Het zit aan 57%. Hoeveel zal de game kosten als hij uitkomt eind september?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
-
Da stuurke is toch iets te prijzig voor mij.
Ik begin nu zelf te twijfelen 'k heb gehoord dat het zwarte momo stuurtje toch iets minder is van kwaliteit dan het rode
en het rode is niet meer verkrijgbaar. 'k zou misschien driving force pro van logitech voor de ps2 nemen
Is er hier iemand die ervaring heeft met dit stuurtje op de pc ( het schijnt da je met dit stuurtje ook op pc kunt spelen mits de nodige drivers)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledgeIk bedenk net dat er op de 24 van spa met de volledige versie gereden is, dus moeten er toch ergens screens te vinden zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XimeDa stuurke is toch iets te prijzig voor mij.
Ik begin nu zelf te twijfelen 'k heb gehoord dat het zwarte momo stuurtje toch iets minder is van kwaliteit dan het rode
en het rode is niet meer verkrijgbaar. 'k zou misschien driving force pro van logitech voor de ps2 nemen
Is er hier iemand die ervaring heeft met dit stuurtje op de pc ( het schijnt da je met dit stuurtje ook op pc kunt spelen mits de nodige drivers)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XimeDa stuurke is toch iets te prijzig voor mij.
De typische playstationknoppen (bolletjes, kruisje, etc) kun je trouwens ook hier gebruiken om desgewenste functies te ondersteunen.
Ik weet niet hoeveel dat stuur momenteel nog kost (100 Euro ongeveer?), maar het zeker en vast zijn prijs waard!
Comment
-
Review van gtr2: http://www.gamer.nl/doc/34543/1
't ziet er fantastisch uit, 'k kan nie wachten om hem te spelen
Comment
Comment