Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb die file afgehaald en gekopieerd naar de GameData map, ma ik zie de M3 nergens tussenstaan? Moet er nog iets aangepast worden om dermee te rijden?
Thx
Van GTR3 heb ik nog niks gehoord. Blimey! games (dat samenwerkte met Simbin voor GTR2, M3 Challenge en GTL) is wel bezig aan een Ferrari project, met officiële licentie.
Simbin zelf is bezig aan GTR voor X-box en codename Mamba. Die laatste zou GTR3 kunnen zijn. GTR2 kreeg inderdaad als codenaam Copperhead, een slangensoort, en zo zou Mamba, ook een slangensoort, de codenaam voor GTR3 kunnen zijn.
Van GTR3 heb ik nog niks gehoord. Blimey! games (dat samenwerkte met Simbin voor GTR2, M3 Challenge en GTL) is wel bezig aan een Ferrari project, met officiële licentie.
Simbin zelf is bezig aan GTR voor X-box en codename Mamba. Die laatste zou GTR3 kunnen zijn. GTR2 kreeg inderdaad als codenaam Copperhead, een slangensoort, en zo zou Mamba, ook een slangensoort, de codenaam voor GTR3 kunnen zijn.
GTR2 Marcos LM600 add-on car pack v.1.0
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
3D model: BorekS
Textures: Wix + BSR Team members Mistery and Sjokkel, BorekS
Car physics: milleniumfreak
Sounds: Thinlane T.
-------------------------------------------------------------------------------------------
GTR2 Car pack includes:
-----------------------
2006 Car No. 05 Marcos LM600 Eurotech Racing
2005 Car No. 14 Marcos LM600 ERG Motorsport
2004 Car No. 15 Marcos LM600 Marcos Racing International
2002 Car No. 12 Marcos LM600 Eurotech Racing
2002 Car No. 99 Marcos LM600 WIDI Racing
Ik heb hem geprobeerd en grafisch en qua geluid kan hij zeker mee met de originele wagens van het spel. Bij de physics scheelt er wel nog wat, vooral de motor. Een heel stuk voor de redzone loopt hij al buiten adem. Je moet echt vroeg schakelen om hem goed in gang te houden en dat vind ik wel spijtig. BorekS is er wel aan het werken.
Voor de rest is hij wel zalig om te rijden. Hij mist wat downforce zodat hij moeilijk te besturen is bij het uitkomen van trage bochten. Ik vind dat zalig
Comment