Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand een idee op welk circuit je 't makkelijkst topspeed kan uittesten? Le Mans? Een zéér wijde oval?

Graag downloadlinkjes!

Comment

• En nog mods met standaardwagens, of in ieder geval minder strakke wagens dan de ingame racewagens?

Graag downloadlinkjes. Thx!

Comment

• als ik m'n nieuwe pc heb kom ik meespelen

Comment

• Een lijst met de meeste circuits op, die te downloadden zijn.

ftp://81.209.24.149/gtr2/tracks/

Comment

• Nieuw seizoen, nieuwe coureurs en een nieuwe naam

Na een zeer succesvol debuut seizoen in de Cup400, werd Team Ultimatecarpage.com vorig seizoen uitgebreid met een Cup600. Dit was van de weeromstuit geen doorslaand succes, maar de eer werd wederom gered door Roy Visser en Jeroen Ursem, die tezamen beide Cup400 titels wisten te veroveren.

Niet tevreden met de Cup600 prestaties werden in het off-season beide coureurs en de van traktoren afstammende wagens aan de kant gesmeten. Niets aan toeval overlatend, ging Roy opzoeken naar vervangers. De meest gemakkelijke oplossing bleek de Cup600 kampioen Danny Kappen en de rest van zijn Benelux Competition team te integreren. Deze fusie heeft ook een kleine naamsverandering teweeggebracht; Team Ultimatecarpage.com heet vanaf nu Ultimatecarpage.competition.

Never change a winning team was het motto toen het door Oreca gerunde Cup400 team werd samengesteld. Zowel Jeroen Ursem, Roy Visser en de BMW M3 zijn behouden gebleven. Het zijn wel splinternieuwe wagens, geverfd in de 2007 livery van Oreca. De reden waarom het nieuwe autos zijn, daar spreken we liever niet over. Op miraculeuze wijze is er toch een 2006 auto behouden gebleven. Deze zal, met klantenondersteuning, gereden worden door Dick ‘Old Spice’ Bos.

In het Cup600 zijn er dus weldegelijk grote wijzigingen met nieuwe coureurs en een nieuwe auto. Dat laatste zal de Saleen S7-R zijn die vorig seizoen al ogen gooide door Danny Kappen naar het kampioenschap te leiden. Met de Saleen komt ook Kappen, die wordt vergezeld door Kim van der Stichelen, afkomstige uit dat afvallige deel van Nederland.

Over de doelstellingen van Ultimatecarpage.competition kunnen we kort zijn; winnen en wel alles.

Comment

• Knap

Comment

• Idd, zeer mooi!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Iemand een idee op welk circuit je 't makkelijkst topspeed kan uittesten? Le Mans? Een zéér wijde oval?

Graag downloadlinkjes!
                  Ik heb even 2 vakken online gezet waar je kunt testen. Dit zijn geen circuits, maar gewoon een stuk asfalt van 10km²:

(de mappen in je gamedata/Locations gooien)

Comment

• Gisteren een zalige leaguerace gehad op Magny Cours.

Ik zette al de pole neer in NGT, maar door een onoplettendheid moest ik vanuit de pits starten.
                    In de eerste ronde maakte ik nog een klein foutje door de koude banden (ik had ze niet kunnen opwarmen doordat ik de formatieronde niet kon rijden), maar daarna was het gewoon 1 lange sprint van 40 ronden.

Na 5 ronden kon ik al de eerste NGT inhalen nadat die een foutje maakte. In de 8ste ronde haalde ik er weer 2 in, toen was ik al 4de in NGT. En in de 9de ronde spinde de 3de in NGT voor mijn neus. De eerste 2 hadden een voorsprong van 15 seconden. Dat gat reed ik op 10 ronden dicht en ik kon de eerste inhalen terwijl hij gedubbeld werd door een GT1 wagen. Ik volgde die GT1 gewoon en remde de Porsche uit voor de haarspeld.

Toen hing ik juist achter de eerste in NGT. Bij het insturen van de 180° liet hij een gaatje aan de binnenkant, waar ik dan onmiddellijk induikte. Na nog niet eens de halve race had ik een gat van 30 seconden dichtgereden op de leider van de NGT klasse.

Daarna was het gewoon een voorsprong uitbouwen en in de laatste ronden mijn banden sparen, wat dan ook lukte.

