Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
edit: net nog even gekeken, ik speel inderdaad op full.
staat de fullscreen anti-aliasing ook aan ??? ik dacht het niet naar wat ik zo zie op die pic ... bij mij staat dit ook op full (level 3) en geeft nog beter afgewerkte randen eh zeker es doen, je graka kan dat zeker aan
(dit kan je niet ingame denk ik , enkel in config-venster van gtr²)
staat de fullscreen anti-aliasing ook aan ??? ik dacht het niet naar wat ik zo zie op die pic ... bij mij staat dit ook op full (level 3) en geeft nog beter afgewerkte randen eh zeker es doen, je graka kan dat zeker aan
(dit kan je niet ingame denk ik , enkel in config-venster van gtr²)
Na veel 3de en 2de plaatsen eindelijk een online race gewonnen 15 ronden spa, is al meer dan een half uur race, uiteindelijk met 1 sec voorsprong gewonnen
Na veel 3de en 2de plaatsen eindelijk een online race gewonnen 15 ronden spa, is al meer dan een half uur race, uiteindelijk met 1 sec voorsprong gewonnen
Was superspannend 2de gestart, en algauw bleek ik sneller dan de leider. Maar inhalen zat er niet in. Blijven pushen en ik kon enkele keren "komen kijken". Na 9 ronden maakte ik een foutje, en lag ik 5 seconden achter. Ik bleef pushen, en kwam terug tot 2.5 seconden. In de voorlaatste ronde ging de leider dan wijd in de dubbele linkse, en ik kon voorbij glippen
Was net tussen de reclame aan het bladeren en in de brochure van de Carrefour stond GTR2 in. Brochure is geldig vanaf woensdag dus als ik tijd heb ga ik woensdag eens kijken of het er ligt.
Comment