Staat het tegen de muur? Maar als de pedalen echt tégen de muur staan staan ze te ver zeker? Ken da Oplossing: iets tussen de pedalen en de muur steken, dat goed blijft zitten want de pedalen ronden af naar boven, dus het zal willen wegschuiven. Ook rekening houden dat je je draad niet heel de tijd ergens tegen plooit, da kan ni goe zijn. Mijn oplossing: mijn doos van mijn beeldkaart geklemd tussen twee waterbuizen. Muurvast en weliswaar ineens iets te dicht, maar dan kan je je bureau wat van de muur zetten hè. 'k Zal vanavond eens een foto pakken als ik er aan denk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenop een tapijt hebt ge daar geen last van, misschien wel niet evident dat te leggen.
stukje antislip......... ( of als het past in het budget ne playseat zoals hier nog geen moment spijt van gehad )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenstukje antislip......... ( of als het past in het budget ne playseat zoals hier nog geen moment spijt van gehad )
Comment
-
-
De Playseat staat, geniaal (maar maar een seconde sneller dan op de gewone tafel tot nu toe). Wel redelijk verslavend en toch wel kort bij realiteit.
GTR + playseat is in niets te vergelijken met NFS of Forza die totaal geen feeling met het echte rijden geven. Pure arcade, mijn mening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenGTR + playseat is in niets te vergelijken met NFS of Forza die totaal geen feeling met het echte rijden geven. Pure arcade, mijn mening.
Moet zalig zijn!
Comment
-
www.playseat.be
Alcantara pro met schakelunit (opzetstuk) en verschuifbare stoel.
Spijtig genoeg op vakantie vertrekken dus geen training ni meer voor Zolder 30 juli, tot mijn spijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichtenwww.playseat.be
Alcantara pro met schakelunit (opzetstuk) en verschuifbare stoel.
Spijtig genoeg op vakantie vertrekken dus geen training ni meer voor Zolder 30 juli, tot mijn spijt.
GT Cockpit 430 voor 250euro..met stuur & pedalen.
geeft natuurlijk geen force feedback maar hij stuurt
zeer precies en voelt echt goed aan vanuit je zetel (ps3) of stoel (pc)
Bekijk de foto's eens op de site en lees de review, vind het een mooi alternatief kwa prijs & opberging.////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
2 pedalen? Dus al geen ontkoppelingspedaal om mee te starten. Geen kuipstoelen laag bij de grond, geen force feedback etc...... is niet veel geld maar is toch nog ver af van wat ik kocht hoor....... pas op ik heb niet echt naar prijs gekeken op zich, iets goed, snel leverbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenIs totaal niet hetzelfde he. En ik denk toch ook dat force feedback een must is.
Je kan onmogelijk dit product afbreken door het ontbreken van die force feedback////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten2 pedalen? Dus al geen ontkoppelingspedaal om mee te starten. Geen kuipstoelen laag bij de grond, geen force feedback etc...... is niet veel geld maar is toch nog ver af van wat ik kocht hoor....... pas op ik heb niet echt naar prijs gekeken op zich, iets goed, snel leverbaar.
Dan hebben we nog die Force feedback....iedereen wil dit, maar meer dan de helft die commentaar erop weet geeft het niet...om nog maar te zwijgen over de minpuntjes want ook dat hebben deze stuurwielen mits z'n hogere prijsklasse.
Met uitzondering van G27 maken ze allemaal een irriterend lawaai bij het draaien..
voor de gene die nu al beweren van niet hier maar een filmpje
PASOP het gaat hier wel over de top modellen G25 & G27 anderen maken nog meer lawaai
Met alle respect voor gamers met force feedback stuurwielen
+ YouTube Video ////1 - 2 - 4 - 5 - 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk BerichtenMet uitzondering van G27 maken ze allemaal een irriterend lawaai bij het draaien..
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk BerichtenDan hebben we nog die Force feedback....iedereen wil dit, maar meer dan de helft die commentaar erop weet geeft het niet...om nog maar te zwijgen over de minpuntjes want ook dat hebben deze stuurwielen mits z'n hogere prijsklasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk BerichtenWees niet zo naïef...wie kan het zich allemaal permitteren om zo'n kosten te doen om de race simulatie zo perfect na te bootsen?? Wees eerlijk het instap model van playseat kost gemiddel al 250 euro ZONDER STUUR EN PEDALEN...dan nog even een force feedback stuur erbij nemen lig je ook al hou aan enkele honderde euro's rekening snel gemaakt en dan SLIK.
Dan hebben we nog die Force feedback....iedereen wil dit, maar meer dan de helft die commentaar erop weet geeft het niet...om nog maar te zwijgen over de minpuntjes want ook dat hebben deze stuurwielen mits z'n hogere prijsklasse.
Met uitzondering van G27 maken ze allemaal een irriterend lawaai bij het draaien..
PASOP het gaat hier wel over de top modellen G25 & G27 anderen maken nog meer lawaai
+ YouTube Video
khem zelf ook ne playseat al jaren vanaf de release ( lemans + logitec gt force pro )
zoveel lawaai maken die nu ook weer niet,gewoon tv harder zetten en je denkt daar niet meer aan,iedereen dat dat komen testen is bij mij hebben dat zelf niet gemerkt( ge meugt gerust zen )
en een stuur zonder force feedback daar heb je totaal niks aan..... tenzij je graag met 1 handje rijdt en die kracht niet aan kunt.
vooral bij driftsessies is force feedback een must
Comment
-
+1, gewoon uw volume wat hoger zetten of met ne koptelefon racen. Gaat trouwens veel beter ook, veel meer in the zone
Maar ge hebt en punt, het kost allemaal wat, alhoewel logitech stuff nog meevalt. Kijk hier maar eens (als ge een goei hartconditie hebt :p): http://www.frex.com/gp/ Zelf in mekaar te vijzen (!!) en rond de 1500 euro. ALLEEN EEN STUUR HE!! Dan nog een setje pedalen van VPP en een Act Labs shifter en ge zijt 3000 euro armer. 't Zotte is: sommigen hebben het er nog voor over ook hè!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk BerichtenWees niet zo naïef...wie kan het zich allemaal permitteren om zo'n kosten te doen om de race simulatie zo perfect na te bootsen?? Wees eerlijk het instap model van playseat kost gemiddel al 250 euro ZONDER STUUR EN PEDALEN...dan nog even een force feedback stuur erbij nemen lig je ook al hou aan enkele honderde euro's rekening snel gemaakt en dan SLIK.
+ YouTube Video Last edited by GeeZer; 20/07/2010, 04:07.
Comment
Comment