Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
    GT3-RSR

In de eerste sector zit ik op dezelfde tijd en in de 2de verlies ik 1,5 seconden in de 3de sector weer zelfde tijd.
    2de sector is vanaf de dubbele linkse tot de bocht voor blanchimont he?

Is eigelijk de de meest technische sector van het circuit, dus ik denk beetje gebrek aan grip.

Comment

Volgas gaat echt nooit, dan vlieg je er gewoon af. Ik los het gas en stuur in anders kom ik er nooit.
      Hier wel, met een standaardsetup!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
        Welke tijd zet je?
        2:25:4xx

Comment

2:25:4xx
          Je zou toch zeker een secondje of 2-3 van je tijd moeten kunnen afhalen met de standaardsetup

Heb je een replay file?

Comment

• 2:25:2xx met een aangepaste setup maar met te laat remmen voor de chicane.

Comment

• Gadverdamme, die remzone voor de chicane is zo kut he. Ik speel dan nog met het pookje en als de achterkant dan iets of wat uitbreekt kan je met 1 hand die bak niet houden.

Ik was op weg naar een lage 2:24'er.

Comment

• Man man man, frustraties die naar boven komen niet normaal.

Zit ik op schema voor een 2:23:5xx rem ik toch te laat voor de haarspeldbocht zeker. Voorlopig snelste tijd 2:24:637.

Comment

• IK WIL GTR2!!!!! en een computer die het kan draaien vooral

Super die spellen waarbij het echt werken is om hard te gaan...

Misschien dat ik GTR nog es van stal haal binnenkort, fijn
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Als ge nog eens online tegen elkaar wilt rijden, we kunnen onze leagueserver gebruiken. Alle dagen, behalve op zondagavond. Dan is hij gereserveerd voor de races van de league zelf.

Ik begin er serieus goesting in te krijgen na anderhalve maand stil te liggen...

Comment

• Ik word gek !

Elke keer ga ik sneller en sneller en toch maak ik die ene fout waardoor ik helemaal opnieuw kan beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                        Als ge nog eens online tegen elkaar wilt rijden, we kunnen onze leagueserver gebruiken. Alle dagen, behalve op zondagavond. Dan is hij gereserveerd voor de races van de league zelf.

Ik begin er serieus goesting in te krijgen na anderhalve maand stil te liggen...

Euhm, dan start je 'm NU op?

Dank je !!!

Graag Zolder, maar dat zal niet voor iedereen gaan zeker? Dan maar Franco?

Wanneer is de start ?

kom om 'ie moest al draaien !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Euhm, dan start je 'm NU op?

Dank je !!!

Graag Zolder, maar dat zal niet voor iedereen gaan zeker? Dan maar Franco?

Wanneer is de start ?

kom om 'ie moest al draaien !!!!
                          De server draait al, maar geen idee welke baan, volgens mij zal het Dubai zijn

Comment

• Na 20:00 wil ik ook wel wat rondjes draaien.

Comment

• Haha, 'k heb daar nog nooit gereden. Dat wordt lachen.

Dubai = woestijn = altijd rechtdoor zeker? Oké, vleugels op nul, NOS + zo lang mogelijke overbrenging.

Wie doet mee?

Let's say start om 20u ofzo? En 3-uurs race?

Comment

Na 20:00 wil ik ook wel wat rondjes draaien.
                                Ideaal.

Jij ook snelsnel nog wat gaan oefenen?

Comment

• Zot, ik dacht gewoon wat vrij cruisen. Maar een mini endurance gaat er wel in.
                                  Desnoods start ik een privé server op Spa met een race van één uur. of 2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Haha, 'k heb daar nog nooit gereden. Dat wordt lachen.

Dubai = woestijn = altijd rechtdoor zeker? Oké, vleugels op nul, NOS + zo lang mogelijke overbrenging.

Wie doet mee?

Let's say start om 20u ofzo? En 3-uurs race?
                                    Dubai heeft een heeeeeeeel tricky eerste bochtencombo, verder is het nogal een bleh circuit.

Comment

• Ahja vrij cruisen is ook leuk, maar dan heb je snel de neiging "boem-dju-pits-nieuwekar" en da's niet zo reeliejaliestiek, niewaar?

Spa 2 uur. Grellig.

Comment

• Nee mijn verslaving (The O.C.) begint om 19:00 en ik moet nog eten.

Ik ken enkel Spa, Donington en Barcelona goed de rest is op goed geluk.

Comment

• Ik zou ook graag in de vakantie eens wat online racen, maar eerst de originele kopen...

Is het de moeite om enkel voor het online racen het origineel spel te kopen?

Comment

Working...
                                          X