Oorspronkelijk geplaatst door plastic_bottle
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
-
Oorspronkelijk geplaatst door plastic_bottlewilde juist hamachi installeren en kreeg een warning(voldoet niet aan de windows logo test) dat dit kan leiden tot een onstabiel systeem,hamachi niet installeren of negeren?
weird spel maar gewoon proberen verder te gaan・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitGa me misschien ook wel een stuurtje kopen een dezer dagen, weken.
Ik speel gtr nu op de laptop met de pijltjes, en fock, tgaat niet goed
Zo doe ik het toch en het werkt perfect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SelsWat is dat, hamachi?
zo kan je in lan spelen over internet ... vpn-achtige verbinding (alst zelfs geen vpn is ... owja vpn is Virtual Private Network en wordt gebruikt door bedrijven en scholen op van thuis uit op servers te geraken van het bedrijf of de school)・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
ik heb het toch reeds uitgelegd ...
nogmaals , het is een programma die over een internetlijn (WAN - Wide Area Network) een virtuele verbinding legt (LAN - Local Area Network) die gezien wordt als we allemaal samen op een kleine switch zijn aangesloten en we dus niet over internet spelen zogezegd :p
hiermee kan je dus als dit draait en iedereen op die server zit in hamachi in 'LAN' spelen en hoef je dus geen key・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeJa, maar werkt het met LFS?
daar kan ik geen antwoord op geven e (nog niet )・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
Comment