skinnen bedoel ik een compleet nieuwe wagen incl. ruiten + interieur + exterieur skinnen in een "deftige" livery. Duurt toch wel effe. 'k Heb ook nog wat moeite om die alpha layers te bewerken in PhotoShop (geen PS-ervaring, werk doorgaans met CorelDRAW).

Comment

• Trouwens, DTB, weet jij hoe je velgen kan veranderen? 'k Heb al ooit ergens 'es gelezen dat sommige modellen auto's verschillende wielen zitten hebben in de wheels.gtr, en andere modellen maar één velg. Hoe kies je, bij modellen met meerdere velgen, dan één bepaald type uit?

En weet je of 't mogelijk is om een extra voertuigklasse bij te maken? b.v. onder 24H naast bmw_m3gtr en bmwteam (of hoe heten die) b.v. een BMW GTA? Ik zeg maar iets. Dan kan je evt. andere wheels.gtr gebruiken? Of werkt dat niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Trouwens, DTB, weet jij hoe je velgen kan veranderen? 'k Heb al ooit ergens 'es gelezen dat sommige modellen auto's verschillende wielen zitten hebben in de wheels.gtr, en andere modellen maar één velg. Hoe kies je, bij modellen met meerdere velgen, dan één bepaald type uit?

En weet je of 't mogelijk is om een extra voertuigklasse bij te maken? b.v. onder 24H naast bmw_m3gtr en bmwteam (of hoe heten die) b.v. een BMW GTA? Ik zeg maar iets. Dan kan je evt. andere wheels.gtr gebruiken? Of werkt dat niet?
        Die velgen kun je veranderen door de genstring aan te passen in de .car bestand dacht ik.

De genstring bepaalt de verschillen tussen wagens met varianten. Zo zijn er bij de viper bvb 5 verschillende voorbumpers met splitter, heeft de saleen 2 soorten achtervleugel (gebogen of recht) enz. De velgen zouden daar ook moeten bijzijn.

Van een extra klasse aanmaken weet ik niks...

Comment

• Voorbeeldjes van mijn skins:

Wel voor GTR1 toen, in GTR2 heb ik nog niet geskind. Moet ik dringend werk van maken.

Comment

• En mijne favoriet:

Comment

• update ivm genstring. Ik heb een voorbeeld gevonden voor de Porsche GT3 RS, wel in het Duits:

Dabei ist die 1 Ziffer im Genstring für das Modell, also in dem Falle die Lampen, zuständig.

1=RS2003 ; 2=IP1602003 ; 3=RS2004

Wobei der GT3RS, den du suchst, der Icepol 160 ist, folglich muss der Genstring an der ersten Ziffer auf 2 gesetzt werden

2.Ziffer=Rücklicht (1=Keines ; 2=Farbige Abdeckung hinten ; 3=RS2004 Rücklicht ; 4=IP160 Rücklicht)

Die 2. Ziffer sollte gleich passend dazu mit geändert werden, da es sonst komisch aussehen KANN (nicht muss)

3.Ziffer=Wheelstyle

Ziffer 4&6 weiss ich nicht und Nr. 5 ist für den Fahrerskin zuständig

Maar ik kan dat volgende week wel eens uitzoeken. Zeg maar van welke auto ge de verschillende velgsoorten of andere dingen wilt hebben

Comment

Jok. Welken auto? Liefst de Z3, 'k ben daar nu al ver mee. Welke auto rijd je doorgaans? Geef ook op welke sponsors je wil, welk kleurschema je mooi vindt, of post anders gewoon een foto van 'n rally-auto in een livery die je geil vindt. Zeker ook de te vermelden sponsors opgeven (evt. foto's van logo's e.d. per mail).

Geef me wel de tijd om, als 't een andere auto dan de Z3 is, eerst terug 't basiswerk te doen. Eens dat gedaan is gaat een skin relatief snel (ca. 4-6 uur), maar 't voorbereidend werk neemt wel best wat tijd in beslag.
                Met de Z3 rijd ik quasi nooit. Mijn favo's zijn: Saleen, M3 GTR en GT3 RSR.

Voor de livery had ik graag de kleuren en logo's van mijn ouders firma gezien, aangevuld met nog een andere (gekende) sponsor.

Dit is een skin die Driver_to-be voor me maakte voor GTR(1). Ik vind het nog steeds bijzonder knap!!!

Comment

• Mag 't de M3 zijn, dan? Daar rijd ik ook zelf mee, en ga 'k ook nog skins voor maken, dan is dat werk "verdeeld" over ons twee.