Dit was waarschijnlijk mijn beste leaguerace tot nu toe. Hopelijk volgen er zo nog meer.

resultaten:

Comment

• Amai knap dat ultimatecarpage team!! Wat een livery zeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                        Gisteren een zalige leaguerace gehad op Magny Cours.

Ik zette al de pole neer in NGT, maar door een onoplettendheid moest ik vanuit de pits starten.
                        In de eerste ronde maakte ik nog een klein foutje door de koude banden (ik had ze niet kunnen opwarmen doordat ik de formatieronde niet kon rijden), maar daarna was het gewoon 1 lange sprint van 40 ronden.

Na 5 ronden kon ik al de eerste NGT inhalen nadat die een foutje maakte. In de 8ste ronde haalde ik er weer 2 in, toen was ik al 4de in NGT. En in de 9de ronde spinde de 3de in NGT voor mijn neus. De eerste 2 hadden een voorsprong van 15 seconden. Dat gat reed ik op 10 ronden dicht en ik kon de eerste inhalen terwijl hij gedubbeld werd door een GT1 wagen. Ik volgde die GT1 gewoon en remde de Porsche uit voor de haarspeld.

Toen hing ik juist achter de eerste in NGT. Bij het insturen van de 180° liet hij een gaatje aan de binnenkant, waar ik dan onmiddellijk induikte. Na nog niet eens de halve race had ik een gat van 30 seconden dichtgereden op de leider van de NGT klasse.

Daarna was het gewoon een voorsprong uitbouwen en in de laatste ronden mijn banden sparen, wat dan ook lukte.

Dit was waarschijnlijk mijn beste leaguerace tot nu toe. Hopelijk volgen er zo nog meer.

resultaten:

http://www.beracing.be/results/gtr2/...007/index.html
                        hey, kan Niels Lagrange nog deelnemen aan de GT of NGT voor de laatste 4 races?

Ik vraag het omdat hij zijn paswoord is vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          hey, kan Niels Lagrange nog deelnemen aan de GT of NGT voor de laatste 4 races?

Ik vraag het omdat hij zijn paswoord is vergeten.
                          Daarvoor moet hij Sloeri of Tjeuten eens contacteren, maar normaal mag dat geen probleem zijn.

Comment

• [RELEASED] Marcos LM600

GTR2 Marcos LM600 add-on car pack v.1.0
                            --------------------------------------------------
                            --------------------------------------------------
                            3D model: BorekS
                            Textures: Wix + BSR Team members Mistery and Sjokkel, BorekS
                            Car physics: milleniumfreak
                            Sounds: Thinlane T.
                            -------------------------------------------------------------------------------------------

rapidshare

NoGrip

templates and x-files available here:

Mod featuretes:
                            ----------------
                            * Multiple bodykits
                            * Multiple wheelsets
                            * Optional animated wiper
                            * Exhaust smoke effect

GTR2 Car pack includes:
                            -----------------------
                            2006 Car No. 05 Marcos LM600 Eurotech Racing
                            2005 Car No. 14 Marcos LM600 ERG Motorsport
                            2004 Car No. 15 Marcos LM600 Marcos Racing International
                            2002 Car No. 12 Marcos LM600 Eurotech Racing
                            2002 Car No. 99 Marcos LM600 WIDI Racing

This is a free mod for GTR2 by Simbin.

Unpacked size cca 60MB of free disk space.

Bron

Comment

Daarvoor moet hij Sloeri of Tjeuten eens contacteren, maar normaal mag dat geen probleem zijn.
                              Oke, morge ben ik bij Niels, dan gaan we dat eens fiksen

Comment

• Ik heb het spel dan ook maar eens gekocht

Comment

• Ok, geschift spel... Mc12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Ok, geschift spel... Mc12
                                    Ieder zijn smaak zeker

Nee, ik heb de MC12 nog niet echt aan de tand gevoeld, maar als ge naar de resultaten in onze league kijkt, lijkt het wel een goede te zijn.

Comment

Ieder zijn smaak zeker

Nee, ik heb de MC12 nog niet echt aan de tand gevoeld, maar als ge naar de resultaten in onze league kijkt, lijkt het wel een goede te zijn.
                                      Dat geluid , ik kijk weer uit naar de volgende GTR-versie

Comment

• Wanneer zou GTR3 uitkomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Wanneer zou GTR3 uitkomen?
                                          Waarschijnlijk zijn ze al bezig aan dat spel, GTR2 was onder de naam Copperhead (ofzoiets)

Comment

Working...
                                          X