Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan is GTR Evo imo geschikter dan GTR², zeker als beginnende simracer. Vrij veel straatwagens (Caterham, Audi R8, Viper, Gumpert Apollo, en nog enkele), goeie toerwagens, goeie openwheelers, vrij simpel te besturen (ge moet uiteraard wel een stuur hebben) en een beestige versie van de Nurburgring. Ge kunt ook een paar mods downloaden zoals de M3 Challenge voor GTR Evo, maar zo zot veel zijn er niet. Extra circuits wel.

Als het wat moeilijker mag zijn: rFactor, met éénder welke mod en de Nordschleife 2.21. 7 of 8 versies van de Groene Hel van zomer tot winter, nat tot droog.

Comment

• Wat is exact het verschil tussen gtr2 en gtrevo? Is gtr evo de laatste versie of ...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
        Wat is exact het verschil tussen gtr2 en gtrevo? Is gtr evo de laatste versie of ...?
        GTR EVO is inderdaad recenter dan GTR²

Comment

• Rijdt echter anders, pas daar mee op. Zoals al eerder gezegd, GTR² lijkt meer feedback te geven, je hebt echt het gevoel om met de wagen te rijden, dat is niet zo fel aanwezig in evo.

Comment

• Klopt. Dat valt natuurlijk moeilijk te verwoorden, laat ons zeggen dat GTR Evo smoother rijdt, en dus minder doorgeeft dan GTR². Daardoor is Evo iets makkelijker te besturen, de Gumpert Apollo zonder assists niet meegerekend

Comment

• Rfactor kan ook altijd nog een optie zijn. Daar heb je ook nog een hoop extra mods dat straatlegale wagens ter beschikking stellen En een leuke versie van de Nordschleife ook. NAdeel is dat je dat niet in de winkel kan kopen.
              www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Heb GTR 2 met logitech G27 wieltje op windows7 (32bits)-, niks dan problemen.

Gas of rem staat altijd aan (één van beiden), na 5 min rijden springt mijn computer volledig af en reboot hij.........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Heb GTR 2 met logitech G27 wieltje op windows7 (32bits)-, niks dan problemen.

Gas of rem staat altijd aan (één van beiden), na 5 min rijden springt mijn computer volledig af en reboot hij.........

leve de console....

Comment

• Feit Da's de reden waarom ik ff gestopt ben met simracen. Al dat gedoe met mods, en instellingen, en niet gewoon kunnen zeggen van nu ga ik eens ff vlammen zie. Het principe van cdke inpluggen en gaan is zeer aanlokkelijk hè. Maar dan speelt ge ff console games als GT5P en Shift, en herinnert ge u plots waarom ge ooit begon met simracen. PS3 stond snel terug aan den tv, en 'k was al snel terug mods aan het downloaden en settings aan het tweaken tijdens urenlange testsessies voor de volgende race.

Bij de console games raakte ik gewoon constant geïrriteerd door het gebrek aan feel, of deftige physics, of weet ik veel wat. De graphics en de gameplay en vooral de mogelijkheid om dingen te unlocken of kampioenschappen te winnen en zo een stapje verder te geraken en meer xp te krijgen enzo, ... Stuk voor stuk dingen die ontbreken bij het simmen en veel goedmaken, maar toch... In GT5P stond op elke auto behalve de F1 op schaatsen, en in shift kunt ge zo hard remmen dat ge in't echt uw ogen uit uw kassen zouden springen, drift ge een hele race lang en wint ge nog met de vingers in de neus. Grid was nog erger...

Het is natuurlijk maar wat je wil hè, ieder zijn ding.

Ivm Windows 7: ik kocht een jaar geleden een game pc, en 'k heb XP gepakt, better safe than sorry.
                    Last edited by ; 08/07/2010, 22:20.

Comment

• Ik ga starten met GTR evo, eens zien wat dat geeft.

