Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ik buttbash nogal veel
    Ze zijn wel beter controleerbaar in een slip, niet totaal verloren als de achterkant begint te glijden zoals in GTR1
    Driften is makkelijker

    Comment


    • Het is nogal logisch als je vol op je rem trapt dat je achterkant uitbreekt, zeker als je banden koud zijn.

      Nooit vol op je rem gaan want dan blokkeert alles en haal je de bocht niet, probeer ook altijd in een rechte lijn te remmen en niet in een bocht.

      Gewoon stilletjes aan meer druk leggen op het rempedaal, die wagens hebben van hun eigen al zoveel grip dat ze normaal gezien redelijk simpel rondjes kunnen rijden. Maar als je op het scherp van de snee wilt rijden zijn we wel moeilijk controleerbaar.

      GTR1 was in feite minder realistisch dan GTR2, GTR1 was eigenlijk moeilijk maar dat wil niet zeggen realistisch. Bv. in een trage bocht spinnen wat een grote bug was.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Japy
        Het is nogal logisch als je vol op je rem trapt dat je achterkant uitbreekt, zeker als je banden koud zijn.

        Nooit vol op je rem gaan want dan blokkeert alles en haal je de bocht niet, probeer ook altijd in een rechte lijn te remmen en niet in een bocht.

        Gewoon stilletjes aan meer druk leggen op het rempedaal, die wagens hebben van hun eigen al zoveel grip dat ze normaal gezien redelijk simpel rondjes kunnen rijden. Maar als je op het scherp van de snee wilt rijden zijn we wel moeilijk controleerbaar.

        GTR1 was in feite minder realistisch dan GTR2, GTR1 was eigenlijk moeilijk maar dat wil niet zeggen realistisch. Bv. in een trage bocht spinnen wat een grote bug was.
        Ik ontken zeker niet dat GTR2 minder realistisch is. Ik moet me gewoon wat aanpassen. Ik heb GTR1 zodanig veel gespeeld dat de besturing van de auto's automatismen geworden zijn, daardoor is het nu moeilijker om direct vol gas aan te vallen in GTR2.

        Toch vind ik dat uitbreken nog altijd een beetje vreemd. In GTR1 had je dat ook soms, maar dat kwam puur doordat je te vroeg naar een lagere versnelling ging.

        Comment


        • met het remmen heb ik geen problemen in GTR2, alleen maar als ik manueel schakel via stuur, dat ik na een 15tal ronden altijd men motor opblaas..

          ik schakel redelijk rustig terug, maar de bak houd het nooit vol

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Fille
            met het remmen heb ik geen problemen in GTR2, alleen maar als ik manueel schakel via stuur, dat ik na een 15tal ronden altijd men motor opblaas..

            ik schakel redelijk rustig terug, maar de bak houd het nooit vol
            Dat is vreemd... met gelijk welke auto?

            Comment


            • alleen met de Porsches meestal en de BMw z3 M coupe

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                alleen met de Porsches meestal en de BMw z3 M coupe
                vreemd, kzal het sebiet zelf eens testen.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                  Bij mij iets minder. (via rapidshare)
                  pm ? iemand ?

                  Comment


                  • Gisteren de muur ingegaan op Donington, en bij het terug op de baan glijden de wielen geblokkeerd op het asfalt en overkop gegaan

                    Comment


                    • Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                        met het remmen heb ik geen problemen in GTR2, alleen maar als ik manueel schakel via stuur, dat ik na een 15tal ronden altijd men motor opblaas..

                        ik schakel redelijk rustig terug, maar de bak houd het nooit vol
                        Juist op Magny Cours gereden met een F360 en man wat heeft die auto slechte reacties.

                        De trage bocht in eerste naar dat lange rechte stuk mag je volgas geven zoveel je wil de auto zet zijn gat gewoonweg niet. Op de trage linkse bocht in tweede na de rechts-links combinatie begint mijn auto altijd te glijden zonder een denkbare reden. Ik rem niet a fond en ik schakel zelfs nog niet terug en toch gaat de auto schuiven.

                        Geestig is anders

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                          vreemd, kzal het sebiet zelf eens testen.
                          Ditto, heb nog maar 1 keer mijn motor kunnen opblazen van een Viper door te vroeg terug te schakelen (wel extreem).
                          Voor de rest schakel ik met remmen altijd bruut terug, maar de motor blijkt het vol te houden...
                          Ik rij eigenlijk alleen nog maar op Zolder en Spa
                          Zijn er nog andere circuits de moeite? (Monza vind ik ook vet )

                          Comment


                          • Enna Pergusa als je echt voluit gaat. Niet moeilijk om de baan te leren, maar de bandenmuren staan verdomd dicht bij de chicanes.

                            Comment


                            • Oew, voluit gaan, yeah

                              Comment


                              • Ben bezig aan de 24H van Monza met een 550. Ben nu al 13 uur ver en rij comfortabel aan de leiding. Ik had wel al wat meer uitvallers verwacht. Van de 44 wagen is er nog maar 1 opgave .

                                Comment


                                • motor in de fik met het nodige geslip

                                  Comment


                                  • net gecrashed tegen de muur en tot stilstand gekomen

                                    Comment


                                    • Als je dat wat langer kunt uitstellen zodat je motor een tijdje tegen 120° zit te rijden, dan zal 'ie echt in de fik vliegen

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                        Als je dat wat langer kunt uitstellen zodat je motor een tijdje tegen 120° zit te rijden, dan zal 'ie echt in de fik vliegen
                                        Heb ik dus al eens voor gehad in Monza op het rechts stuk na de 2de lesmo. IPV op te schakelen naar 6de zet ik em in neutraal

                                        Comment


                                        • Kvind die Porsche GTR RS-R behoorlijk bagger rijden, blokkeert heel rap de remmen en vind em ook niet echt stabiel op default setup.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X