Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kutrace gehad

Droog begonnen, na een 8tal ronden begint het te regenen. Blijven gaan denk ik, maar na een paar ronden wordt het onhoudbaar op slicks. Sommige gaan door, ik ga binnen voor regenbanden. Ik kom de pit uit en het stopt met regenen. 3 bochten later regent het weer, maar heel zachtjes. Mijn regenbanden smelten als sneeuw voor de zon, en worden tot 150°. Paar paar keer gewoon achterstevoren geschoven middenin een bocht zonder gas te geven. Toen ik door 997's en 430's werd voorbijgereden (ik in MC12) ben ik terug naar de pits gekropen en inters laten leggen. Was al beter maar nog niet ideaal. Geprobeerd tot het einde te gaan en de GT2's terug te pakken, maar de inters sleten ook zoals zot. 10 ronden voor het einde terug binnen en bingo, super ritme te pakken. Reed de tijden van de eerste 2, maar zat toen wel al 2 ronden achter ook. Nog het gat van 15 seconden naar de man voor me toegereden op slicks maar 't was te laat, niks aan te doen, kutrace

Comment

• Zondag gaat de DRES van start, een nieuwe league van Digitalracing.nl. DRES staat voor Digital Racing Endurance Series. Vergeet races van 2u, DRES begint 's ochtends met de oefenensessies, gevolgd door een race van 6u.

Practice 2/joinen10.00 – 12.00
      Kwalificatie12.00 – 12.45
      Warmup12.45 – 13.00
      Race13.00 – 19.00

Natuurlijk kun je dit niet alleen, we rijden allemaal met verschillende rijders op één lokatie. Voor de debuutrace zondag zijn 11 wagens ingeschreven. Hieronder een klein overzicht van de gekken die gaan proberen de wagen na 6u heelhuids aan de finish te krijgen:

Comment

• Na een slechte quali de eerste ronde als 9de doorgekomen. Na 178 ronden pakten we P2, in ronde 199 was de race gedaan

Comment

• Waar vind je de beste versie van de Nordschleife voor in GTR2?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            Waar vind je de beste versie van de Nordschleife voor in GTR2?
            No grip nog geen problemen mee gehad.

Comment

• Ik heb het hier al eens gevraagd, maar toen geen antwoord gehad dacht ik:

De driver school werkt bij mij niet. Ik kan het opstarten maar ik kan niet op de knop "attempt" drukken. Iemand die weet hoe dat komt?
              Ik zou namelijk graag wat van die custom championships rijden maar daarvoor moet je bepaalde levels van de driver school bereikt hebben.

Comment

• Hier ook dan maar eens:

Hallo racevrienden, ik post hier namens Digitalracing.nl, vanwege een (reeds gestarte) league waar we nog meer fanatiekelingen voor zoeken.

Deze league voor GTR2 bestaat uit nu nog maar 3 races, (de eerste is reeds afgelopen zondag gereden) maar het gaat hier in principe niet om de eindstand, maar om persoonlijke overwinningen en teamwork. De races duren namelijk 6 uur, en je bent verplicht dit met 2 tot 4 rijders te proberen te voltooien. Aangezien GTR2 geen online systeem heeft waar je kunt wisselen van rijder, zul je daadwerkelijk bij elkaar thuis moeten zitten. Ik spreek nu na 1 race uit ervaring, dat dit een enorm groot deel van de pret is. De niet rijdende partij zit namelijk zichzelf te verkneukelen in de woonkamer, en probeert via het forum informatie te winnen over de stand van zaken (helaas eerste race nog geen livetiming). Het is superspannend om te volgen, en het geeft een zeer grote voldoening als je voor de laatste keer de finishlijn passeert.

ik kan er nog veel meer over vertellen, maar ik ben eerst benieuwd of er daadwerkelijk mensen zijn die hier geinteresseerd in zijn.

de eerstvolgende race is 1 februari 2009, en dit zal een nachtrace zijn op het welbekende Monza! De andere 2 races worden verreden op Road America en Le Mans
                ohja, de klasse:

LMP1

keuze uit de volgende wagens:
                Audi R10 V10 Tdi
                Pescarolo C60
                Dome S102
                Peugeot 908 Hdi Fap

link naar het forum gedeelte op Digitalracing.nl:

we hebben nu een veld van 12 wagens, met in totaal dus ongeveer 36 deelnemers. Er is dus nog genoeg ruimte!
                Ik weet dat er voor de toendertijd helaas afgelaste 24h race ook een aantal teams van hier zich ingeschreven hadden dus het zou gaaf zijn als er nog wat teams bij zouden komen!

Comment

• Kun je in multiplayer gemakkelijk zelf een 6-urenrace organiseren in LAN ?
                  Hoe zit het dan met de pitstops, tijden, vlaggen ...
                  Werkt dat allemaal perfect dan ?
                  (We zouden met 3 zijn, gaat dat ?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                    Kun je in multiplayer gemakkelijk zelf een 6-urenrace organiseren in LAN ?
                    Hoe zit het dan met de pitstops, tijden, vlaggen ...
                    Werkt dat allemaal perfect dan ?
                    (We zouden met 3 zijn, gaat dat ?)
                    De race instellen zelf is geen probleem, aangezien de eerste al gereden is. Rijderswissels doe je gewoon tijdens de pitstops, de eerste race hebben we zo'n 5 keer gepit. De race start om 13u en eindigt om 19u, maar de oefensessies beginnen om 10u al.
                    3 man is perfect, kan iedereen genoeg rijden.

