Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Nee, nog ni begonnen. Druuuuk seg, ferdoeme. En volgende week op verlof, dat creëert nog extra werk.

RacOn? Waar, wie, hoe, waarom en vooral : NU !!!!
    nog effe geduld
    Stichel slaagt er niet in verbinding te maken

Comment

• alé hup hup hup

Comment

• Aha, wordt er geracet? Zalig.

Via Hamachi? Of op een directe server? let me know !!!

*starting G25*

Comment

• Wor zitten jullie?

Comment

• Ola ik doe mee !

Zegt nu niet dat het Zolder is he want kheb da nog altijd niet geinstalleerd.

Comment

• Ik zie jullie op Hamachi, maar er is nog geen server actief in GTR2? Kan dat?

Comment

• Bon, voor de Hamachi dudes : de gTa servOr is online. We zullen niet beginnen racen tot Japy + Stichelz + Maxime + Driver to be + ikzelf allemaal samen online zijn. En Blackfox ook ja.

Goed?

See you there !!!!!!!!

Comment

• Ik word vermeld
                  Dat aanbod kan ik niet weigeren eh

Comment

• Raaaagh, zeg niet dat het weer gelijk gisteren zal zijn eeh: eerst 2 uur klooien eer iedereen online is en er geracet kan worden.

De procedure is klaar en duidelijk !!!

Hamachi 0.9.9.9 + GTR2 1.1.0.0 -> Hamachi AW forum (pswd = awf) -> in GTR2 : local network als "semi-pro" -> inloggen op de gTa servOr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

't is 22u07, om 22u15 start de eerste race !!!

Comment

• Kben er.

Comment

• Volgens mij zijn Stichel & Maxime pinten gaan pakken.

Comment

• Zitten er daar drie mooi iop hun eentje een beetje te rijden... Waar zit die server? Meld ons dan toch waar jullie zitten !!!

En FOK van al dat ALT-tabben crasht mijn spel nu weer.

WACHT TOT M'N SERVER ONLINE IS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Als jullie server niet vinden : gewoon effe uit Hamachi gaan en weer inloggen in Hamachi. Werkt perfect. Blackfox, Japy en ik wachten..............

Comment

• Godver, dan zijn we eindelik goe bezig... dan vlieg ik er af!

Comment

• dat online racen is toch niet alles hoor. Ik weet niet hoe het komt, maar als ik een gewone race rijdt tegen AI-tegenstanders rij ik veel beter dan tegen 'echte'... Nochtans zelfde moeilijkheidsgraad etc etc

Comment

• AI kun je niet vergelijken met online, zelfs niet als ge de AI op 110% zet. Ze verdedigen niet echt, terwijl de onlineracers dat zeker wel doen (dikwijls zelfs veel te veel zoals meerdere keren van verdedigende lijn veranderen )

Daarom moet ge meer rekening houden met uw tegenstanders waardoor je je minder concentreert op je lijn waardoor je mindere tijden neerzet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                    AI kun je niet vergelijken met online, zelfs niet als ge de AI op 110% zet. Ze verdedigen niet echt, terwijl de onlineracers dat zeker wel doen (dikwijls zelfs veel te veel zoals meerdere keren van verdedigende lijn veranderen )

Daarom moet ge meer rekening houden met uw tegenstanders waardoor je je minder concentreert op je lijn waardoor je mindere tijden neerzet...
                                    Inderdaad... 't ging echt niet hé! Twee keer een tik gekregen van langs achter waardoor ik in de muur belandde.

Comment

• Iemand tijd en goesting deze namiddag?

Comment

• Kan iemand me even uitleggen hoe ik Zolder moet installeren?
                                        Ik krijg het maar niet in het game

link: http://www.limracing.be/downloads.html

Comment

• Gewoon die files in de juiste mapkes plakken.

Mapke "Gamedata" en mapke "Zolder", ge knipt die files en plakt die in dezelfde mapkes maar je GTR 2 hebt staan.

Comment

Working...
                                          X