Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GTR²
Collapse
X
-
Comment
-
Altij tof als ze links zetten waar onze firewall ni mee d'akkoord is... Ff quoten aub, 'k wil het ook weten. Hoedanook ni veel om naar uit te kijken qua racegames voor't moment. En hopelijk weer niet zo'n STCC WTCC meuk toestand, 't is tijd voor nen echte GTR3 met FIA GT/GT2/GT3/GT4 verdorie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenAltij tof als ze links zetten waar onze firewall ni mee d'akkoord is... Ff quoten aub, 'k wil het ook weten. Hoedanook ni veel om naar uit te kijken qua racegames voor't moment. En hopelijk weer niet zo'n STCC WTCC meuk toestand, 't is tijd voor nen echte GTR3 met FIA GT/GT2/GT3/GT4 verdorie!
SimBin will take a significant step up in both realism, visuals, and sheer immersion, offering players a completely new and unique experience based on the known and award winning simulation philosophy of SimBin. SimBin will focus on continued support for the game through multiple new innovative online features and activities, in addition to a very comprehensive DLC plan
The title is scheduled for release 2011, publisher TBA For future announcements on the new GTR game, keep an eye on
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenAltij tof als ze links zetten waar onze firewall ni mee d'akkoord is... Ff quoten aub, 'k wil het ook weten. Hoedanook ni veel om naar uit te kijken qua racegames voor't moment. En hopelijk weer niet zo'n STCC WTCC meuk toestand, 't is tijd voor nen echte GTR3 met FIA GT/GT2/GT3/GT4 verdorie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtener zitten toch helemaal geen gt1 en gt3 auto's in nfs
Comment
-
-
Waar of niet waar?
Een kameraad komt even langs voor hij vertrekt naar een koers: Hey Jokke gij hebt dat spel (GTR2). Zeg ik vertrek morgen naar Argentinië om een FIA GT race te rijden en heb op dat circuit nog nooit gereden? Staat dat toevallig op je computer?
Ikke: nee maar kan het wel downloaden, evenals den auto waar mee je start. De racer: Ok doe maar dan kan ik ff het parcours komen inoefenen.
Maak maar uit of ik zwans of niet. (heb er nog video van ook).
Last edited by Jokke_vlo; 01/12/2010, 02:18.
Comment
-
Haha, de Nico zalig
Hij is goed bezig! In Navarra zijn visitekaartje mooi afgegeven en na Interlagos afgelopen weekend opgebeld door teambaas en piloot Michael Bartels om 1 van de paydrivers te vervangen.
Het circuit leren kennen kan ook wel op PS3 ofzo hoor (als dat circuit ergens in een spel zou zitten) Hij gebruikt het meer om even de volgorde en snelheden van de bochten ongeveer te weten, kwestie van toch iets van info te hebben alvorens af te reizen.
Piloten passen zich zoiezo al snel aan aan een nieuw circuit
Comment
-
is GTR2 een van de populairste racegames hier?
sinds ik een stuur kocht heb ik al allerlei games geprobeerd, en GTR2 is precies de enige die uitgebreid genoeg is. ik mis enkel een boeiend carrierecampagne, maar de custom auto's en circuits maken het wel heel leuk
Comment
-
Comment