Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMWMB: kun jij geen stuurtje wegsjoemelen als heftruck stuur ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
      Sloeber
      Niks van. Ik moet virtueel kunnen oefenen om nadien in 't echt op baan te kunnen gaan met de auto, hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Niks van. Ik moet virtueel kunnen oefenen om nadien in 't echt op baan te kunnen gaan met de auto, hè.
        Kun je ermee korting krijgen in je verzekering?

Comment

• Kwil ook een zaak

Wel super stuurtje, maarja, zal bij kijken blijven denk ik zo
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Kun je ermee korting krijgen in je verzekering?
            *lol*

Als antwoord op "laatste 5 jaar schadevrij gereden?" antwoord ik dan koelbloedig : "neen, een stuk of dertig Chrysler Viper GTS-R in totaal verlies gereden, telkens in fout maar de andere modderfokker moest me maar niet buitenom willen inhalen"

Ik zou 't gezicht van de persoon op de dienst uitgifte op de maatschappij 'es willen zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24
              Kwil ook een zaak
              Alzheimer? Of DNA?

Comment

• De smiley "" niet vergeten uiteraard

Comment

• manmanman die G25 wordt door meer en meer mensen ontdenkt en aangezien het een limited edition is zullen die zeeeeeeer snel de deur uit zijn :p ik vrees zelfs al dat door de voorverkoop een zeer groot deel de deur zal uit zijn ... kben zelf nog druk aant overwegen het te kopen, dat biedt echt wel een overdreven simulatie aan eh , die drie pedalen, versnellingsbak, metalen peddels en pedalen manmanman

het is niet niets 220euro maar het is het wel waard ...
                  2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Limited Edition? Cool, chance dat 'k er al eentje besteld en betaald heb. Misschien maak ik er nog winst op.

Ik verkoop de mijne alvast voor 500 EUR.

Comment

• dan kunt ge er beter 2 kopen. Dan heb je er nog 1 gratis

Wordt er hier nog online GTR2 gespeeld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                        dan kunt ge er beter 2 kopen. Dan heb je er nog 1 gratis

Wordt er hier nog online GTR2 gespeeld?
                        Ik ben nog aant oefenen offline, eerst de driving school doorworstelen.

Maar mijn stuurtje is niet meer wat het geweest is, een rechte lijn aanhouden is niet zo simpel. Och ja nog even geduld en dan G25.

Comment

• mja, ik ben ook bezig met de driving skool
                          Ik zit nu halverwege de opdrachten.

Volgende week vrijdag krijg ik mijn nieuwe pc onderdelen : speciaal gekocht voor GTR²
                          - Nieuw moederbord
                          - geheugen
                          - videokaart 9700GT 512 MB
                          - en nieuwe processor 3800+ AM2

Comment

• Ik heb GTR2 sinds een dag en ik moet zeggen: ik ben nogal... ontgoocheld. Qua racesensatie heb ik niet meer hetzelfde gevoel als in GTR1 Ik weet niet hoe het komt, misschien moet ik er wat aan wennen, maar voorlopig vind ik GTR1 nog altijd het betere racegame.

Uiteraard zijn de graphics enzo wel immens verbeterd en zijn de replay's net echt. Maar ja... een game is meer dan goede graphics alleen.

Comment

• Ach, ik koop ze alledrie. GTL, GTR en GTR².

Comment

• You'll loooooove them all
                                Hoewel GTR duidelijk een ruwe streling voor het oog is in vergelijking met die andere 2

Comment

• Heeft iemand links naar goed spul hoe ik de skins van de wagen kan veranderen? Zelf painten, dus. Wil me daar al een beetje op toeleggen.

En kan je je eigen skin, zoals in LFS, ook naar anderen zenden, zodat die jouw auto zien zoals je 'm zelf ziet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Heeft iemand links naar goed spul hoe ik de skins van de wagen kan veranderen? Zelf painten, dus. Wil me daar al een beetje op toeleggen.

En kan je je eigen skin, zoals in LFS, ook naar anderen zenden, zodat die jouw auto zien zoals je 'm zelf ziet?
                                    Bon, hier gaan we dan:
                                    Templates van de wagens vind je hier. Deze zijn handig omdat ze de deurpanelen en scahduwen enzo al klaar ophebben.
                                    Verder heb je zeker Photoshop of paint shop pro nodig. Met MS Paint ga je niet ver komen
                                    Als uw wagen dan klaar is (en voor een deftig design gaat ge uw tenen mogen uitkuisen :p), dan moet je het opslaan als dds, met als optie DX1 met 6 mipmaps. De legale plugin vind je hier:
                                    Dan moet je'm ingame krijgen, maar die uitleg gaat sneller als ik weet welke wagen je wil veranderen

ALs er iets niet duidelijk is, geef maar een gil. Of als je wagen klaar is, stuur maar naar mij als *tga, en dan stuur ik em weer klaar om er binnen 2 minuten in uw versie beschikbaar te maken

Of kijk hier eens: http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=70244
                                    Last edited by ; 30/09/2006, 15:22.

Comment

• Ik vraag me af waarom de auto's telkens zo bizar gaan uitbreken als je eens een harde freinage doet. In GTR merkte ik daar niks van en nu moet ik telkens vroeger in de remmen gaan omdat ik anders toch begin te slippen.

GTR2 bevalt me nog altijd niet.

Comment

• Das mij eigenlijk ook al opgevallen, vooral als de banden koud zijn, die auto's zijn echt onstabiel bij het remmen
                                        Gewoon rustiger remmen doet wonderen, maar sneller is het niet echt denk ik

Comment

Das mij eigenlijk ook al opgevallen, vooral als de banden koud zijn, die auto's zijn echt onstabiel bij het remmen
                                          Gewoon rustiger remmen doet wonderen, maar sneller is het niet echt denk ik
                                          Inderdaad. Ik kan minder hard aanvallen dan in GTR1 en dat vind ik bijzonder jammer. Het is juist het op de limiet remmen en nog op het nippertje je bocht halen dat een race game zo prettig maakt. Hier heb ik het nog niet kunnen doen.

Comment

Working...
                                          X