Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Invallen bij ons is helaas niet mogelijk, om de volgende reden: GTR² kun je met maximaal 32man online spelen, wij hebben 38 inschrijvingen. Daar zit dus constant 6 man op de reservenbank, hopend op een afmelding.
    Dit wil niet zeggen dat jouw kansen, als je probeert volgend seizoen mee te doen, nihil zijn.
    Koop GTR², laat je regelmatig op de testserver zien, en je hebt een aardige kans dat je kunt meeracen.

Comment

• Paar highlights van de race op de Ring die we een tijd geleden hadden. Ikzelf reed in de 996 in het Artic Silver, uniek kleurtje in die race, was er waren er maar 2 van
      Alles van na de start met een licht grijze Porsche ben ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
        Paar highlights van de race op de Ring die we een tijd geleden hadden. Ikzelf reed in de 996 in het Artic Silver, uniek kleurtje in die race, was er waren er maar 2 van
        Alles van na de start met een licht grijze Porsche ben ik

http://rapidshare.com/files/10147209...leife.zip.html
        Zalig!

Schitterend beeld van de Karoussel trouwens!

Comment

• Waarom ligt m'n stuurtje nog in Leuven???

Comment

Iedereen ging uiteindelijk pitten De één al wat later als de anderen en elk soort band werk gekozen, sommigen gokten op Inters, anderen gingen voor Soft Wets, en ik ging voor Hard Wets
            Leuk filmpje
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Heeft er iemand een acurate versie van de nurburgring op GTR2?
              dank u

Comment

• jammer dat ik nog een half jaar moet wachten voordat ik een laptop kan kopen, ik verlang zo hard naar gtr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  jammer dat ik nog een half jaar moet wachten voordat ik een laptop kan kopen, ik verlang zo hard naar gtr2
                  Ik ook maar ik heb het binnekort.

Comment

• Vraagske:
                    iemand die het "dweilgedrag" van de porshes er uit krijgt...
                    Op hogere sneleheden beginnen die serieus te vegen over de weg ze :s...

Ik heb ook gemerkt dat, in tegenstelling tot andere configts, de veerinstellingen achteraan BEHOORLIJK hard gezet moeten worden ? klopt dit ? is dit omwille van de boxer achteraan ?

Comment

Invallen bij ons is helaas niet mogelijk, om de volgende reden: GTR² kun je met maximaal 32man online spelen, wij hebben 38 inschrijvingen. Daar zit dus constant 6 man op de reservenbank, hopend op een afmelding.
                      Dit wil niet zeggen dat jouw kansen, als je probeert volgend seizoen mee te doen, nihil zijn.
                      Koop GTR², laat je regelmatig op de testserver zien, en je hebt een aardige kans dat je kunt meeracen.
                      Waar kan je dat spelen in netwerk, op een bescheiden niveau ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                        Als je gewoon losse races wilt, ben je best af met gewoon een random race online te kiezen.
                        Het spel is relatief oud, de irritante crashers zijn meestal al verdwenen. Servers die beginnen met 10T zijn meestal wel ok.
                        Wil je echt een kampioenschap doen is het al wat moeilijker voor me om je te helpen. Iedereen is bij ons welkom op de server, belangrijkste is niet de tijden, maar het op de baan kunnen blijven en goed je spiegels gebruiken. Hier vind je meer info in verschillende threads: http://forum.gamer.nl/forumdisplay.php?f=105

Verder ken ik nog BeRacing, mischien kun je ook daar proberen in te stappen.

Ik ken je ervaring niet, maar als je echt nieuw bent met gtr, zou ik eerst op onze oefenserver (of een andere server) oefenen, oefenen en nogmaals oefenen. En als je daarna nog wat tijd hebt, nog eens oefenen

Zie ook PM

Comment

• Oh, en wees totaal niet afgeschrikt als je een paar seconden trager bent dan de snellere mannen in eenzelfde wagen.
                          Ik zat vandaag op op de server, en was in eerst instantie ook 5seconden trager dan de snelsten. Na een uurtje was dat al teruggebracht tot 2 seconden

Comment

• Niemand die toevallig GTR2 te koop heeft, engelse versie graag

'k heb eigenlijk enkel GTR

Comment

Niemand die toevallig GTR2 te koop heeft, engelse versie graag

'k heb eigenlijk enkel GTR
                              Met wat geluk kun je die nog in de dreamland of fun of freerecordshop vinden

Comment

De GamersCrib servers zijn ook goed: rijders van alle niveaus, met veel volk en heel fair racen. Format is meestal 15 minuten kwalificatie en dan onmiddellijk een race van 6 rondjes. Daardoor moet ge dus ni te lang wachten als ge eens uitvalt. De GC mensen helpen u ook wel met setup als ge dat vraagt.

Vooral de NGT/G2 server is dikke fun (imo).

Bij BeRacing kun je altijd joinen, maar ik denk dat vanaf dit jaar alleen nog maar in een guest-car kan, dus niet meer voor punten in een team.

Comment

• Thanks voor de info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                    Vraagske:
                                    iemand die het "dweilgedrag" van de porshes er uit krijgt...
                                    Op hogere sneleheden beginnen die serieus te vegen over de weg ze :s...

Ik heb ook gemerkt dat, in tegenstelling tot andere configts, de veerinstellingen achteraan BEHOORLIJK hard gezet moeten worden ? klopt dit ? is dit omwille van de boxer achteraan ?
                                    Oei, dit lees ik nu pas. Dat dweilgedrag kun je oplossen door de toe-in vanachter wat te verhogen (bvb van -1.5 naar -2.0), of vanvoor te verlagen (bvb van -2.0 naar -1.5). Door deze laatste aanpassing gaat insturen wel moeilijker zijn.

Negatievere waardes resulteren wel in meer bandenslijtage... Waarde 0.0 geeft het minste slijtage.

Comment

• GTR is wel leuk met toetsenbord en alle hulp af:

1ste vitesse; wielspin
                                      2de vitesse; wielspin
                                      3de vitesse; wielspin
                                      4de vitesse; wielspin
                                      5de vitesse; wielspin
                                      6de vitesse; wielspin

Toch 80kmu kunnen rijden, tegen de begrenzer aan, in hoogste vitesse

Comment

• Vanavond de laatste league race al, de 2.24u van Spa, beginnen in het schemer en eindigen in het donker.
                                        63 ronden, Red Bull here I come

Comment

Vanavond de laatste league race al, de 2.24u van Spa, beginnen in het schemer en eindigen in het donker.
                                          63 ronden, Red Bull here I come

Comment

Working...
                                          X