Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Is (te) kalm in dit topic!

Comment

• Ik heb Race07 demo geprobeerd!
      Véééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél beter dan de eerste Race.
      Morgen ofzo eens de volledige proberen.

Comment

• Review from our second ZAC4 League race

Click

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
          Review from our second ZAC4 League race

Click
          Echt vet maat!

Hier en daar toch wel enkele onsportievigheidjes tegengekomen...

Hoe komt het eigenlijk dat de interieurs bij mij niet zo gedetailleerd zijn?

Comment

• Omdat jouw settings niet op het hoogste zullen staan tiens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              Echt vet maat!

Hier en daar toch wel enkele onsportievigheidjes tegengekomen...

Hoe komt het eigenlijk dat de interieurs bij mij niet zo gedetailleerd zijn?
              Thanks voor de complimenten. Leuk als je er dagen werk in hebt zitten dat hij goed onthaalt wordt

Onsportievigheidjes zou ik het niet noemen, eerder onvoorzigtigheidsjes die onstaan door het meer risico nemen dan men irl zou doen

Comment

Thanks voor de complimenten. Leuk als je er dagen werk in hebt zitten dat hij goed onthaalt wordt

Onsportievigheidjes zou ik het niet noemen, eerder onvoorzigtigheidsjes die onstaan door het meer risico nemen dan men irl zou doen
                Ja inderdaad, dat is misschien beter gesteld.

Ik zou eens de set-ups van al die auto's willen zien! Brno is nu één van m'n beste circuits, maar zo vlot ga ik er toch nog niet over. Nergens zie ik eens een kont die uitbreekt en zo laat dat bepaalde soms remmen terwijl de auto mooi op koers blijft!

Wat zijn je rondetijden met welke wagens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  Ja inderdaad, dat is misschien beter gesteld.

Ik zou eens de set-ups van al die auto's willen zien! Brno is nu één van m'n beste circuits, maar zo vlot ga ik er toch nog niet over. Nergens zie ik eens een kont die uitbreekt en zo laat dat bepaalde soms remmen terwijl de auto mooi op koers blijft!

Wat zijn je rondetijden met welke wagens?
                  De lapcharts:

Comment

• Ik had op Brno een erg coole race met een paar gevechten, maar op 9:46 in de clip laat ik me vangen aan een vals inhaalmaneuver, en ga met blokkerende wielen recht de grindbak in

Comment

Ik had op Brno een erg coole race met een paar gevechten, maar op 9:46 in de clip laat ik me vangen aan een vals inhaalmaneuver, en ga met blokkerende wielen recht de grindbak in
                      Inderdaad, jammer!

Maar dan nog, knappe race. Nee ik stond echt versteld van de effecientie van de auto's. Veel efficiënter dan mijn afstellingen alleszins...

Ik zoek eens mijn tijden voor Brno op!

Comment

• Mijn absoluut record op Brno is 1.54.863 met de Saleen. Das bijna 5 seconden trager dan de qualif time van de winnaar uit jullie race!

Comment

• Als je een seconde trager bent dant de pole, heb je een goeie tijd. Dus daar zit je 4 seconden boven. 4 seconden ligt nooit aan de setup alleen, dus ik zou eerst opnieuw met de basissetup aan de slag gaan tot je daarmee constant 54'ers rijdt

Comment

Als je een seconde trager bent dant de pole, heb je een goeie tijd. Dus daar zit je 4 seconden boven. 4 seconden ligt nooit aan de setup alleen, dus ik zou eerst opnieuw met de basissetup aan de slag gaan tot je daarmee constant 54'ers rijdt
                            Mja, nochtans heb ik de rijtechniek toch al aardig onder de knie. De set-up is en blijft voor mij het moeilijkste aspect.

De meest voorkomende problemen (afhankelijk van de auto) bij mij zijn:
                            -onderstuur (vooral in lange bochten aan hogere snelheid zoasl bvb die eerste rechtse in Brno of de laatste rechtse in Portugal)
                            -nerveuze kont bij het uitacceleren van trage bochten. (ik dacht dat dit normaal was, daar er plots veel power op de achterwielen komt. maar na het zien van dat filmpje, kan het blijkbaar nog een stuk beter)
                            -regen... dat lukt maar niet bij mij!

Comment

Review from our second ZAC4 League race

Click
                              Er wordt wel vrij hard in getikt...

Wat is dat liedje eigenlijk op 5 minuten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                                Er wordt wel vrij hard in getikt...

Wat is dat liedje eigenlijk op 5 minuten?
                                Dit is de tracklist:

1 .ВИА Гра "Обмани, но останься
                                2. t.A.T.u - Ya Soshla S Uma
                                3. максим - Трудный возраст
                                4. ВИА Гра - Л.М.Л.
                                5. t.A.T.u. - Nas Ne Dagoniat
                                6. максим - Сантиметры дыхания remix

Je bedoelt dat waarschijnlijk Tatu, met de russiche versie van All the things she said

Comment

Dit is de tracklist:

1 .ВИА Гра "Обмани, но останься
                                  3. максим - Трудный возраст
                                  4. ВИА Гра - Л.М.Л.
                                  6. максим - Сантиметры дыхания remix
                                  Dankje. Helps a lot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Dankje. Helps a lot.

Ja wat wil je dan? Ik heb daar uren op lopen zoeken eer ik wat deftige nummers gevonden had in het russisch, en als ik dan de titels geef is het te moeilijk

Youtube is uw vriend

Comment

• Op welke dag racen ze eigenlijk in uw league? Ook op zondag? Ik ben op zoek naar eentje waar ze op zaterdag rijden zodat ik toch iets actiever kan zijn.

5 races op 15 is gewoon te weinig en als ge ziet dat ik er 2 gewonnen heb en 2 uitgevallen door een ander zijn fout... Ik haal 33 op 50 (1 race was special event: 2h van Spa, waar ik halverwege ook wel 8 punten heb gehaald voor de crash). En op Enna val ik net binnen de 70% regel zodat ik ook nog 5 punten heb gekregen.

maw: ik wil eens een volledig seizoen rijden

Comment

• Zondagavond inderdaad

Comment

Zondagavond inderdaad
                                          Mja ik vind geen league die op zaterdag rijdt. Meestal is het woensdag of zondag, en dat is moeilijk voor mij. Het zal dus een jaar niks worden.

Comment

Working...
                                          X