Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn hardware boer kan em aan €240 bestellen tegen eind van de maand. Dat is wel ruim €20 meer dan in de online winkels, maar goed, is nog steeds ruim onder adviesprijs van €300.
Dat ding gaat zo goed verkopen, niet normaal
En bij de online winkels moet je nog 'es verzendingskosten betalen ook, niet vergeten.
Ik had 'm ook liever bij een PC-boer in de buurt gekocht. Maar in het achtergesteld gebied dat Kizzehem heet, weten ze ofwel niet waarover ik 't heb, ofwel nemen ze geen voorbestellingen aan, ofwel vragen ze 300 EUR.
En bij de online winkels moet je nog 'es verzendingskosten betalen ook, niet vergeten.
Ik had 'm ook liever bij een PC-boer in de buurt gekocht. Maar in het achtergesteld gebied dat Kizzehem heet, weten ze ofwel niet waarover ik 't heb, ofwel nemen ze geen voorbestellingen aan, ofwel vragen ze 300 EUR.
Is wel miserie inderdaad. Aan de andere kant, ik heb em besteld in het Gentse, is ook een half uurtje rijden voor een dom stuur
Comment