Comment

• GTR2 werkt perfect nu bij mij. Maar als je in simulatie modus gaat rijden heb je wel een playseat nodig of uw pedalen schuiven constant weg.
                        Heb het G27 stuur met schakelunit (waarvan de versnellingen voor mij toch wel heel kort bij mekaar liggen.

Ben op zoek naar een recente update van het circuit van Spa, alle versies die ik kan terug vinden zijn nog zonder de busstop.

Iemand?

Voor de rest is dit wel idd iets dat veel dichter bij real life aansluit dan die xbox frullen maar dus ook vele malen moeilijker is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                          Ik ga starten met GTR evo, eens zien wat dat geeft.
                          Volgens zowat elke review die ik lees is de evo niet zo realistisch qua aanvoelen als rfactor of GTR2.......

Comment

• +1. Allez, welkom in 't simwereldje hè Jokke Aja, ivm die versie van Spa, is niet simpel te vinden. Ik weet van een versie van een franse simracing league, maar die is nog niet open beschikbaar, en is volgens mij ook voor rFactor. Ik zal eens zoeken.

Comment

• Ga er me niet echt in verdiepen hoor, gewoon om wat parcourskennis op te doen wanneer ik irl ga tracken.....

Comment

• Da helpt, allez toch voor 50%. IRL is toch nog iets anders, maar da kunt gij wel beamen met de lotus zeker Anyway, 'k heb eens gekeken, 'k vind enkel één voor rFactor... 'k Moet die ook gebruiken vermits ik 21/7 ga rijden daar.

Toch nog eens verder zoeken naar één voor GTR Evo, voor GTR² vond ik niet meteen iets. Wel een filmke waar op Franco 2008 wordt gereden, maar er staat niet bij waar ge hetgeen ze in het filmke gebruiken (mod en track) kunt downen
                                Last edited by ; 09/07/2010, 16:38.

Comment

• Had dat filmke ook gezien, zag er anders wel goed uit ! Had wel ergens de F1 mod gezien, maar dacht dat je het enkel met F1 kon rijden....

Comment

GTR2 werkt perfect nu bij mij. Maar als je in simulatie modus gaat rijden heb je wel een playseat nodig of uw pedalen schuiven constant weg.
                                    Heb het G27 stuur met schakelunit (waarvan de versnellingen voor mij toch wel heel kort bij mekaar liggen.

Ben op zoek naar een recente update van het circuit van Spa, alle versies die ik kan terug vinden zijn nog zonder de busstop.

Iemand?

Voor de rest is dit wel idd iets dat veel dichter bij real life aansluit dan die xbox frullen maar dus ook vele malen moeilijker is.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                    Da helpt, allez toch voor 50%. IRL is toch nog iets anders, maar da kunt gij wel beamen met de lotus zeker Anyway, 'k heb eens gekeken, 'k vind enkel één voor rFactor... 'k Moet die ook gebruiken vermits ik 21/7 ga rijden daar.

Toch nog eens verder zoeken naar één voor GTR Evo, voor GTR² vond ik niet meteen iets. Wel een filmke waar op Franco 2008 wordt gereden, maar er staat niet bij waar ge hetgeen ze in het filmke gebruiken (mod en track) kunt downen
                                    Zie PB!

Comment

• Op de 25 uur van Spa dit weekend was er een lan sim wedstrijd ook aan de gang. Wat me opviel die reden allemaal met hunnen neus op circuit view .

Ik zou verwachten dat je de echte cockpit view zou moeten rijden?

Comment

• Bij ons in de VRL is cockpit view verplichte kost idd, net als alle assists uit. Is wel lastig af en toe, omdat sommige mods gemaakt zijn om met lichte traction control te rijden, bvb de endurance series.

Die LAN was van een franse simracing liga, VW fun cup als ik me niet vergis hè.

Comment

pedalen schuiven constant weg.
                                          op een tapijt hebt ge daar geen last van, misschien wel niet evident dat te leggen.

Comment

Working...
                                          X