Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het zit aan 57%. Hoeveel zal de game kosten als hij uitkomt eind september?

Comment

• Rond de 50 euro.

Als hij al uitkomt in september

Comment

• Tzal voor de 15de zijn jongens

Releasedat (klik)

Comment

• Dus binnen 2 weekjes al? Mooi!

Comment

• Jep, ik verheug me er al op.

Morgen gamemania bellen voor een exemplaar van GTR² en Testdrive unlimited aan de kant te leggen.

Comment

• Ja ik ga mij ook een exemplaarke gaan halen en dan nog een momo stuurtje erbij

Comment

• Ik ben aan het twijfelen over dat g25 racingwheel... 250 euro

Comment

• Da stuurke is toch iets te prijzig voor mij.
                  Ik begin nu zelf te twijfelen 'k heb gehoord dat het zwarte momo stuurtje toch iets minder is van kwaliteit dan het rode
                  en het rode is niet meer verkrijgbaar. 'k zou misschien driving force pro van logitech voor de ps2 nemen
                  Is er hier iemand die ervaring heeft met dit stuurtje op de pc ( het schijnt da je met dit stuurtje ook op pc kunt spelen mits de nodige drivers)

Comment

• Ik bedenk net dat er op de 24 van spa met de volledige versie gereden is, dus moeten er toch ergens screens te vinden zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                      Ik ben aan het twijfelen over dat g25 racingwheel... 250 euro
                      Die g25 wil ook ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                        Ik bedenk net dat er op de 24 van spa met de volledige versie gereden is, dus moeten er toch ergens screens te vinden zijn
                        Dat betwijfel ik.. wie zou die versie hebben? Waarschijnlijk stond het daar onder permanente videobewaking.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                          Dat betwijfel ik.. wie zou die versie hebben? Waarschijnlijk stond het daar onder permanente videobewaking.....
                          Mja, dat zal inderdaad wel moeilijk zijn.

Comment

• Kga maken dak mijn kampioenschap heb uitgereden tegen dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xime
                              Da stuurke is toch iets te prijzig voor mij.
                              Ik begin nu zelf te twijfelen 'k heb gehoord dat het zwarte momo stuurtje toch iets minder is van kwaliteit dan het rode
                              en het rode is niet meer verkrijgbaar. 'k zou misschien driving force pro van logitech voor de ps2 nemen
                              Is er hier iemand die ervaring heeft met dit stuurtje op de pc ( het schijnt da je met dit stuurtje ook op pc kunt spelen mits de nodige drivers)
                              Ik heb het DFP stuur. Je kunt het idd voor op de pc gebruiken. Je hoeft enkel een patch af te halen en dan installeren (http://www.wingmanteam.com/). Qua gevoel is het net als op de ps, maar ik heb wel nog geen gebruik kunnen maken van de 900° steeringlock op de pc, noch op GTR, noch op nfs most wanted. Misschien dat GTR² het wel ondersteund...

Comment

• Mooie overzichtscreenshot van het lange rechte stuk en de pitboxen op Catalunya.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                                  Die ook ja, de M3 GTR is qua looks dè racebak
                                  Maar de c5r wordt de wagen voor online mee te racen
                                  Ik hou het op de Lister, 575 of C5R.
                                  Er gaat niks boven de 50/50 gewichtverdeling van de 575 en de C5R.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xime
                                    Da stuurke is toch iets te prijzig voor mij.
                                    Ik heb ook het Driving Force Pro stuur en ik moet zeggen: ik ben er heel tevreden mee! Je kunt het perfect gebruiken voor PC games en voor GTR is het zeker van uitstekende kwaliteit.

De typische playstationknoppen (bolletjes, kruisje, etc) kun je trouwens ook hier gebruiken om desgewenste functies te ondersteunen.

Ik weet niet hoeveel dat stuur momenteel nog kost (100 Euro ongeveer?), maar het zeker en vast zijn prijs waard!

Comment

• @ botje en maxime soete: merci voor de reactie kga dan ne keer uitkijken naar zo'n stuurtje

Comment

• Bij mij loopt de demo om de haverklap vast. Ben nu de computer aan het defragmenteren, hopelijk verbeterd dat iets...

Comment

• Review van gtr2: http://www.gamer.nl/doc/34543/1

't ziet er fantastisch uit, 'k kan nie wachten om hem te spelen

Comment

Working...
                                          X