Oorspronkelijk geplaatst door vinox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Celcius Bekijk Berichtenals iemand de cd's kwijt is van GTR - GTR2 -GTR evo of Race On deze heb ik allemaal.
@ jokke: ik heb MDC voor gtr2 als ge wilt stuur ik et u es door.
diegenen dat twijfelen over een G25 - G27 stuur > gewoon kopen. ik heb mijn g27 nieuw gekocht en nog geen seconde spijt van gehad!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenOver het stuurtje geef ik je gelijk, ik vind alleen de schakelpook wat minder....
het schakelt en het heeft een H patroon en das al super op zich. als ge de G25 hebt gehad dan is de G27 op dat gebied e pak beter al kwa gevoel. da sequentieel schakelen moogt ge van mij dan hebbe ze .
de andere trackdays zoals ecuyers, chambley en de andere heb ik nog ni gevonden. als iemand ze toch moest vinden let me know!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenDa's dikke fun, maar 't blijft AI hè. Ik race een pàk liever tegen echte mensen, alleen kunt ge da ni zomaar ff rap rap hè. Ge moet altijd een uur afspreken, circuit en wagens kiezen, practicen, server laten draaien, setup zoeken enz enz. 't Is niet zoals online shooters waar ge ALTIJD kunt knallen als ge goesting hebt.
Vroeger speelden we soms met enkele vrienden (gTa deed daar oa aan mee als ik me goed herinner) online tegen elkaar. Dat was met een soort programmaatje dat online een soort van lokaal netwerk maakte ofzo. Geen idee meer hoe het heet, maar was eigenlijk wel nog cool. Misschien eens een idee om met sommige hier af te spreken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHamachi!
Vaak LFS gespeeld zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZalig! Net een extreem vette battle gehad op Le Mans! Volgens dat ik tegen de PC racete was het realisme van de battle echt extreem goed! Ik in een Corvette, de andere in een 550 Maranello. Constant switchen van positie (P1 en P2). Love that game...
GTR Evo is recenter denk ik dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenWat is eigenlijk het verschil tussen GTR² en GTR Evo (Race07)?
GTR Evo is recenter denk ik dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Celcius Bekijk Berichtenals iemand de cd's kwijt is van GTR - GTR2 -GTR evo of Race On deze heb ik allemaal.
@ jokke: ik heb MDC voor gtr2 als ge wilt stuur ik et u es door.
diegenen dat twijfelen over een G25 - G27 stuur > gewoon kopen. ik heb mijn g27 nieuw gekocht en nog geen seconde spijt van gehad!
Comment
-
Weet iemand of de wagens eigenlijk 'verslijten' tijdens de race? Ik heb een 2u durende race gereden (niet in één keer ) en ik had de indruk dat mijn Corvette niet meer even fris reed als in't begin van de race. De remmen beten minder hard en ie hing niet meer zo goed aan het gas had ik de indruk. Kan dat?
Comment
-
Wagens verslijten ja, zou maar erg zijn voor zo'n simulatie moest dat niet het geval zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenWagens verslijten ja, zou maar erg zijn voor zo'n simulatie moest dat niet het geval zijn
Comment
-
afstelling
Het is herfst en dus het moment om af en toe eens achter de GTR2 computer te kruipen.
Maar ik heb als onwetende een vraagje. Met die standaard afstellingen heb ik het zeer moeilijk om, als ik alleen overschakel naar minder benzine in de tank en op slicks ook maar een deftige qualify te rijden.
In een wedstrijd (tegen cpu) kan ik wel in het midden eindigen (steevast laatste startplaats) maar ook met "tragere" tijden.
Mijn vraag: moet je echt bezig zijn met die afstellingen om snel te zijn, of ligt het enkel en alleen aan wat meer oefenen?
Alle tips welkom om op dat spel beter te worden.
Ik rijd tegen allemaal dezelfde wagens en vertik om het schakelen aan stuur te doen. Ik wil simulatie rijden en niet zomaar snel zijn.
Comment
-
Afstellingen zijn wel belangrijk, maar dat Is idd ingewikkeld, misschien hebt ge hier iets aan
Online szolgáltatásaink: domainregisztráció, hosting és webfejlesztés profi csapattal, a friss trendekhez igazodva. Kattintson a pontos részletekért!
Kunt best es op een simforum kijken, ken er zelf ook niet zo veel van.
Comment
Comment