Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Xime
    Review van gtr2: http://www.gamer.nl/doc/34543/1

't ziet er fantastisch uit, 'k kan nie wachten om hem te spelen
    Inderdaad wel een lovende review.

Een vriend van mij zegt dat GTR2 beter GTR1.5 genoemd kan worden, wat deze review onmiddellijk weerlegt.

Nu eerst een goede pc hebben vooraleer ik dit ga kopen. De schrijver van deze review gebruikte een AMD 64 3200+ met een 6800GT 256MB. Ik wou een AMD 64 3400+ met dezelfde grafische kaart gebruiken. Zal dan wel goed gaan zeker

Comment

• Hoe zwaar moet je processor zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
        Hoe zwaar moet je processor zijn?
        Zou ik niet weten

GTR was minimum 1.2 GHz, 2 GHz aanbevolen. Zal nu wel hoger zijn, iets van minimum 1.6 GHz, 2.4 aanbevolen.

Comment

• Eens vragen aan m'n pa hoeveel we nu hebben, de demo durft wel eens vast te lopen...

Comment

• Een foutje in het spel

Comment

• Demo, danku.

Tsja wat wil je, is je pc wel snel genoeg?

Comment

• ja pc is wel snel genoeg ma tis nie zomaar gekomen ze, 'k was gewoon volle gas in
                een andere wagen zijn achterste gereden en werd gekatapulteerd over de omheining en dat was het resultaat. Het was geen situatie die je normaal in een race zou tegenkomen.

Comment

• Geen fout in het spel. Alles is tot in de puntjes gedetailleerd maar buiten de track kan alles zo niet zijn, dat begrijp je wel.

Comment

• ja kweet het wel, 'k heb het misschien wa verkeerd geformuleerd kwou gewoon ne keer zien wa dat zou geven
                    als 'k op volle snelheid op een bijna stilstaande wagen bots.
                    Maar het blijft gewoon een fantastisch spel

Comment

• GTR² is met een weekje uitgesteld

Comment

• Mooi, dan heb ik zeker mijn pc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                          GTR² is met een weekje uitgesteld
                          Waar hebt ge dat gelezen?

Op gamemania staat hij nog altijd voor 15/9, maar dat kan natuurlijk niet bijgewerkt zijn.

Comment

• ja het is inderdaad zo

Racefanaten zullen deze maand nog wat extra geduld moeten opbrengen. Oorspronkelijk stond de populaire racetitel GTR 2 namelijk gepland voor 14 september. Op het laatste nippertje heeft uitgever Atari echter besloten de release van het spel twee weken naar achter te schuiven. De PC-racer zal daardoor pas op 28 september in de winkelrekken liggen. De reden voor het uitstel is dat Atari wil vermijden dat het spel met teveel andere titels tegelijk gereleased wordt. Op die manier tracht Atari zoveel mogelijk aandacht op GTR 2 te vestigen.

bron: games.telenet.be

Comment

• zalig spel, met 61 wagens op francorchamps:p
                              wel jammer dat je een goede pc nodig hebt hiervoor
                              ik heb een amd 64 3000+,512mb ram en ati x800xl en dan heeft hij soms nog last van framedrops
                              en de grafix zijn nie veel verberterd tov van gtr1,maar dit koop je natuurlijk niet voor grafix maar voor de realistiche gameplay

Comment

• Na vele uurtjes GTR1 door te brengen, ga ik het vervolg zeker kopen, maar mijn nvidia 6800LE is gecrashed, en ik zit voorlopig met een geforce4 MX 4000, en dat is een heuse bottleneck!
                                Dus een nieuwe videokaart is prioriteit, en dan gtr2
                                Weet toevallig iemand een goede kaart in de midrange-klasse, ik dacht aan een 6800Xtreme of een 7600GS?
                                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• net een mechanical failure gehad in pits mijn wagen stond voor meer dan 104 seconden stil in pits

kwist niet dat dit kon zo'n failure !! ook weer nice, zo'n onverwachte zaken die dus soms voorkomen wat ook zeer realistisch is
                                  Last edited by Stichel; 19/09/2006, 19:46.
                                  2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=Bw-jR034wAQ

Druk genoeg op de man voor u zetten in een online race en hij gaat wel uit de weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stichel
                                      net een mechanical failure gehad in pits mijn wagen stond voor meer dan 104 seconden stil in pits

kwist niet dat dit kon zo'n failure !! ook weer nice, zo'n onverwachte zaken die dus soms voorkomen wat ook zeer realistisch is
                                      Ik ben htet ok wat beginnen spelen, maar damn das een moeilijk spel als ge die tracks niet te goed kent.

Wel deftig qua realisme, die GTR². Die BMW is trouwens ferm goed.

Comment

• Ligt GTR² nu al in de winkels?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                                          Ligt GTR² nu al in de winkels?
                                          Wat Als Rebellen Er Zouden vandoor gaan ?

Comment

Working...
                                          X