Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Welke Spec's? Mijn videokaart blijft een secondje of drie hangen bij het uitrijden van de pitbox (GTR²)

Comment

ik heb ook een probleem,, ik heb em gedwnld en geinstaleert maar als ik em speel dan slaat ie af bij het laden van circuit de catalunya (of hoe ge et ook schrijft) wat kan et probleem zijn?

Comment

Valt het spel dan gewoon uit? Of blijft het hangen? Een foutje in de demo,alhoewel dat het dan bij iedereen zou moeten voorvallen.
        Heb je veel veranderingen aan de setup uitgevoerd? Dat kan het spel te zwaar maken voor jouw pc!

Probeer hem nog is opnieuw te installeren en laat alles standaard staan.

Comment

het spel valt dan uit,, en ik heb alles al standaart laten staan..

Comment

Dan weet ik niet waar het probleem zit.

Comment

Ben de demo aan het downloaden ... 'k ging zowiezo een nieuwe PC kopen, waarom dan geen PC bouwen rond dit spel ?

Iemand die de specs kent ?

Zowiezo neem ik 2 gig geheugen, en ook een dual-core (niet zozeer voor dit game, maar wel voor algemeen) ... maar de graka, dat is wat anders ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                Welke Spec's? Mijn videokaart blijft een secondje of drie hangen bij het uitrijden van de pitbox (GTR²)
                Ik heb een P4 2.8 GHz met 1GB RAM. Volgens www.download.com heb je een 3.0 GHz nodig. Trouwens, mijn grafische kaart is ook te zwak: ik heb maar een ATI Radeon 9700 64MB.

Eind deze vakantie moet ik toch een nieuwe pc kopen en dan zal het waarschijnlijk wel gaan.

Comment

Mijn 7900GT trekt alles perfect op maximum settings

Zalig game trouwens
                  Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
                    Mijn 7900GT trekt alles perfect op maximum settings
                    Bij mij gaat ook alles perfect op maximum settings met mijn MSI NX6600GT.

Comment

Freaks! Ik weet absoluut niet wat voor grafische kaart ik heb of hoeveel ghz maar den demo marcheert in elk geval... dus dan zal het volledige game ook wel werken zeker?

Comment

Ik heb het tijdens de 24u van Spa ook eens uit kunnen proberen. Ik reed met de BMW M3 GTR tegen een Saleen, Lamborghini (beide bestuurd door mensen die er al iets van konden), Corvette, Viper, Ferrari 575 en een Maserati MC12 (bestuurd door idioten).

Toen ik na de start bovenaan de Raidillon kwam (als 5de gestart) lag de Viper al over de omheining en was de Corvette nog aan het vliegen. Ik ben er zelfs onderdoor gereden. Op het recht stuk van Kemmel werd ik dan van achter geramd door de Ferrari (die er dan uitvloog in Les Combes). Toen ik dan eens goed onderweg was ging het goed. In de eerste ronde een paar schuivers moeten opvangen, maar mits wat moeite ging dat goed.

Kortom: na 2 rondes finishte ik als 3de ongeveer 5 seconden achter de Saleen en de Lambo. Mijn 2de ronde was eentje van 2:27, topsnelheid op Kemmel ongeveer 253 km/u. Met de BMW kon je Eau Rouge/Raidillon en Blanchimont plankgas nemen, met de gt1's was dat moeilijker.

Qua physics vind ik GTR² veel fijner om te rijden dan GTR. Schuivers vallen goed op te vangen en de iets te snelle topsnelheden van GTR lijken verdwenen (met de Lister haalde ik in GTR 285 op Kemmel terwijl dat in het echt maximaal 265 was, ik heb bij anderen gezien dat de Maserati 267 haalde, kan natuurlijk afhangen van de setup).

Spijtig genoeg had ik geen tijd om een gt1 uit te proberen, misschien tijdens de 24u van Zolder.

Comment

Hmmm, welke dag en om welk uur was je aan het racen?

Ik heb effe staan kijken (geen geduld gehad om aan te schuiven en het zelf eens te proberen) en op dat moment was er ook iemand met een M3 GTR aan het rijden die er behoorlijk wat van kon! Er was ook iemand met een MC12 die bijzonder goed reed.

Ik heb staan kijken zaterdagavond, maar preciese uur weet ik niet meer.

Comment

Ik heb ook de kans gehad om plaats te nemen zonder aan te schuiven, maar heb gepast omdat het op novice stond. Kun je in geen 100 jaar vergelijken met de sim-versie.

Comment

om de sim op en top te maken zou het eigenlijk perfect zijn met een Logitech G25 stuurtje maar er is 1 grote tegenvaller ... het kost zowat 300Euro en het is een limited edition die pas uitkomt in Oktober (US en Europa)

maar dat moet wel een hele ervaring zijn om daarmee te kunnen achter je pc zitten racen, die versnellingsbak is alleen al een gekheid op zijn eigen, je kan 2 standen kiezen en nog vele meer
                              2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

Ik in de demo met de Ferrari. De Saleen wou maar niet remmen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stichel
                                  om de sim op en top te maken zou het eigenlijk perfect zijn met een Logitech G25 stuurtje maar er is 1 grote tegenvaller ... het kost zowat 300Euro en het is een limited edition die pas uitkomt in Oktober (US en Europa)
                                  Dit MOET ik echt hebben!
                                  Mijn MOMO Racing stuur van Logitech is hiertegen NIETS!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                                    een Maserati MC12 (bestuurd door idioten).
                                    Maxime Sels heeft daarmee gereden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                                      Maxime Sels heeft daarmee gereden.
                                      Dat kan jij niet weten hé, dat ik dat was...
                                      Last edited by ; 01/08/2006, 18:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                        Hmmm, welke dag en om welk uur was je aan het racen?

Ik heb effe staan kijken (geen geduld gehad om aan te schuiven en het zelf eens te proberen) en op dat moment was er ook iemand met een M3 GTR aan het rijden die er behoorlijk wat van kon! Er was ook iemand met een MC12 die bijzonder goed reed.

Ik heb staan kijken zaterdagavond, maar preciese uur weet ik niet meer.
                                        Mnee dat was ik dan niet. Ik heb gereden op zondag rond half 11.

Comment

Hoe ging de M3 GTR? Qua sound enz.?

Comment

Working...
                                          X