Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
    Tjiens tjiens, die livery komt mij bekend voor...
    't Begint hier ook te kriebelen voor GTR 2, al was het maar omdat dat eindelijk eens een spel is met safety car en marshals langs de baan.
    Dat is eigenlijk heiligschennis voor de Viper, dat die livery op een natuurlijke rivaal wordt gespoten

Welkom bij Beracing trouwens Sledge
    Hopelijk kan ik vanaf september weer meedoen.

Comment

• Wat een knappe livery zeg!!

Comment

• Ik ben nog altijd met mijn 24u race bezig en het is ondertussen nacht. Vreemd genoeg is er geen enkel andere auto die zijn lichten ontsteekt... Hoe komt dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          Ik ben nog altijd met mijn 24u race bezig en het is ondertussen nacht. Vreemd genoeg is er geen enkel andere auto die zijn lichten ontsteekt... Hoe komt dat?
          Kyoto.

Comment

• Morgennacht raceje?

Comment

• Hoe komt het eigenlijk dat als je via Hamachi tegen anderen online speelt, het niet mogelijk is om met custom skin auto's te rijden? Dat terwijl diegene die hun league's online spelen, toch ook met gepersonaliseerde wagens rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Hoe komt het eigenlijk dat als je via Hamachi tegen anderen online speelt, het niet mogelijk is om met custom skin auto's te rijden? Dat terwijl diegene die hun league's online spelen, toch ook met gepersonaliseerde wagens rijden?
                Omdat league's een eigen carpack maken die iedereen die komt rijden ook installeert.
                Iedereen heeft dan dus alle costum skins geinstallerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                  Omdat league's een eigen carpack maken die iedereen die komt rijden ook installeert.
                  Iedereen heeft dan dus alle costum skins geinstallerd.
                  Dus in feite, als ik online speel met een custom M3 (bijvoorbeeld) en mijn tegenspelers hebben die M3 ook geïnstalleerd staan, zullen ze mijn auto wel zien? Of ben ik verkeerd?

Comment

• Als ik met "mijn" zelf gestylede Z3 tegen jou rijd, dan moet ik jou eerst die skins aanleveren en moet jij die auto ook installeren zoals ik gedaan heb in mijn programma.

Comment

• Iemand een idee waar ik gtr manager kan downloaden? I feel the need to skin, dus ik heb het terug nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                        Iemand een idee waar ik gtr manager kan downloaden? I feel the need to skin, dus ik heb het terug nodig.
                        eerste link in google:

Comment

• Onze promo-posters zijn ook klaar

Comment

• ZALIG ZEG!

Die kleuren zijn echt zo SUPERVET!!!!!!

Comment

• Iemand die tijd en goesting heeft om vnv te racOn?

Comment

• Goesting: ja!!!!

Tijd: hoe laat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Goesting: ja!!!!

Tijd: hoe laat?
                                  Euhm, geen idee... na het eten!

Comment

• Chevrolet Corvette C5R - SRT Spa

Last edited by ; 13/08/2007, 20:27.

Comment

• Chevrolet Corvette C5R - United 4 Belgium Spa

Last edited by ; 13/08/2007, 20:27.

Comment

• Wow zalige livery! Die komt er bij.

Comment

• Ik heb nu ook GTR2 maar geen key om online te gaan

Comment

Working...
                                          X