Op Zolder
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 MZe worden vuil.
Maar de buitenkant zag er mij nog steeds even vuil als toen ik vertrok
Nuja, waren ook maar 4 rondjes
Maar wat voor één, dat geluid
En dat was maar met een 350Z, die levert behoorlijk veel controleerbare fun op
Comment
-
Grrr, ik krijg goesting om dat spel ook 'es te testen. Maar 'k durf ni. 't Gaat m'n vrije tijd opeten. Zeker van.
Wat zijn de minimale specs om dat game écht vlotjes te draaien? Want ik haat games spelen op verminderde graphics ofzo.
Effe de specs van mijn PC listen (als ik die vind). Ik heb een hp Pavillon t785.be. Op de kast hangt het volgende op een stickertje : P4 540, 1 GB DDR, ATI Radeon X300 256MB. Grafische kaart is de boosdoener, zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaGrrr, ik krijg goesting om dat spel ook 'es te testen. Maar 'k durf ni. 't Gaat m'n vrije tijd opeten. Zeker van.
Vreet ook geld, want een stuurtje is ab-so-luut nodig!!
GTR-racen is nog een pak intenser dan LFS, eigenlijk... Fouten zijn snel gemaakt én onverbiddelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaZo heb ik het graag. Realisme ten top.
Okay, ik breid m'n vraag uit :- welk stuurtje ? (niet echt een budgetlimiet, maar geen zotte dinges ook ni)
- grafische kaart ? ("budget", "nice budget" en "big budget")
Een Momo Racing kost €117, maar aangezien ik een G25 ga kopen, heb ik binnenkort dus een Momo Racing te koop...
Qua grafische kaart ben ik echt niet in staat enige hulp te bieden Maar een beetje kenner (of winkelbediende, daar zijn ze toch voor) zal je wel verder kunnen helpen.
Maar je kunt gewoon eerst de demo eens proberen: http://www.download.com/GTR-2-Demo/3...-10563540.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaGrrr, ik krijg goesting om dat spel ook 'es te testen. Maar 'k durf ni. 't Gaat m'n vrije tijd opeten. Zeker van.
Wat zijn de minimale specs om dat game écht vlotjes te draaien? Want ik haat games spelen op verminderde graphics ofzo.
Effe de specs van mijn PC listen (als ik die vind). Ik heb een hp Pavillon t785.be. Op de kast hangt het volgende op een stickertje : P4 540, 1 GB DDR, ATI Radeon X300 256MB. Grafische kaart is de boosdoener, zeker?
Een mooi middenmooterkaartje is bvb: http://www.exell.be/c2s_products/c2s...E&ref=M4192118
Ook nog aanraders binnen zelfde klasse: ATI RADEON X800; Nvidia Geforce 6600
Maar bestel ze niet in exell, want daar zijn ze veel te traaag.
Je kent wel genoeg compushops in jouw omgeving zeker?
Comment
Comment