Waarom marcheren die dashboards niet bij mij?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichtenhebt ge de nieuwste directX geïnstalleerd? Anders werkt het niet, start het spel zelfs niet op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenRemschijven 357°, roodgloeiend op de auto en toch groen in dat infodink?
En dat terwijl ze maar maximum 500° kunnen worden in het spel ( )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenHeb GTR gekocht (versie 1), en dat is idd. wel cool spel, had demo wel al geprobeerd, maar op trage PC. Die Arcacde mode is wel fokking makkelijk, terwijl die semi-pro VEEEEL moeilijker is. Reed wel op Francorchamps, in de regen, en met keyboard Op 3 ronden was ik op ronde gereden
Den 2 koop ik niet, veel te nieuw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenRemmen kunnen bij mij tot 600° gaan. Tussen 250 en 450° is de optimale temperatuur.
Ik heb ze op een Porsche écht niet verder gekregen dan 500°, geen graad meer
Op de GT1's gaan ze mss verder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEcht?
Ik heb ze op een Porsche écht niet verder gekregen dan 500°, geen graad meer
Op de GT1's gaan ze mss verder?
(Al is dit er wel serieus om gedaan, echt, dat ding had gewoon geen remkracht meer. Alles toestampen en niet vertragen
Comment
-
Gisteren voor het eerst sinds lang nog eens een online race gereden en ik heb er weer zin in gekregen.
Dus... Iemand zin deze avond voor een Hamachi-sessie?
Race is trouwens desastreus afgelopen: laatste algemeen, 4de NGT, 10 keer rondgegaan of zo, ophanging moeten laten repareren... Circuit was Enna Pergussa, 47°C was de temperatuur van de asfalt, 34°C die van de lucht. Echt een hel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk BerichtenDamn, zit ik dan de hele avond te rijden tegen de pc...
Stichelb, volgende keer mij op attent maken e
Weet er trouwens iemand hoe je uw setup (basics) van droog moet aanpassen naar een 'damp' circuit? (Saleen)
En natuurlijk andere banden. Voor damp kunnen softe slicks nog volstaan, anders overschakelen naar intermediate.
Comment
-
De Marcos is bijna klaar!
Ik ben benieuwd. Ze zijn nu bezig aan de template zodat we ook onze eigen kleurtjes kunnen gebruiken
BSR is nu ook nog bezig aan volgende wagens:
Mazda RX-7 Van Herck Racing
Stealth B6 Laudi Racing
Ultima Belgium racing
Mini S Daikin Racing
BMW V8 GS-Motorsports
Updating the 997 Body
Allemaal voor de Belcarmod
Comment
Comment