Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• waar kun je zolder downen?

Comment

• GTL Zolder voor GTR²

Here you go Maxime

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
        Gisteren de muur ingegaan op Donington, en bij het terug op de baan glijden de wielen geblokkeerd op het asfalt en overkop gegaan

Welk detailniveau speel jij?

Comment

• Wat alle opmerkingen over rijgedrag betreffen : ligt dat niet gewoon aan de setup?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Wat alle opmerkingen over rijgedrag betreffen : ligt dat niet gewoon aan de setup?
            Duh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              Welk detailniveau speel jij?
              Ik trek alles open, maar deze screen is geresized. Zal eens een onbewerkte tonen

Comment

• Hoe neem je eigenlijk best een start vanuit stilstand?

Gewoon vol gas en op het moment het licht op groen springt, de auto in eerste versnelling steken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                  Hoe neem je eigenlijk best een start vanuit stilstand?

Gewoon vol gas en op het moment het licht op groen springt, de auto in eerste versnelling steken?
                  Zeker niet volgas. Afhankelijk per auto 25 tot 75%

Comment

• Wat is die Viper Competition Coupe een bitch van een wagen. Zelden zo'n standaard onderstuur gezien. Aan de andere kant, ik ben eens benieuwd wat hij kan met een setup.
                    Ik was bezig met een screenshot proberen te nemen, en ging de muur in. Ik meende al te zien dat de motorkap aan het dampen was, en een 10tal seconden later ging ie in vlammen op

Hier staat ie door z'n voorpootjes gzakt, en je ziet bruin/goudkleurige dampen van onder de motorkap komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge
                      Wat is die Viper Competition Coupe een bitch van een wagen. Zelden zo'n standaard onderstuur gezien. Aan de andere kant, ik ben eens benieuwd wat hij kan met een setup.
                      Ik was bezig met een screenshot proberen te nemen, en ging de muur in. Ik meende al te zien dat de motorkap aan het dampen was, en een 10tal seconden later ging ie in vlammen op

Hier staat ie door z'n voorpootjes gzakt, en je ziet bruin/goudkleurige dampen van onder de motorkap komen
                      De Porsche GTR RS vond ik anders ook behoorlijk onderstuurd, een beetje gas en je gaat rechtdoor. Die remmen staan ook heel gevoelig, maar 100% druk is zowiezo al niet goed.

De M coupe en M3 GTR vind ik lekker rijden, de Lister is ook leuk en maakt een leuk geluidje.

De Porsche's vielen mij echt tegen en zeker die Bi-Turbo wat is me dat zo een kutwagen. Je hoort die amber draaien en maakt een lelijk geluid, rijgedrag is ook niet lekker het toerental is te beperkt en ik heb nooit een echt snelheidsgevoel. De beste porsche is de GT3 Cup, GT2 heb ik nog niet gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                        De Porsche GTR RS vond ik anders ook behoorlijk onderstuurd, een beetje gas en je gaat rechtdoor. Die remmen staan ook heel gevoelig, maar 100% druk is zowiezo al niet goed.

De M coupe en M3 GTR vind ik lekker rijden, de Lister is ook leuk en maakt een leuk geluidje.

De Porsche's vielen mij echt tegen en zeker die Bi-Turbo wat is me dat zo een kutwagen. Je hoort die amber draaien en maakt een lelijk geluid, rijgedrag is ook niet lekker het toerental is te beperkt en ik heb nooit een echt snelheidsgevoel. De beste porsche is de GT3 Cup, GT2 heb ik nog niet gereden.
                        Ja, de Biturbo is stil. Ik reed de pits uit en zette de limiter af, en dat ding bleef even snel en stationair draaien :s

Comment

• De GT3 Cup is idd een echte kart, de 350Z is ook de moeite waard om mee te raggen
                          De Saleen is een pak nerveuzer tov GTR1, de Lambo is dan zijn nervositeit weer verloren...
                          De GT2 is een beest, maar heeft volgens jou wrs dezelfde nadelen als de biturbo.
                          De Competition Coupé rijdt anders serieus goed volgens mij!

Comment

• Niks boven een BMS 550, een goede wagen op alle vlakken

Comment

• Ik rij graag met de Lister. Lekkere sound en gaat goed vooruit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                Ik rij graag met de Lister. Lekkere sound en gaat goed vooruit!
                                Ja inderdaad. Alleen.... Ik kan niet wennen aan die right hand drive :p

Comment

• Met nog 8 uren te gaan in de 24H van Monza slaat het noodlot toe. De motor begeeft het . Ik heb nog 20 minuten kunnen door rijden met witte rook maar dan viel ie stil bij het aanremmen voor de eerste bocht
                                  513 ronden kunnen afleggen.

Comment

• Als je nog zo lang kon doorrijden, kon je dan niet pitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                      Als je nog zo lang kon doorrijden, kon je dan niet pitten?
                                      Ik ben een keer binnen gekomen, misschien dat ik dan reparatie kon selecteren maar gaat niet. Aan een motor die het gaat begeven kunnen ze ook niet veel doen denk ik.

Comment

• Shift revs, shift revs

Comment

• Damn, hoe krijgen jullie die motoren toch steevast stuk? Wreckers!

Comment

Working...
                                          X