Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    force feedback is echt wel een must voor sims en voor 250 hebt ge makkelijk een g25 wat een prachtig stuur is in mijn ogen. Zou ik veel liever hebben dan een minder goed stuur op een rekje. Geluid valt ook echt wel mee

g25 = +- 150 euro

Comment

• als ge U banden wilt sparen........

Comment

• Gvd, da ze die E30 dan eens aan mij geven verdomme JK hè, zal wel geen motor en zo in zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
          g25 = +- 150 euro
          zo is dat.
          Onlangs gezien en serieus getwijfeld.
          Zeker nu er hier toch een ps3 komt

Comment

• Blijkbaar is nogrip racing offline. Heeft of weet iemand het circuit van Ecuyers voor GTR2?

Met dank !

Comment

g25 = +- 150 euro
              Waar dan ?
              Mediamarkt / Saturn 250 euroz.

Comment

• Tweedehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                  Tweedehands.

niks van 2dehands !!! en de priizen verschillen van mediamarkt tot mediamarkt pas daarvoor op !!

voor 250 euro hebde ne G27.

G25 = http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?f=2&t=73439

Comment

Das ne link van vorig jaar, die verkopen ze nemeer bij tones

Enkele maanden geleden stond hij in promo bij mediamarkt Oostakker voor 135 €
                    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                      Das ne link van vorig jaar, die verkopen ze nemeer bij tones

Enkele maanden geleden stond hij in promo bij mediamarkt Oostakker voor 135 €

idd want op was op toen.... ( was gewoon een snel vb. van ne officiele prijs) als hem toen zo goedkoop stond is het onnozel om hem nu aan 250 euro te kopen.

altijd goed zoeken en vergelijken is de boodschap.

Comment

• Ok, misschien dat ik ooit nog eentje koop :-)
                        G25 dan wel, ook omdat je daar nog sequentieel kan shiften..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                          Waar dan ?
                          Mediamarkt / Saturn 250 euroz.
                          Saturn is/was 150 euro

Comment

• Iemand die een goed racestuurtje kent voor 50 euro (eventueel 2dehands)
                            heb helemaal geen behoefte aan een G25 , G27...
                            zo'n Ferrari Thrustmaster ding is al genoeg voor mij

Comment

• Dit gaat hier bijlange niet meer over GTR²....
                              ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
                                Dit gaat hier bijlange niet meer over GTR²....
                                ^

Soit , GTR is een leuk spel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                  ^

Soit , GTR is een leuk spel.
                                  Heb het wel over de stuurwielen
                                  ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• 'k Ben de mijne nen tijd geleden kwijt gespeeld, en nu met die discussie in 't Gran Turismo topic begin ik hem wel heel erg te missen. Heeft iemand nog ene liggen, of weet iemand waar ik hem kan kopen buiten op amazon en dergelijke?
                                    Last edited by ; 29/08/2010, 20:00.

Comment

• Nergens online te vinden ofzo?

Ik heb gisteren voor 't eerst in maanden weer een zalige race gereden!
                                      1u op Spa, 48 andere wagens, GT en NGT door elkaar, moeilijkheidsgraad op 105% (moet er weer beetje inkomen natuurlijk )

It was fuuuuuuuuun!!!!

Comment

• als iemand de cd's kwijt is van GTR - GTR2 -GTR evo of Race On deze heb ik allemaal.

@ jokke: ik heb MDC voor gtr2 als ge wilt stuur ik et u es door.

diegenen dat twijfelen over een G25 - G27 stuur > gewoon kopen. ik heb mijn g27 nieuw gekocht en nog geen seconde spijt van gehad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                          Nergens online te vinden ofzo?

Ik heb gisteren voor 't eerst in maanden weer een zalige race gereden!
                                          1u op Spa, 48 andere wagens, GT en NGT door elkaar, moeilijkheidsgraad op 105% (moet er weer beetje inkomen natuurlijk )

It was fuuuuuuuuun!!!!
                                          Da's dikke fun, maar 't blijft AI hè. Ik race een pàk liever tegen echte mensen, alleen kunt ge da ni zomaar ff rap rap hè. Ge moet altijd een uur afspreken, circuit en wagens kiezen, practicen, server laten draaien, setup zoeken enz enz. 't Is niet zoals online shooters waar ge ALTIJD kunt knallen als ge goesting hebt.

@ Celcius: 't is al in orde ondertussen (vijf minuten nadat ik het eens gevraagd had in onze simracingleague, maar toch bedankt ) Aja en Jokke moest da hebben voor hij naar MDC ging, om te oefenen. Ik denk dat zijn echte miles ondertussen de bovenhand hebben Heeft em trouwens al gevonden, al weet ik niet of het voor GTR2 of MDC was.
                                          Last edited by ; 08/09/2010, 08:48.

Comment

Working...
                                          X