Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
force feedback is echt wel een must voor sims en voor 250 hebt ge makkelijk een g25 wat een prachtig stuur is in mijn ogen. Zou ik veel liever hebben dan een minder goed stuur op een rekje. Geluid valt ook echt wel mee
Das ne link van vorig jaar, die verkopen ze nemeer bij tones
Enkele maanden geleden stond hij in promo bij mediamarkt Oostakker voor 135 €
idd want op was op toen.... ( was gewoon een snel vb. van ne officiele prijs) als hem toen zo goedkoop stond is het onnozel om hem nu aan 250 euro te kopen.
altijd goed zoeken en vergelijken is de boodschap.
Iemand die een goed racestuurtje kent voor 50 euro (eventueel 2dehands)
heb helemaal geen behoefte aan een G25 , G27...
zo'n Ferrari Thrustmaster ding is al genoeg voor mij
'k Ben de mijne nen tijd geleden kwijt gespeeld, en nu met die discussie in 't Gran Turismo topic begin ik hem wel heel erg te missen. Heeft iemand nog ene liggen, of weet iemand waar ik hem kan kopen buiten op amazon en dergelijke?
Ik heb gisteren voor 't eerst in maanden weer een zalige race gereden!
1u op Spa, 48 andere wagens, GT en NGT door elkaar, moeilijkheidsgraad op 105% (moet er weer beetje inkomen natuurlijk )
Ik heb gisteren voor 't eerst in maanden weer een zalige race gereden!
1u op Spa, 48 andere wagens, GT en NGT door elkaar, moeilijkheidsgraad op 105% (moet er weer beetje inkomen natuurlijk )
It was fuuuuuuuuun!!!!
Da's dikke fun, maar 't blijft AI hè. Ik race een pàk liever tegen echte mensen, alleen kunt ge da ni zomaar ff rap rap hè. Ge moet altijd een uur afspreken, circuit en wagens kiezen, practicen, server laten draaien, setup zoeken enz enz. 't Is niet zoals online shooters waar ge ALTIJD kunt knallen als ge goesting hebt.
@ Celcius: 't is al in orde ondertussen (vijf minuten nadat ik het eens gevraagd had in onze simracingleague, maar toch bedankt ) Aja en Jokke moest da hebben voor hij naar MDC ging, om te oefenen. Ik denk dat zijn echte miles ondertussen de bovenhand hebben Heeft em trouwens al gevonden, al weet ik niet of het voor GTR2 of MDC was.
Comment