Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GTR²

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tis een 6-bak. die "7de" is de achteruit.

Achteruit is gewoon pook indrukken en zijn 6de zetten.

Bij sequentieel schakelen mag je je nog 12 versnellingen hebben dat maakt helemaal niet uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
      racespellen speel je niet óp console mét controller
      Je hebt gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
        racespellen speel je óp console mét controller
        Gt4's Ring met een M3 CSL met een G25 in uw pollekes moet vetheid zijn

Comment

• Sommige mensen hebben nogal moeite met het woord "formatieronde" blijkbaar.
          Start Barca

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
            Je hebt gelijk.
            machtig antwoord...

de reden waarom ik niet graag op de pc speel ligt voor de hand en in kan GTR2 gerust als voorbeeld nemen. Om dit spel deftig te kunnen spelen heb je een state-of-the-art pc nodig (ok de minimum vereisten vallen nog wel mee waarschijnlijk maar aan zo'n resolutie en framerate speel ik niet graag een spel van 50 euro) + als het effe kan een even geavanceerd stuurtje (met de pijltjes is wel lache). Ipv dus elke maand een nieuw videokaartje + voor elk spel een aangepaste controller te moeten kopen, prop ik liever gtr2 of whatever spel in m'n ps2, en dan hoef ik maar 1 keer om de 5 jaar nieuwe hardware te kopen.

Ok die G25 ziet er wel supervet uit maar ik ken niet veel spellen buiten GTR2 die al die speciale functies ondersteunen(Later natuurlijk weer wel maar dan ga je terug serieus mogen investeren). Bij GT4 zal je dus enkel sequentieel kunnen schakelen en kan je de koppeling gebruiken als voetrust

Comment

• Bestaat GT4 dan al voor PC?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                Bestaat GT4 dan al voor PC?
                Ik dacht het niet. Ik wist zelfs niet dat die er nog ging komen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Bestaat GT4 dan al voor PC?
                  nee, maar de g25 wel voor de ps2

Comment

• Aaah, zo ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                      Ik wist zelfs niet dat die er nog ging komen!
                      Zal ook nooit komen

Comment

• Vandaag wat aan de Lister gesleuteld, ik rij nu 2:19:.. op Spa 2004.

Toen ik online aan het racen was reden er 55O's die 2:14:.. deden.

Ach ja, kheb er toch weer 2 seconden afgekregen.

Comment

• Zalig!

Comment

• eindelijk heb ik men nieuwe pc werkende gekregen
                            maar nu ik gtr2 wil spelen laad alles vlot, maar zodra ik het circuit op wil, crasht het spel? enig idee?
                            Graka is 7600 GT 256 Mb
                            AMD 4200+

Comment

• ondertussen heb ik gtr2 werkende gekregen op mijn nieuwe pc
                              beeld is zalig op full, maar ik moet AA nog inschakelen

hier een screen

racen er mensen van hier online, laat iets weten? !

Comment

• Jup ik race online.

Gisteren nog een belg ontmoet op spa, ik heb zijn mail om nog eens samen te kunnen racen.

Online richt ik me vooral op spa met de Lister Storm en Viper GTS-R in de GT klasse.

Donington vind ik ook wel leuk, voor de rest heb ik nog niet veel elders gereden.

Comment

• Ik hou vooral van Brno... man dat is een zalig circuit!

Comment

• iemand goesting om deze avond online te racen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                                      iemand goesting om deze avond online te racen?
                                      kpeis ni da ge veel kanidaten zult hebben vanavond! You know, 't is zaterdag...

Comment

• Ik kan niet racen, mijn duim heeft voorlopig geen racegevoel meer

Comment

Working...
                                        X