Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
    Ben de demo aan het downloaden ... 'k ging zowiezo een nieuwe PC kopen, waarom dan geen PC bouwen rond dit spel ?

Iemand die de specs kent ?

Zowiezo neem ik 2 gig geheugen, en ook een dual-core (niet zozeer voor dit game, maar wel voor algemeen) ... maar de graka, dat is wat anders ...
    dus ik noteer :

CPU : 3 GHz
    graka : 7900GT of MSI NX6600GT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
      dus ik noteer :

CPU : 3 GHz
      graka : 7900GT of MSI NX6600GT
      Dan zou ik ineens voor de 7900GT gaan, mijn NX6600GT is al een jaar oud...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
        Hoe ging de M3 GTR? Qua sound enz.?
        Qua sound kan ik er niet veel over zeggen: mijn boxen stonden niet echt hard en de rest wel. Ik hoorde dus meer van de rest, was wel moeilijk bij het schakelen: je moest je toerental constant in de gaten houden. Ik wist wel de juiste versnelling voor elke bocht al, dus dat hielp wel veel.

Ik had de indruk dat de BMW nogal snel uitbreekt vanachter, zeker bij een goeie dot gas als een van uw achterwielen op de curbs waren (heb ik veel gedaan: ik vond het plezant ). Topsnelheid was iets van 253 km/u op Kemmel, Blanchimont en Eau Rouge gingen relatief makkelijk plankgas. Bij het remmen voor de Busstop was hij nogal nerveus, maar dat is normaal door die rechterbocht juist voor de busstop. Hij was eigenlijk iets te langzaam om mee te kunnen met de GT1's.

Comment

Er is weer een track gereleased

Het gaat om Hockenheim en de auto die te zien is op het filmpje is een TVR.

Oorspronkelijk geplaatst door GTR²-game
          GTR2 Racing Taxi Back Out On The Track

The second part of the teaser series revolves around Hockenheim

Darmstadt, July 31th 2006 – Developer Simbin Development Team and Publisher 10TACLE STUDIOS AG have released the second track teaser to their up-coming racing-simulation reference game “GTR2 – FIA GT Racing Game” for download. It shows an RSR Motorsport Team TVR T 4000R demonstrating how to hold a perfect racing line in order to pull the fastest lap time. Racing fans can study each curve of the famous Hockenheimring Baden-Württemberg from a wide range of perspectives and dream of one day driving into this fully-packed legendary motordrome. Before this dream comes true in September of this year racing fans can raise their pulse rates at www.gtr-game.com, where further tracks will be released.

To get to Hockenheim just follow THIS LINK!

Bron: www.gtr-game.com
          Last edited by ; 01/08/2006, 19:14.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
            Qua sound kan ik er niet veel over zeggen: mijn boxen stonden niet echt hard en de rest wel. Ik hoorde dus meer van de rest, was wel moeilijk bij het schakelen: je moest je toerental constant in de gaten houden. Ik wist wel de juiste versnelling voor elke bocht al, dus dat hielp wel veel.

Ik had de indruk dat de BMW nogal snel uitbreekt vanachter, zeker bij een goeie dot gas als een van uw achterwielen op de curbs waren (heb ik veel gedaan: ik vond het plezant ). Topsnelheid was iets van 253 km/u op Kemmel, Blanchimont en Eau Rouge gingen relatief makkelijk plankgas. Bij het remmen voor de Busstop was hij nogal nerveus, maar dat is normaal door die rechterbocht juist voor de busstop. Hij was eigenlijk iets te langzaam om mee te kunnen met de GT1's.
            Bedankt voor de info Zijn looks doen al veel bij mij!

Comment

Ik al driftend in de bocht met de Lambo.

Comment

Vraagje ?

Kunnen jullie in de GTR2 demo bij de 575 de snelheid, huidige versnelling en andere telemetrie aflezen bij de cockpit view ?

Ik zie enkel de digitale teller omhoog gaan en ik vind nergens een optie om het aan te zetten.

Normaal gezien kun je met space de HUD veranderen maar dat doet ook niks.
                Mischien ligt het aan de demo maar op de screens kan je duidelijk zien dat het wel zichtbaar is.

