Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op Zolder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
      Op Zolder
      Ah Zolder zit er dus ook bij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
        Ah Zolder zit er dus ook bij?
        Nee, maar is wel met minimale inspanning over te zetten vanuit GTL

Comment

Nee, maar is wel met minimale inspanning over te zetten vanuit GTL
          Ah ok zalig

Hebt ge al rondetijden van alle circuits?

Comment

• hmmm , is Zolder ook over te zetten naar GTR 1 ??

Comment

• GTR² is vet, zoveel staat vast

Comment

• Ik wil Zolder ook in GTR², maar ik heb juist men GT Legends verwijderd, moet ik hem nu terug helemaal installeren voor Zolder in GTR² te krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                  Ik wil Zolder ook in GTR², maar ik heb juist men GT Legends verwijderd, moet ik hem nu terug helemaal installeren voor Zolder in GTR² te krijgen?
                  Denk het wel

Comment

Denk het wel
                    Käk!

Comment

• Worden de auto's nu echt vuil? Denk het niet aangezien ze al meteen vuil beginnen gewoon
                      Nu, heb ik dan ook nog niet echt lang gespeeld
                      Es ff gaan rallyrijden

Comment

• Ze worden vuil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
                          Ze worden vuil.
                          Na 4 rondjes zag mijn voorruit er idd al vuil uit
                          Maar de buitenkant zag er mij nog steeds even vuil als toen ik vertrok
                          Nuja, waren ook maar 4 rondjes

Maar wat voor één, dat geluid
                          En dat was maar met een 350Z, die levert behoorlijk veel controleerbare fun op

Comment

• juist the nordschleife op gtr2 draaiende gekregen s goed voor dagen rondjes malen

Comment

• Grrr, ik krijg goesting om dat spel ook 'es te testen. Maar 'k durf ni. 't Gaat m'n vrije tijd opeten. Zeker van.

Wat zijn de minimale specs om dat game écht vlotjes te draaien? Want ik haat games spelen op verminderde graphics ofzo.

Effe de specs van mijn PC listen (als ik die vind). Ik heb een hp Pavillon t785.be. Op de kast hangt het volgende op een stickertje : P4 540, 1 GB DDR, ATI Radeon X300 256MB. Grafische kaart is de boosdoener, zeker?

Comment

• Stel : ik moet een nieuwe grafische kaart kopen. Wat raden jullie me aan? B.v. met een budget van 200 EUR, eentje van 300 EUR, en eentje van 500 EUR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Grrr, ik krijg goesting om dat spel ook 'es te testen. Maar 'k durf ni. 't Gaat m'n vrije tijd opeten. Zeker van.

Vreet ook geld, want een stuurtje is ab-so-luut nodig!!

GTR-racen is nog een pak intenser dan LFS, eigenlijk... Fouten zijn snel gemaakt én onverbiddelijk!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zo heb ik het graag. Realisme ten top.

Okay, ik breid m'n vraag uit :
                                    • welk stuurtje ? (niet echt een budgetlimiet, maar geen zotte dinges ook ni)
                                    • grafische kaart ? ("budget", "nice budget" en "big budget")
                                    Eerst evalueren wat 't kost, dan pas beslissen.

Comment

Zo heb ik het graag. Realisme ten top.

Okay, ik breid m'n vraag uit :
                                      • welk stuurtje ? (niet echt een budgetlimiet, maar geen zotte dinges ook ni)
                                      • grafische kaart ? ("budget", "nice budget" en "big budget")
                                      Eerst evalueren wat 't kost, dan pas beslissen.
                                      Qua stuurtje zou ik zeker een Logitech dfp aanraden. Een andere keuze is de Logitech Momo Racing. Beide wielen zijn aan elkaar gewaagd. Als je echt goed wil, wacht je op de Logitech G25 (komt in oktober)
                                      Een Momo Racing kost €117, maar aangezien ik een G25 ga kopen, heb ik binnenkort dus een Momo Racing te koop...

Qua grafische kaart ben ik echt niet in staat enige hulp te bieden Maar een beetje kenner (of winkelbediende, daar zijn ze toch voor) zal je wel verder kunnen helpen.

Maar je kunt gewoon eerst de demo eens proberen: http://www.download.com/GTR-2-Demo/3...-10563540.html

Comment

Grrr, ik krijg goesting om dat spel ook 'es te testen. Maar 'k durf ni. 't Gaat m'n vrije tijd opeten. Zeker van.

Wat zijn de minimale specs om dat game écht vlotjes te draaien? Want ik haat games spelen op verminderde graphics ofzo.

Effe de specs van mijn PC listen (als ik die vind). Ik heb een hp Pavillon t785.be. Op de kast hangt het volgende op een stickertje : P4 540, 1 GB DDR, ATI Radeon X300 256MB. Grafische kaart is de boosdoener, zeker?
                                        Je moet nooit een zware grafische kaart kopen, tis de meeste dwaze investering die je kunt doen imo. Binnen 6 maanden zit ze in de middenmoot

Een mooi middenmooterkaartje is bvb: http://www.exell.be/c2s_products/c2s...E&ref=M4192118

Ook nog aanraders binnen zelfde klasse: ATI RADEON X800; Nvidia Geforce 6600

Maar bestel ze niet in exell, want daar zijn ze veel te traaag.

Je kent wel genoeg compushops in jouw omgeving zeker?

Comment

Een Momo Racing kost €117, maar aangezien ik een G25 ga kopen, heb ik binnenkort dus een Momo Racing te koop...
                                          Hoeveel moet dat ng kosten?
                                          EN waar ligt lierde?

Comment

Working...
                                          X