Stuur maar PM met massa's foto's e.d. En details ivm. sponsors en zo. Goed?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    Dit is een skin die Driver_to-be voor me maakte voor GTR(1). Ik vind het nog steeds bijzonder knap!!!

Ja, knap!!

Zalig zo hetzelfde team met een skin die bij de andere auto 't negatief is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                      Die velgen kun je veranderen door de genstring aan te passen in de .car bestand dacht ik.
                      Yep, daarover heb 'k ooit 'es een topic gevonden op één of andere site. Weet wel al die site niet meer. Kan je nog 'es die URL geven?

Thanks !!

Comment

• Daar heb ik wat info gevonden.

Maar ik ga het zelfs eens uitzoeken volgende week. Is er een auto van welke ge het zeker wilt weten?

Comment

• Iemand nog die link van hoe ik GTL tracks naar GTR2 kan omzetten ?

Comment

• Ja, maar die hebben maar één velgkeuze. De twee BMW's en de Lotus.

Kan je ook 'es zoeken of 't mogelijk is om een extra klasse aan te maken (moet toch kunnen, b.v. die Audi A4 DTM add-on die je kan toevoegen, b.v., moet toch een nieuwe "klasse" zijn). Ik bedoel met "klasse" dus een nieuwe map onder de map teams/24H/ -> in de root van die submappen staan de soundfiles en velgenfiles. Dus als je dan in die wheels.gtr een andere velg stopt (de tweedelige BBS Rennsport met gouden verlghart ), dan zou dat toch moeten lukken? Nee?

Comment

Ja, maar die hebben maar één velgkeuze. De twee BMW's en de Lotus.

Kan je ook 'es zoeken of 't mogelijk is om een extra klasse aan te maken (moet toch kunnen, b.v. die Audi A4 DTM add-on die je kan toevoegen, b.v., moet toch een nieuwe "klasse" zijn). Ik bedoel met "klasse" dus een nieuwe map onder de map teams/24H/ -> in de root van die submappen staan de soundfiles en velgenfiles. Dus als je dan in die wheels.gtr een andere velg stopt (de tweedelige BBS Rennsport met gouden verlghart ), dan zou dat toch moeten lukken? Nee?
                              Kan goed zijn. Gewoon kijken naar de andere klassen en dan voor de nieuwe klasse dezelfde bestanden zoeken/maken.

Zo kunt ge aan een bestaande auto ook een nieuwe velg toevoegen denk ik. Maar dan moet ge die dus ook een genstringnummer toekennen. Mag normaal geen probleem zijn.

Comment

Kan goed zijn. Gewoon kijken naar de andere klassen en dan voor de nieuwe klasse dezelfde bestanden zoeken/maken.
                                Ja, dat lijkt mij ook "logisch", maar jah... Plus je zit nog met 't probleem met de offset van de velgen en zo. 'k Ga me daar op een saaie winternacht wel 'es mee bezig houden.

Hoeveel velgen kan je kiezen op de Lamborghini? Die vind ik wel cool.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                  Iemand nog die link van hoe ik GTL tracks naar GTR2 kan omzetten ?

Comment

Zo kunt ge aan een bestaande auto ook een nieuwe velg toevoegen denk ik. Maar dan moet ge die dus ook een genstringnummer toekennen. Mag normaal geen probleem zijn.
                                    Ah? Jaaaaa !!!

Heb je 'n linkje waar duidelijk uitgelegd staat hoe ik dat doe? Geen topic voor mensen met bakken voorkennis (want dan moet ik weer aan Slets gaan vragen dat 'ie weer zo'n gids schrijft ... en die jongen heeft zich al zo in 't zweet gewerkt voor me ).

Comment

Ja, dat lijkt mij ook "logisch", maar jah... Plus je zit nog met 't probleem met de offset van de velgen en zo. 'k Ga me daar op een saaie winternacht wel 'es mee bezig houden.

Hoeveel velgen kan je kiezen op de Lamborghini? Die vind ik wel cool.
                                      De Lamborghini is voor mij veruit de fijnste wagen om mee te rijden. Precies een kart.

Ik denk dat die maar 1 soort velgen heeft.

Comment

• Dat zijn de auto's waarmee ik rijd. BMW M Coupé, BMW M3, Lotus Elise en Lamborghini Murciélago. Al de rest ram ik van de baan.

Comment

• BMW M3, Lamborghini Murcielago (hele zwarte met Scream R-GT), Corvette C5R, Porsche GT3-RSR, Gillet Vertigo en TVR T400R. Heel soms ook eens met een 575.

Comment

Working...
                                          X