De cockpit staat op high-res, al de rest op full en het draait als een zonnetje zonder enig probleem.

Comment

Nog niet op gelet..

BTW rijden jullie een gallardo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                    Vraagje ?

Kunnen jullie in de GTR2 demo bij de 575 de snelheid, huidige versnelling en andere telemetrie aflezen bij de cockpit view ?
                    Ja, je moet eens tijdens het rijden op 1, 2 OF 3 drukken op je toetsenbord zelf.
                    Dus boven de A,Z en E.
                    Dan zou dat opgelost moeten zijn.

Comment

zou het misschien mogelijk zijn om eens jullie tijden te vermelden en zeg er dan
                      liefst ook bij in welke stand die gereden is (novice, semi-pro, simulation) kwestie van een richttijd te hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xime
                        zou het misschien mogelijk zijn om eens jullie tijden te vermelden en zeg er dan
                        liefst ook bij in welke stand die gereden is (novice, semi-pro, simulation) kwestie van een richttijd te hebben
                        In de demo kan er alleen op novice gereden worden. (denk ik)

Comment

Mijn pc kan het spijtig genoeg niet aan. Vooral de processor denk ik en ik heb geen zin om te gaan overclocken.
                          Ik kan het spel perfect spelen, met zeer goed beeld, maar vanaf ik een race doe en er zijn meer dan 5 auto's dan is het te veel voor de pc. Dusja nu gewoon proberen het lap record te verbreken in simulatie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                            Ja, je moet eens tijdens het rijden op 1, 2 OF 3 drukken op je toetsenbord zelf.
                            Dus boven de A,Z en E.
                            Dan zou dat opgelost moeten zijn.
                            Heb ik al gedaan hoor maar ik zie niets, juist de digitale toerenteller.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                              In de demo kan er alleen op novice gereden worden. (denk ik)
                              ik kan de drie verschillende standen kiezen ze en de verschillen zijn duidelijk merkbaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xime
                                ik kan de drie verschillende standen kiezen ze en de verschillen zijn duidelijk merkbaar
                                Ahzo..

Morgen eens uitproberen.

Comment

Heb de demo eens wat getest. I like the game. Kwil het zeker hebben, de manier van spelen is heel realistisch.

Alleen vind ik de grafische pracht nogal erg sober. Khad er meer van verwacht.

Mijn instellingen:

1280*800*32bit

Anti-aliasing Level 3 DirectX9

en dan krijg ik nog maar dit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                    Heb de demo eens wat getest. I like the game. Kwil het zeker hebben, de manier van spelen is heel realistisch.

Alleen vind ik de grafische pracht nogal erg sober. Khad er meer van verwacht.

Mijn instellingen:

1280*800*32bit

Anti-aliasing Level 3 DirectX9

en dan krijg ik nog maar dit?

Uw screenshot heeft geen resolutie meer van 1280*800. Dan zag die er veel beter uit, enfin de auto zou niet zo gekarteld zijn.

Ook moet ge eens kijken of uw grafische opties allemaal aanstaan zoals high detailed wheels, own car details op full enz.

Comment

Uw screenshot heeft geen resolutie meer van 1280*800.
                                      Toch wel...

Moet foto maar eens opslaan en bekijken...

Comment

Het belangrijkste bij dit spel zijn niet de gfx maar de gameplay.

Ik zet met opzet de details lager om vlotter te kunnen spelen.

Ik ben nog altijd aan het proberen om een deftige ronde af te leggen, de stadaard setup is ronduit slecht ongeloofelijk veel onderstuur.

Straks nog eens wat prutsen maar het is wachten op de logitech g25 want met de sidewinder lukt het niet al te best.

Comment

• Eigenlijk zou ik dringend eens een nieuwe pc moeten kopen.
                                          Ongeveer het nieuwste spel dat ik zonder problemen kan spelen op hoogste kwaliteit is Need for speed Porsche ofzo

DTM Race driver 1 en Underground1 waren redelijk grote rampen op dit pc'tje

Comment

Working...
                                          X