Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die TVR maakt 'n zalig geluid en rijdt zeer plezierig ... maar rechts stuur maakt dat ik vaak niet correct aansnijd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Die TVR maakt 'n zalig geluid en rijdt zeer plezierig ... maar rechts stuur maakt dat ik vaak niet correct aansnijd!
      En ge ziet weinig door die brede A-stijl. Ik heb vroeger ook veel met de lister gereden, dus rechts stuur ben ik wel gewoon. Aan de Lotus kan ik dan weer niet wennen. Dat stuur in het midden

Bedoelde ge trouwens deze velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
        De Lamborghini is voor mij veruit de fijnste wagen om mee te rijden. Precies een kart.

Ik denk dat die maar 1 soort velgen heeft.
        Idd, héérlijke kar, maar o zo giftig soms

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Idd, héérlijke kar, maar o zo giftig soms
          Afstellen he ^^

Nee ik vind hem niet zo giftig. Alleen bij het remmen dat de achterkant de voorkant wel eens wilt inhalen, maar dat is normaal met een mid-engined denk ik. Gewoon brake bias aanpassen en eventueel de diff.

Comment

• Beetje minder preload op de diff.

En ja, die velgen bedoel ik, of de modernere variant ervan.

Comment

• Ik kan nu niet uit het hoofd vertellen hoe dat moet, daarvoor moet ik eerst de bestanden onder wheels.gtr kunnen zien. Maar normaal is dat iets van 1_style1, 2_style2.

Dan voegt ge die velgen gewoon toe aan de wheels.gtr van de auto waar ge hem bij wilt, zet ge daar bvb 9_style9 en verandert ge in de .car bestand in de genstring het juiste cijferke naar 9.

Comment

• Net nog zitten oefenenen op Spa met een GT3-RS, 0,0200 trager dan de auto-pilot.

Ik ben sneller in het eerste stuk, een stuk trager in het 2de en 3de stuk ook sneller.

Als je in het 2de stuk (snelste) 1 keer de bocht verkeerd aansijdt is het voor de volgende reeks ook vandat.

Setup is nog niet helemaal jedat, rijdt op zachte banden en na een aantal ronden durft de achterkant wel eens uitbreken bij het remmen en in de tragere bochten wil de achterkant soms ook eerst in de bocht.

Comment

• Mooie Z3

De wagens van onze recent afgelopen league vind je hier:

Comment

• OMG i love that GT3-RSR, default setup is al geweldig juist een klein beetje onderstuur in trage bochten.

De RS is heel anders, ik blijf voorlopig bij de RSR.

Comment

• Fok zeg, wat 'n knappe karren daartussen...

'k Ga ook nog 'es je raad nodig hebben voor die zonneband. Is die bij jullie league van binnen ook deels doorzichtig, of niet? En zo ja, hoe bewerk je die alfa layer binnenin (CPIT) en langs buiten (WINDOWS) om zo'n doorzicht te krijgen?

Klopt dat, in PhotoShop : wit = ondoorzichtig, zwart = helemaal doorzichtig?

Comment

• De Pokerstars 550's en Porsche vind ik persoonlijk het mooiste, samen met de Sitecom 550's en Porsche.

Als ik er eentje wil voor een kampioenschap (dan moeten ze toch van degelijke kwaliteit zijn aangezien ge er toch een tijdje mee gaat rijden) vraag ik er een aan Archeo.

Comment

• True, en die Ballentine's Gold Seal Saleen is ook reteknap...

Comment

• Damn auto-pilot, kerel rijdt 20 km/h rapper in de snelle linkse net voor de chicane. Als ik dat doe vlieg ik op het vuile stuk en sta ik rond.

Ik snap totaal niet hoe die kerel 2 seconden sneller is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                              Damn auto-pilot, kerel rijdt 20 km/h rapper in de snelle linkse net voor de chicane. Als ik dat doe vlieg ik op het vuile stuk en sta ik rond.

Ik snap totaal niet hoe die kerel 2 seconden sneller is.
                              Blanchimont? Is in een GT1 normaal full throttle, zo rond de 260 km/u. In een goede GT2 (Ferrari 360 GTC, Porsche GT3-RSR, BMW M3) haal ik daar 240.

Comment

• Volgas gaat echt nooit, dan vlieg je er gewoon af. Ik los het gas en stuur in anders kom ik er nooit.

Comment

• Probeer eens met uw rearwing op 7 of 8?

Comment

• Staat al op 8, heb de veren vooraan ook iets zachter gezet.

235 km/u als ik goed instuur.

Comment

Staat al op 8, heb de veren vooraan ook iets zachter gezet.

235 km/u als ik goed instuur.
                                      Met welke auto reed ge nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                        Met welke auto reed ge nu?
                                        GT3-RSR

In de eerste sector zit ik op dezelfde tijd en in de 2de verlies ik 1,5 seconden in de 3de sector weer zelfde tijd.

Comment

GT3-RSR

In de eerste sector zit ik op dezelfde tijd en in de 2de verlies ik 1,5 seconden in de 3de sector weer zelfde tijd.
                                          Welke tijd zet je?

Comment

Working...
                                          X