Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
WTCC 2006 - BMW E90 MOD v1.0 by thome
=====================================
This is a free Mod for GTR2 by Simbin. Use it at your own risk.
To install "BMW E90 MOD" you will need approximately 35MB of free disk space.
Installation:
-----------------
Search and extract these files in your GTR2 root directory (folder).
Chose or disable the location of the uninstall shortcut in your Start Menu folder.
No Files will be overwrite!
For driving this cars in the SingleMakes-Mode replace "SIM_SingleMakes.gdb" (GameData folder) with this one.
Include:
------------
BMW E90 models:
- engine: 2.0L 4-Cylinders
- power: 275 hp
- torque: 242 Nm
- weight: 1100 kg
12 cars:
- BMW Team Deutschland, Dirk and Jörg Müller
- BMW Team Italy-Spain, Alessandro Zanardy, Marcel Costa and Duncan Huisman
- BMW Team Motorsport, Hans-Joachim Stuck and Pedro Lamy (fiction)
- BMW Team UK, Andy Priaulx and Jan Magnussen
- Proteam Motorsport, Luca Rangoni
- Wiechers-Sport, Emmet O'Brien and Diego Romanini
End User License Agreement (EULA)
=============================
By installing "BMW E90 MOD" for GTR2 you accept this EULA.
Therefore please read this agreement carefully before installing.
Features:
--------------
This "BMW E90 MOD" is a modification for Simbin's GTR2.
These cars are completly created and developed by thome.
It was a very long building time and work so please respect the restrictions.
Licensing:
---------------
This is not an official product of the FIA.
This mod is not for profit and may not be used for commercial purposes.
There is no relationship with any of the teams or sponsors.
Property and restrictions:
--------------------------------------
This "BMW E90 MOD" is property of thome.
It is protected by the copyright agreements and the laws for protection of intellectual property.
Any offence against these rights can result in civil or criminal charges.
The user is not allowed to modify the 3D model.
The user has no permission to release or change things of this cars.
Don't convert part's of this carset to every other Game as GTR2.
Only the "team-gsmf" has permission to convert this MOD to rFactor!
This mod may not be profited from commercially by a third party.
User rights:
------------
The free distributing of this modification is permitted.
The creating of new skins and teams, contained in the "BMW E90 MOD", is permitted.
Liability:
------------
Use this mod at your own risk.
Should the user not be able to use the software, the author cannot be made responsible for this and any damages.
Ik vind het vreemd dat als ik een race rij, ik altijd na een rond of 4-5 met zwaar onderstuur te kampen heb.
Telkens bij de start, heb ik een bijzonder lekker gevoel bij het rijden maar na een rond of 4-5 vergaat dat en gaan de auto's massaal ondersturen. Zowel, de M3, de Saleen als de Ferrari etc hebben er last van.
Ligt dat aan mijn afstellingen of wat zou dat kunnen zijn?
Misschien kunnen we hier eens afstellingen uitwisselen ofzo?
Ik vind het vreemd dat als ik een race rij, ik altijd na een rond of 4-5 met zwaar onderstuur te kampen heb.
Telkens bij de start, heb ik een bijzonder lekker gevoel bij het rijden maar na een rond of 4-5 vergaat dat en gaan de auto's massaal ondersturen. Zowel, de M3, de Saleen als de Ferrari etc hebben er last van.
Ligt dat aan mijn afstellingen of wat zou dat kunnen zijn?
Misschien kunnen we hier eens afstellingen uitwisselen ofzo?
Kan het zijn dat u banden aan het oververhit graken? Zou bij mij toch de eerste mogelijkheid zijn.
op hoeveel kPa staan ze zn hoe warm. soft med of hard?
Ik rijd veel op Brno omdat ik dat een zalig circuit vind. Dus daar heb ik wel enorm veel slijtage.
Maar als ik zo van die korte (sprint)races doe van een lap of 10... moet ik dan ook voor een harde compound kiezen?
Mua soft is goed voor qualifying. med voor races op bepaalde circuits en hard zal voor Brno wel passen voor races denk ik. Probeer eens met soft 1 Q lap te doen en vgl met een hard compound over 10 rondes.
Mua soft is goed voor qualifying. med voor races op bepaalde circuits en hard zal voor Brno wel passen voor races denk ik. Probeer eens met soft 1 Q lap te doen en vgl met een hard compound over 10 rondes.
BMW 3 GTR gisteren nog 7:15:594 met 2x van de baan geschoten
Kben der ook veel van geschoten.
Eerste keer, na lange tijd niet gereden, z3m, kpak de eerste bocht net iets te kort, en kga overkop Ik rij verder en wa later over twee wielen de bocht door
Eerste keer, na lange tijd niet gereden, z3m, kpak de eerste bocht net iets te kort, en kga overkop Ik rij verder en wa later over twee wielen de bocht door
ik vind den 550 de snelte, lambo heeft pokke veel grip, en gtr rijd wel strak
De Lambo veel grip?
Dat ding is wel direct ja, maar is echt een beest om lang onder controle te houden, 1 moment niet opletten en je staat achterstevoor
De Lambo veel grip?
Dat ding is wel direct ja, maar is echt een beest om lang onder controle te houden, 1 moment niet opletten en je staat achterstevoor
nee echt waar die labmo heeft bij verste de meeste grip!
Comment