Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
    Hier kan je de M3 downloadden uit het spel M3 challenge.

klik!
    Ik heb die file afgehaald en gekopieerd naar de GameData map, ma ik zie de M3 nergens tussenstaan? Moet er nog iets aangepast worden om dermee te rijden?
    Thx

Comment

• Van GTR3 heb ik nog niks gehoord. Blimey! games (dat samenwerkte met Simbin voor GTR2, M3 Challenge en GTL) is wel bezig aan een Ferrari project, met officiële licentie.

Simbin zelf is bezig aan GTR voor X-box en codename Mamba. Die laatste zou GTR3 kunnen zijn. GTR2 kreeg inderdaad als codenaam Copperhead, een slangensoort, en zo zou Mamba, ook een slangensoort, de codenaam voor GTR3 kunnen zijn.

Giswerk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
        Van GTR3 heb ik nog niks gehoord. Blimey! games (dat samenwerkte met Simbin voor GTR2, M3 Challenge en GTL) is wel bezig aan een Ferrari project, met officiële licentie.

Simbin zelf is bezig aan GTR voor X-box en codename Mamba. Die laatste zou GTR3 kunnen zijn. GTR2 kreeg inderdaad als codenaam Copperhead, een slangensoort, en zo zou Mamba, ook een slangensoort, de codenaam voor GTR3 kunnen zijn.

Giswerk...
        Thanks voor de verduidelijking

Dat Ferrari project gaat ook wel wat worden!

Comment

GTR2 Marcos LM600 add-on car pack v.1.0
          --------------------------------------------------
          --------------------------------------------------
          3D model: BorekS
          Textures: Wix + BSR Team members Mistery and Sjokkel, BorekS
          Car physics: milleniumfreak
          Sounds: Thinlane T.
          -------------------------------------------------------------------------------------------

rapidshare

NoGrip

templates and x-files available here:

Mod featuretes:
          ----------------
          * Multiple bodykits
          * Multiple wheelsets
          * Optional animated wiper
          * Exhaust smoke effect

GTR2 Car pack includes:
          -----------------------
          2006 Car No. 05 Marcos LM600 Eurotech Racing
          2005 Car No. 14 Marcos LM600 ERG Motorsport
          2004 Car No. 15 Marcos LM600 Marcos Racing International
          2002 Car No. 12 Marcos LM600 Eurotech Racing
          2002 Car No. 99 Marcos LM600 WIDI Racing

This is a free mod for GTR2 by Simbin.

Unpacked size cca 60MB of free disk space.

Bron
          Ik heb hem geprobeerd en grafisch en qua geluid kan hij zeker mee met de originele wagens van het spel. Bij de physics scheelt er wel nog wat, vooral de motor. Een heel stuk voor de redzone loopt hij al buiten adem. Je moet echt vroeg schakelen om hem goed in gang te houden en dat vind ik wel spijtig. BorekS is er wel aan het werken.

Voor de rest is hij wel zalig om te rijden. Hij mist wat downforce zodat hij moeilijk te besturen is bij het uitkomen van trage bochten. Ik vind dat zalig

Comment

• Kan je ipv de M3 naar dit spel te downloaden, de track naar M3-challenge downloaden?

Comment

• Dat zou leuk zijn, is er trouwens al iets meer over bekend over eventuele evoluties voor dat M3-challenge spel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                Kan je ipv de M3 naar dit spel te downloaden, de track naar M3-challenge downloaden?
                Je kan op de Nordschleife rijden, bij M3-challenge..

Comment

• 'k Ben de demo aan het downloaden, ga eens zien of het iets voor mij is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                    'k Ben de demo aan het downloaden, ga eens zien of het iets voor mij is.
                    Heb je GTR?

Ik vind het echt de ultieme racesimulator, zalig gwn!

19.90 in de mediamarkt trouwens

Comment

Je kan op de Nordschleife rijden, bij M3-challenge..

http://forum.rscnet.org/showpost.php...7&postcount=30
                      Thanks Maxime!

Comment

Heb je GTR?

Ik vind het echt de ultieme racesimulator, zalig gwn!

19.90 in de mediamarkt trouwens
                        Is inderdaad goed, al heb ik het maar vlug even gespeeld.
                        Had wel graag een swingman-camera van iets meer afstand gehad, maarja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                          Is inderdaad goed, al heb ik het maar vlug even gespeeld.
                          Had wel graag een swingman-camera van iets meer afstand gehad, maarja.
                          Awel, bij GTR vond'k dat nog lekker rijden maar nu vind'k dat het echt traag rijd... cockpit

Comment

Awel, bij GTR vond'k dat nog lekker rijden maar nu vind'k dat het echt traag rijd... cockpit
                            Ik ben nooit fan geweest van cockpitviews.

Comment

• Swingman heb ik nooit gebruikt, alleen de motorkap- en cockpitcamera's. Daar heb ik het meeste voeling bij voor als de achterkant eens uitbreekt.

Comment

Swingman heb ik nooit gebruikt, alleen de motorkap- en cockpitcamera's. Daar heb ik het meeste voeling bij voor als de achterkant eens uitbreekt.
                                It is. Bij mij staat het altijd op de cockpitcamera. Ik vind dat je een iets breder zicht rondom hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Oke, morge ben ik bij Niels, dan gaan we dat eens fiksen
                                  Hebt ge iets laten weten aan Sloeri of Tjeuten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    It is. Bij mij staat het altijd op de cockpitcamera. Ik vind dat je een iets breder zicht rondom hebt.
                                    Straks die optie spiegels eens aanvinken, ik wist niet wat'k miste tijdens t'rijden.

Comment

Hebt ge iets laten weten aan Sloeri of Tjeuten?
                                      vergeten
                                      Hij is wel al aangemeld op de site.

Comment

• De voorstelling van onze nieuwe league-wagens:

Comment

• Zalig, keep us posted Sledge

Comment

Working...
                                          X