Oorspronkelijk geplaatst door Japy
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdePC .
Thx. Op de site van het spel zelf, vond ik het niet onmiddellijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeIk bol het met een 7600GT 256MB met alles op het maximum, maar echt alles en dat loopt als een trein
Nu, als je dan met 40 auto's (elk ook nog op maximum details) 's avonds wilt gaan racen dan loopt het wel mis natuurlijk
's Avonds met 40 auto's racen op full detail, yummie.
Comment
-
Ik speelde de demo ook op full met een Ati Radeon 9600XT 128MB, daarna op low en veel verschil gaf het niet zelfs niet met regen. Natuurlijk niet met een heel veld gespeeld dan zou het niet zo vlot lopen en zal de FPS naar beneden duiken.
GFX zijn voor mij nu niet zo heel belangrijk bij GTR 2, als het maar vlot loopt.
Ben het net gaan halen, straks toch eens op de laptop installeren die heeft een 256MB kaartje en 2 gig ram.
Comment
-
daarnet is m'n motor beginnen branden enzo ontploffen deed hij niet echt maar het brandde wel hevig :p gelukkig kon ik snel genoeg uitstappen :unsure: :p ...
dat wist ik dus niet dat dit kon・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaMoet je dan een snellere videokaart hebben, of meer intern geheugen? Ik las hier iets van 1 GB vs. 2 GB, en minder en meer tegenstanders. Heb nu 1 GB, jij?
's Avonds met 40 auto's racen op full detail, yummie.
En euh, dat laatste... vergeet dat maar
Je zult op details moeten inboeten om dat te kunnen doen
Met 20 auto's is het nog haalbaar, maar je laadtijden worden aanzienlijk verlengd en in het begin wanneer je de pits uitrijdt is het wat dodgy (of wanneer het heel druk is)
Btw, je kunt dus wel degelijk 's nachts rijden zonder koplampen (klein crashje )
En mijn Viper zijn motor is ook aan spontane zelfontbranding begonnen, ik wou eigelijk de remmen serieus doen overhitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteIk heb een Logitech Force Feedback stuurtje en dat zijn werk perfect! Als je keer wil, dan moet je het maar eens komen testen!
Is dat 'n goed stuur? (weet merk niet meer) Stond hier in een winkel in Kizzehem voor 130 EUR. Doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaAl gevonden, die G25.
Zot. 300 EUR
Maar wel zot mooi... Zou dat zoveel beter zijn dan het Momo-ding?
Die prijs is eigenlijk belachelijk laag, als je een shifter + koppelingspedaal wilt buiten de G25 ben je gemakkelijk 1000 EUR kwijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaZot en er zit 'n echte versnellingsbak bij, met 6 gangen. Of naar keuze sequentieel. Metalen pedalen en stuurwiel, stuur en pook met echt leder bekleed.
Zo zot.
Of in achteruit schakelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyJa, is een grote evolutie van de MOMO Force zeg maar.
Die prijs is eigenlijk belachelijk laag, als je een shifter + koppelingspedaal wilt buiten de G25 ben je gemakkelijk 1000 EUR kwijt.
Wanneer komt 't?
'k Zit wel met één probleem, en dat is de bevestiging ... m'n bureau laat geen gewone "tafelklemmen" toe.
Comment
Comment