't Is (te) kalm in dit topic!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
Hier en daar toch wel enkele onsportievigheidjes tegengekomen...
Hoe komt het eigenlijk dat de interieurs bij mij niet zo gedetailleerd zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEcht vet maat!
Hier en daar toch wel enkele onsportievigheidjes tegengekomen...
Hoe komt het eigenlijk dat de interieurs bij mij niet zo gedetailleerd zijn?
Onsportievigheidjes zou ik het niet noemen, eerder onvoorzigtigheidsjes die onstaan door het meer risico nemen dan men irl zou doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenThanks voor de complimenten. Leuk als je er dagen werk in hebt zitten dat hij goed onthaalt wordt
Onsportievigheidjes zou ik het niet noemen, eerder onvoorzigtigheidsjes die onstaan door het meer risico nemen dan men irl zou doen
Ik zou eens de set-ups van al die auto's willen zien! Brno is nu één van m'n beste circuits, maar zo vlot ga ik er toch nog niet over. Nergens zie ik eens een kont die uitbreekt en zo laat dat bepaalde soms remmen terwijl de auto mooi op koers blijft!
Wat zijn je rondetijden met welke wagens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenJa inderdaad, dat is misschien beter gesteld.
Ik zou eens de set-ups van al die auto's willen zien! Brno is nu één van m'n beste circuits, maar zo vlot ga ik er toch nog niet over. Nergens zie ik eens een kont die uitbreekt en zo laat dat bepaalde soms remmen terwijl de auto mooi op koers blijft!
Wat zijn je rondetijden met welke wagens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenIk had op Brno een erg coole race met een paar gevechten, maar op 9:46 in de clip laat ik me vangen aan een vals inhaalmaneuver, en ga met blokkerende wielen recht de grindbak in
Maar dan nog, knappe race. Nee ik stond echt versteld van de effecientie van de auto's. Veel efficiënter dan mijn afstellingen alleszins...
Ik zoek eens mijn tijden voor Brno op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenAls je een seconde trager bent dant de pole, heb je een goeie tijd. Dus daar zit je 4 seconden boven. 4 seconden ligt nooit aan de setup alleen, dus ik zou eerst opnieuw met de basissetup aan de slag gaan tot je daarmee constant 54'ers rijdt
De meest voorkomende problemen (afhankelijk van de auto) bij mij zijn:
-onderstuur (vooral in lange bochten aan hogere snelheid zoasl bvb die eerste rechtse in Brno of de laatste rechtse in Portugal)
-nerveuze kont bij het uitacceleren van trage bochten. (ik dacht dat dit normaal was, daar er plots veel power op de achterwielen komt. maar na het zien van dat filmpje, kan het blijkbaar nog een stuk beter)
-regen... dat lukt maar niet bij mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
Wat is dat liedje eigenlijk op 5 minuten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenEr wordt wel vrij hard in getikt...
Wat is dat liedje eigenlijk op 5 minuten?
1 .ВИА Гра "Обмани, но останься
2. t.A.T.u - Ya Soshla S Uma
3. максим - Трудный возраст
4. ВИА Гра - Л.М.Л.
5. t.A.T.u. - Nas Ne Dagoniat
6. максим - Сантиметры дыхания remix
Je bedoelt dat waarschijnlijk Tatu, met de russiche versie van All the things she said
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenDit is de tracklist:
1 .ВИА Гра "Обмани, но останься
3. максим - Трудный возраст
4. ВИА Гра - Л.М.Л.
6. максим - Сантиметры дыхания remix
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDankje. Helps a lot.
Youtube is uw vriend
Comment
-
Op welke dag racen ze eigenlijk in uw league? Ook op zondag? Ik ben op zoek naar eentje waar ze op zaterdag rijden zodat ik toch iets actiever kan zijn.
5 races op 15 is gewoon te weinig en als ge ziet dat ik er 2 gewonnen heb en 2 uitgevallen door een ander zijn fout... Ik haal 33 op 50 (1 race was special event: 2h van Spa, waar ik halverwege ook wel 8 punten heb gehaald voor de crash). En op Enna val ik net binnen de 70% regel zodat ik ook nog 5 punten heb gekregen.
maw: ik wil eens een volledig seizoen rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenZondagavond inderdaad
Comment
Comment