Nog een rondje onboard van ons op Sebring:
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ge snapt het niet zo goed
                      We zijn met 3 man = 3 auto's, dus we rijden 6u aan een stuk (soort marathon, 24u willen we ons niet aan wagen)
                      We zouden de pc's dus in LAN zetten en dan via multiplayer een spel opstarten, nu was mijn vraag: werken de vlaggen daarin ? En normaal als je op excape drukt, kom je weer in de pits terecht, telt je tijd dan nog door ?

Comment

Ge snapt het niet zo goed
                        We zijn met 3 man = 3 auto's, dus we rijden 6u aan een stuk (soort marathon, 24u willen we ons niet aan wagen)
                        We zouden de pc's dus in LAN zetten en dan via multiplayer een spel opstarten, nu was mijn vraag: werken de vlaggen daarin ? En normaal als je op excape drukt, kom je weer in de pits terecht, telt je tijd dan nog door ?
                        Vlaggen werken wel, maar in gtr2 zijn die zowieso erg beperkt, veel meer dan een blauwe vlag heb ik nog niet tegengekomen online. ALs je escape drukt sta je inderdaad in de pits, en de race zal verdergaan, maar je zult niet meer kunnen rijden, of bedoel je wat anders en snap ik het wéér niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                          Vlaggen werken wel, maar in gtr2 zijn die zowieso erg beperkt, veel meer dan een blauwe vlag heb ik nog niet tegengekomen online. ALs je escape drukt sta je inderdaad in de pits, en de race zal verdergaan, maar je zult niet meer kunnen rijden, of bedoel je wat anders en snap ik het wéér niet
                          'k wou gewoon weten of je op escape mocht drukken tijdens te race => niet dus
                          Voor de rest zou dat dus perfect moeten lukken om tussen ons drieën een race te organiseren die zoveel mogelijk volgens de regels verloopt ?
                          Zijn de tijden die je in de pits verspeelt eigenlijk realistisch ? ('t is toch zo dat als jij in de pits gaat de anderen gewoon kunnnen verder rijden hé ?)

Comment

'k wou gewoon weten of je op escape mocht drukken tijdens te race => niet dus
                            Voor de rest zou dat dus perfect moeten lukken om tussen ons drieën een race te organiseren die zoveel mogelijk volgens de regels verloopt ?
                            Zijn de tijden die je in de pits verspeelt eigenlijk realistisch ? ('t is toch zo dat als jij in de pits gaat de anderen gewoon kunnnen verder rijden hé ?)
                            Pitstops zijn volledig realistisch, zeker in langere races komt er al wat meer bij kijken, want wij hebben onze remmen moeten vervangen halfweg. Eigenlijk normaal op het einde nog eens, maar we namen de gok om door te gaan, wat ons P2 op de finish gaf. Een concurrent nam dezelfde gok, maar die z'n remmen knalden vanonder z'n wagen weg en vloog de decor in.
                            Als jij pit merken de anderen daar helemaal niks van, tenzij ze een plek winnen ofzo daardoor

Comment

Pitstops zijn volledig realistisch, zeker in langere races komt er al wat meer bij kijken, want wij hebben onze remmen moeten vervangen halfweg. Eigenlijk normaal op het einde nog eens, maar we namen de gok om door te gaan, wat ons P2 op de finish gaf. Een concurrent nam dezelfde gok, maar die z'n remmen knalden vanonder z'n wagen weg en vloog de decor in.
                              Als jij pit merken de anderen daar helemaal niks van, tenzij ze een plek winnen ofzo daardoor
                              En als je ergens tegenaan knalt, moet je dan direct opgeven/aan een slakkegangetje en met veel moeite nog naar de pits ?

Comment

En als je ergens tegenaan knalt, moet je dan direct opgeven/aan een slakkegangetje en met veel moeite nog naar de pits ?
                                Hangt ervan af, als de schade te groot is raak je nooit meer in de pits en moet je hem ergens op kant zetten. Als je wel in de pits raakt, moet je al geluk hebben dat het team hem kan herstellen.
                                Het hangt allemaal van de situatie af.

Comment

Hangt ervan af, als de schade te groot is raak je nooit meer in de pits en moet je hem ergens op kant zetten. Als je wel in de pits raakt, moet je al geluk hebben dat het team hem kan herstellen.
                                  Het hangt allemaal van de situatie af.
                                  Ok, merci
                                  Btw, gij ebt toevallig geen rondetijd van uzelf op Dubai met de Z3M ?
                                  Kwestie van eens te kunnen vergelijken

Comment

Ok, merci
                                    Wouter, ik wil als da gaat en mag van min ma(tzal wl u pa zin die beslist mo kom) ook wel meedoen vo die race dan zu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                      Wouter, ik wil als da gaat en mag van min ma(tzal wl u pa zin die beslist mo kom) ook wel meedoen vo die race dan zu?
                                      Dan moet je met je pc naar Jerre komen hé
                                      Maar 'k weet nog nie juist wanneer dat et gaat zijn dusja, 'k laat het nog wel weten.

Comment

Dan moet je met je pc naar Jerre komen hé
                                        Maar 'k weet nog nie juist wanneer dat et gaat zijn dusja, 'k laat het nog wel weten.
                                        Nja,kzalt dan keer vragen
                                        kvrees ervoor ma bon

Comment

Ok, merci
                                          nee, geen tijd daar helaas

Comment

Working...
                                          X