Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten

@ Celcius: 't is al in orde ondertussen (vijf minuten nadat ik het eens gevraagd had in onze simracingleague, maar toch bedankt ) Aja en Jokke moest da hebben voor hij naar MDC ging, om te oefenen. Ik denk dat zijn echte miles ondertussen de bovenhand hebben Heeft em trouwens al gevonden, al weet ik niet of het voor GTR2 of MDC was.
    die kans zat er natuurlijk dik in als ik zo laat antwoord .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Celcius Bekijk Berichten
      als iemand de cd's kwijt is van GTR - GTR2 -GTR evo of Race On deze heb ik allemaal.

@ jokke: ik heb MDC voor gtr2 als ge wilt stuur ik et u es door.

diegenen dat twijfelen over een G25 - G27 stuur > gewoon kopen. ik heb mijn g27 nieuw gekocht en nog geen seconde spijt van gehad!
      Merci ! Ik heb MDC voor gtr2 al een tijdje. Over het stuurtje geef ik je gelijk, ik vind alleen de schakelpook wat minder....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
        Over het stuurtje geef ik je gelijk, ik vind alleen de schakelpook wat minder....
        true maar een echte sim setup die je kan vergelijken kost minstens het dubbele en dan zijn er weer andere dingen minder.

het schakelt en het heeft een H patroon en das al super op zich. als ge de G25 hebt gehad dan is de G27 op dat gebied e pak beter al kwa gevoel. da sequentieel schakelen moogt ge van mij dan hebbe ze .

de andere trackdays zoals ecuyers, chambley en de andere heb ik nog ni gevonden. als iemand ze toch moest vinden let me know!

Comment

• Heb ook al goed gezocht achter Ecuyers, vrij hopeloos... Goed opletten tijdens de pacelaps is dus de boodschap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
            Da's dikke fun, maar 't blijft AI hè. Ik race een pàk liever tegen echte mensen, alleen kunt ge da ni zomaar ff rap rap hè. Ge moet altijd een uur afspreken, circuit en wagens kiezen, practicen, server laten draaien, setup zoeken enz enz. 't Is niet zoals online shooters waar ge ALTIJD kunt knallen als ge goesting hebt.
            Welja da ist. Ik race wanneer ik er zin in heb. Ik ben niet iemand die mijn weekends ofzo wil plannen in functie van online races die gepland zijn.

Vroeger speelden we soms met enkele vrienden (gTa deed daar oa aan mee als ik me goed herinner) online tegen elkaar. Dat was met een soort programmaatje dat online een soort van lokaal netwerk maakte ofzo. Geen idee meer hoe het heet, maar was eigenlijk wel nog cool. Misschien eens een idee om met sommige hier af te spreken?

Comment

• Hamachi!

Vaak LFS gespeeld zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                Hamachi!

Vaak LFS gespeeld zo
                Juust! Wel, 't is misschien eens een idee om op die manier weer te GTR-en!

Comment

• Strak plan.

Comment

• Zalig! Net een extreem vette battle gehad op Le Mans! Volgens dat ik tegen de PC racete was het realisme van de battle echt extreem goed! Ik in een Corvette, de andere in een 550 Maranello. Constant switchen van positie (P1 en P2). Love that game...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      Zalig! Net een extreem vette battle gehad op Le Mans! Volgens dat ik tegen de PC racete was het realisme van de battle echt extreem goed! Ik in een Corvette, de andere in een 550 Maranello. Constant switchen van positie (P1 en P2). Love that game...
                      Wat is eigenlijk het verschil tussen GTR² en GTR Evo (Race07)?
                      GTR Evo is recenter denk ik dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                        Wat is eigenlijk het verschil tussen GTR² en GTR Evo (Race07)?
                        GTR Evo is recenter denk ik dan?
                        jap, maar iets minder hardcore dan GTR2. GTR2 is een sim pur sang, GTR evo is dat net iets minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Celcius Bekijk Berichten
                          als iemand de cd's kwijt is van GTR - GTR2 -GTR evo of Race On deze heb ik allemaal.

@ jokke: ik heb MDC voor gtr2 als ge wilt stuur ik et u es door.

diegenen dat twijfelen over een G25 - G27 stuur > gewoon kopen. ik heb mijn g27 nieuw gekocht en nog geen seconde spijt van gehad!
                          Ik wil wel een GTR2 overkopen, kan het iemand kado doen !

Comment

• Weet iemand of de wagens eigenlijk 'verslijten' tijdens de race? Ik heb een 2u durende race gereden (niet in één keer ) en ik had de indruk dat mijn Corvette niet meer even fris reed als in't begin van de race. De remmen beten minder hard en ie hing niet meer zo goed aan het gas had ik de indruk. Kan dat?

Comment

• Wagens verslijten ja, zou maar erg zijn voor zo'n simulatie moest dat niet het geval zijn
                              www.flickr.com/photos/bramvds
                              www.last.fm/user/lender

Comment

• Heb bij een vriend even het volledige spel (GTR 2) gespeeld , damn , strak spel man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                                  Wagens verslijten ja, zou maar erg zijn voor zo'n simulatie moest dat niet het geval zijn
                                  I know, maar 't was me nog nooit in die mate opgevallen.

Comment

• afstelling

Het is herfst en dus het moment om af en toe eens achter de GTR2 computer te kruipen.

Maar ik heb als onwetende een vraagje. Met die standaard afstellingen heb ik het zeer moeilijk om, als ik alleen overschakel naar minder benzine in de tank en op slicks ook maar een deftige qualify te rijden.

In een wedstrijd (tegen cpu) kan ik wel in het midden eindigen (steevast laatste startplaats) maar ook met "tragere" tijden.

Mijn vraag: moet je echt bezig zijn met die afstellingen om snel te zijn, of ligt het enkel en alleen aan wat meer oefenen?

Alle tips welkom om op dat spel beter te worden.

Ik rijd tegen allemaal dezelfde wagens en vertik om het schakelen aan stuur te doen. Ik wil simulatie rijden en niet zomaar snel zijn.

Comment

• Afstellingen zijn wel belangrijk, maar dat Is idd ingewikkeld, misschien hebt ge hier iets aan

Online szolgáltatásaink: domainregisztráció, hosting és webfejlesztés profi csapattal, a friss trendekhez igazodva. Kattintson a pontos részletekért!

Kunt best es op een simforum kijken, ken er zelf ook niet zo veel van.

Comment

• Ik pas niks aan behalve banden en benzine, veel te ingewikkeld.

Comment

• Die handleiding is leuk ! En eigenlijk ook om irl meer kennis op te doen !

Staan alle settings mooi in uitgelegd en wat het doet met je wagen

Comment

Working...
                                          X