Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Da stuurke is toch iets te prijzig voor mij.
Ik begin nu zelf te twijfelen 'k heb gehoord dat het zwarte momo stuurtje toch iets minder is van kwaliteit dan het rode
en het rode is niet meer verkrijgbaar. 'k zou misschien driving force pro van logitech voor de ps2 nemen
Is er hier iemand die ervaring heeft met dit stuurtje op de pc ( het schijnt da je met dit stuurtje ook op pc kunt spelen mits de nodige drivers)
Ik begin nu zelf te twijfelen 'k heb gehoord dat het zwarte momo stuurtje toch iets minder is van kwaliteit dan het rode
en het rode is niet meer verkrijgbaar. 'k zou misschien driving force pro van logitech voor de ps2 nemen
Is er hier iemand die ervaring heeft met dit stuurtje op de pc ( het schijnt da je met dit stuurtje ook op pc kunt spelen mits de nodige drivers)
Ik heb het DFP stuur. Je kunt het idd voor op de pc gebruiken. Je hoeft enkel een patch af te halen en dan installeren (http://www.wingmanteam.com/). Qua gevoel is het net als op de ps, maar ik heb wel nog geen gebruik kunnen maken van de 900° steeringlock op de pc, noch op GTR, noch op nfs most wanted. Misschien dat GTR² het wel ondersteund...
Ik heb ook het Driving Force Pro stuur en ik moet zeggen: ik ben er heel tevreden mee! Je kunt het perfect gebruiken voor PC games en voor GTR is het zeker van uitstekende kwaliteit.
De typische playstationknoppen (bolletjes, kruisje, etc) kun je trouwens ook hier gebruiken om desgewenste functies te ondersteunen.
Ik weet niet hoeveel dat stuur momenteel nog kost (100 Euro ongeveer?), maar het zeker en vast zijn prijs waard!
Comment