Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toch wel een verschil: dat wat jij aanhaalt is met vibration feedback, momo is met force feedback. Daar zit een verschil tussen
Bovendien heeft de momo bevestigingsklemmen en geen zuignappen. Ik heb nog nooit met een stuurke met zuignappen gereden, maar het lijkt me niet zo stevig.
Toch wel een verschil: dat wat jij aanhaalt is met vibration feedback, momo is met force feedback. Daar zit een verschil tussen
Bovendien heeft de momo bevestigingsklemmen en geen zuignappen. Ik heb nog nooit met een stuurke met zuignappen gereden, maar het lijkt me niet zo stevig.
Eens ze goed vast staan staat het goed vast (glazen bureaublad)
Waarschijnlijk ja, maar ik ben nogal een leek op het gebied van online racing... gebeurt dat in een team.
Zoja, gaan we een lijst opstellen?
Ik rij mee met de ZAC (zondagavondcompetitie) De nieuwe reeks zal beginnen rond oktober/november vermoed ik, en gaat z'n 3de seizoen in.
Vanaf vorig seizoen is het met teams, en ik en m'n teamgenoot zijn 4de algemeen geworden
Comment